Sierpień 2006
(Różnice między wersjami)
(→2006.07.01) |
(→2006.07.01) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
=2006.07.01= | =2006.07.01= | ||
− | <center>[http://www.amxmodx.org/images/amxxlarge.jpg]</center> | + | <center>[http://www.amxmodx.org/ http://www.amxmodx.org/images/amxxlarge.jpg]</center> |
* [[AMX Mod X]] 1.75 wydane. Lista zmian: | * [[AMX Mod X]] 1.75 wydane. Lista zmian: | ||
**automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz pluginach wymaga zmiany w plikach .sma kilku linii ale na szczęście nie trzeba się bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca. | **automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz pluginach wymaga zmiany w plikach .sma kilku linii ale na szczęście nie trzeba się bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca. |
Wersja z 14:01, 1 lip 2006
Spis treści |
2006.07.01
- AMX Mod X 1.75 wydane. Lista zmian:
- automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz pluginach wymaga zmiany w plikach .sma kilku linii ale na szczęście nie trzeba się bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca.
- możliwośc używania wielu modułów SQLw tym samym czasie, przepisano bowiem moduły sql i dodano wielowątkowość - więc nie będzie lagować w grze
- pliki plugins-NAZWA.ini są automatycznie ładowane - dzięki temu można łatwiej amdinistrować zestawami pakietów z pluginami - łatwiej sie teraz wyłącza i włącza zestawy.
- masa zmian poprawiającyh różne błędy w modułach.
- amx_showrcon pokazuje wynik komend rcon u admina.
- dodano system restryckji broni dla botów - szzczególnie dla PODBota
- generator logów błędów z każdego plugina można teraz przekierować do pliku.
- dodano tłumaczenie leet speek :)
- Więcej nie chce mi się wypisywać, bo tego jest cała masa tutaj.Za kilka dni napiszę tekst jak przeprowadzić upgrade.
2006.06.29
- Eugen dał mi zgodę na wykorzystanie jego tłumaczenia i grafik do artykułu na instalację skina w Steam. Dzięki! Potem zahostuję na wiki obrazki
- No i mamy wersję BAT z numerkiem 1.3.0 B2 z polskim tłumaczeniem w środku :)
2006.06.28
- Zmieniłem przekierowania które odwołują się do LDU tak, aby trafiały na odpowiednie strony w Wiki. Na razie dla pages.php, potem będzie dla forum.php. Chodzi o to, że kiedys hlds.pl kierowało na LDU, i na necie jest trochę linków właśnie z wykorzystaniem tego adresu. Tak więc ta poprawka jest w celu zachownia kompatybilności.
- Paru stron nie ma,a le to dlatego, że albo zdecydowałem się je zmienić (bo nie pasowała mi forma na LDU), albo ich po prostu jescze nie przeniosłem z LDU do Wiki.
2006.06.27
- W nowej werji BAT będzie polskie tłumaczenie, a nowa wersja sie pokaże jak napłynie parę extra tłumaczeń - bardzo możliwe, że beta będzie jeszcze pod koniec tygodnia.
- HLGuard Nightly Build 1.9.n7 oczekuje na wasze ssanie :D. Właściwie nic nowego ta nie ma, oprócz statycznie dołączonej biblioteki libsdc++ w celu rozwiązania problemu z kompatybilnościa.
- Powstał pomysł przetłumaczenia Basic Admin Tool'a na polski - może dzięki wiki wspólnymi siłami przetłumaczymy całość - tutaj link. Zrobione
2006.06.25
- SteamBans wprowadza prioretytety przy sprawdzaniu nadesłaych demek. Wiąże się to z faktem, że chłopaki się nie wyrabiają ze sprawdzaniem dem. Stworzno dwie wartości, Limit 500 oraz Limit 1000. Jeśli wskaźnik jest poniżej 500 wszelkie dema są przyjmowane i od razu srawdzane. Jeśli wskaźnik jest powyżej 1000 żadne nowe dema nie są przyjmowane i trzbea odczekać. Natomiast jesli trafi się okres pomiędzy 500-1000 to dema są przyjmowane w zależności od punktów osoby zgłaszającej - im więcej miałeś wcześniej zgłoszeń przyjętych tym większe szanse są, że twoje demo zostanie przyjęte. Wprowadozo to aby w pierwszej kolejności sprawdzać dema które się charakteryzują dużym prawdopodobieństwem zawierania cheatów - czyli takich, które będą zaakceptowane - niż takich , które będą odrzucone z braku dowodów itd.
- Nowy system lików w Red Orchestra w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam a następnie uruchaomić program z pareametrami
- "...SteamApps\steam.exe" -clientbeta newfs -beta fs
- Uwaga, zmieni sie troche uład katalogów i plików - Red Orchestra skopiuje się do "\SteamApps\common\red orchestra". W przyszłości możliwe, że wszystkie gry przejdą na system plików .ncf zamist .gcf
2006.06.24
- Taki śmieszny filmik :), pokazuje co można wrpowadzic do metamoda (nie wymagając amx'ów ani innych rzeczy). Uświadamia czemu na meczach metamod jest zakazany, albo dlaczego gra sie na nadzorowanych serwerach. High Quality tutaj
- Dodałem podświetlacz składni języka Small, uzycie bardzo proste i opisane tutaj. Przykład zaś tutaj.
- No i mamy Allied Mods - powstały z połączenia forum AMX Mod X, Super Hero Mod oraz SourceMod.
2006.06.23
- Forum AMX Mod X powinno działać w pełni z połączeniem innych forów jutro od rana. Ale czy na pewno? Przekonamy się.
- AWE XP to plugin do serwerów Counter-Strike: Source, który przypomina trochę Warcraft3 oraz Super Hero Mod pod Counter-Strike 1.6
- PHPAdmin wypusza aktualizację:
- Aktualizacja Red Orchestra moze się przydać, jak ktoś zainteresowany angielskim to zapraszamy tutaj
- Zbliża się aktualizacja Day of Defeat: Source, planowana na 28 czerwca. Wrowadzi ona dość sporo zmian:
- nowy tryb rozgrywki Detonation
- 2 mapy (jedna znana z poprzednich części)
- poprawę hitboxów i wyważenie mocy broni
- polepszenie grafiki o extra bajery typu efekt filmu, nowe shadery
- więcej na http://day.of.defeat.pl/
- Widzę, że http://www.hl2mapping.com/ wróciło zza grobu, miejmy nadzieję, że od teraz nie będzie martwe jak przez ostatnich parę miesięcy.
- Właściciele Counter-Strike: Source pewnie będą zainteresowani artykułem o sposobie instalacji skina do tej gry, aczkolwiek po angliesku, to obrazki na http://www.csnation.net/articles.php/article_225/ daja bardzo dużo i nie powinno to stanowić problemu dla przeciętnego gracza.
- SharedBans obłaskawia nas nowymi wersjami dodatków:
- Admin_Spectator_ESP - RC5 została od zera przepisana, zaleca się tez nagyrwanie dem bez opcji boxes
- Shared Ban System - kolejne poprawki optymalizacyjne, wersja 1.1
- Warto jescze odwiedzić Mattie forums] jesli ktoś jeszcze tego nie zrobiło o 17 czerwca.
2006.06.20
- http://hlds.pl kieruje na wiki, czyli na tę stronę. Stary adres to http://info.wsisiz.edu.pl/~sochon/hlds.pl/
- HLGuard 1.9.n5 się pojawił, night build najpierw po północy a potem poprawka o 18:55
- trawiator edytuje arta o AMX Mod X ale widze, że trzeba go potraktowac jak AMX Mod, tzn artykuł, a nie trawiatora :D. EDIT - juz potraktowny.
2006.06.19
- AMX Mod 2006.2 pojawił się na forum pod tym postem. UWAGA nastapiły zmiany we flagach adminów w users.ini
- added admin flag v - permanent bans
- added admin flag w - amx_unban command
- added admin flag y - supreme admin (ważniejszy od innych)
2006.06.18
- Artykuł SourceMM (wstępny ale juz coś) dla fanów serwerów SRCDS - czyli wszstkich na silniku Source.
- Link do edycji oraz Nowe Strony prezentują się ładniej.
- HLTV przerazi was długością :D