HLSW

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(poszerzenie)
(Opis)
Linia 12: Linia 12:
 
Grafika:Hlsw.log.gif
 
Grafika:Hlsw.log.gif
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 +
HLSW dopiero po ustawieniu hasła dostępu [[rcon]] ujawnia swoje pełne możliwości. Mamy wtedy kontrolę na nad serwerem i nie jesteśmy zmuszeni odpalać [[ssh]] / remote desktop / grę aby coś na nim zmienić poprzez wpisywanie w [[konsoli]] czasem zawiłych komend, często przycinając w ten sposób grę na serwerze ku niezadowoleniu graczy.
 +
 +
Większość komend ukrywa się pod prawym klawiszem myszy - takie jak kick i ban dla gracza :D. Oczywiście możemy też modyfikować wiele innych parametrów - zmiennych - i ustawiać na przykład specyfikacje zgodne z ligami [[ESL]] czy [[ClanBase]]. Istnieje także możliwość zmiany map.
 +
 +
Dla osób ciekawskich jest podgląd logów generowanych przez serwer - dośc uzyteczne jak chcemy dokładnie sprawdzić co się dzieje na naszej maszynie.
 +
 +
HLSW ma mozliwośc współpracy z mIRC'em - dość powszechnie stosowanym na [[Windows]] kliencie [[IRC]]. HLSW ma mozliwośc ustawiania automatycznego statusu away jeśli podłączamy sie przez niego do jakiegos serwera by zagrać, instnieje też możliwośc wykorzystania sprzężenia HLSW + mIRC jako scorebota na kanale meczowym (scorebot podaje kto kogo zabił i jaki jest wynik meczu na serwerze).
  
 
=Wersja=
 
=Wersja=

Wersja z 17:02, 18 sie 2006

Hlsw 468.jpg

Spis treści


Opis

HLSW czyli Half-Life Server Watch jest programem pod Windows do podglądu statusu serwerów gry jak i ich zdalnej administracji przy użyciu rcon. Z początku tylko pod Half-Life, dzisiaj oferuje support dla wielu gier (chyba ponad 30), bazujących na Half-Life, Half-Life 2, Quake, Unreal Tournament i wielu innych.


Podstawowy tryb pracy pokazuje nam to samo co wiele różnych podobnych programów albo statusów serwera poprzez WWW. Widzimy więc nazwę, mod, zabezpieczenia hasłem itp oraz listę graczy z ich wynikami i czasem grania. Jest to rola czysto informacyjna, wystarczająca dla zwykłego gracza, chcącego rozpoznać teren przed grą :D

HLSW dopiero po ustawieniu hasła dostępu rcon ujawnia swoje pełne możliwości. Mamy wtedy kontrolę na nad serwerem i nie jesteśmy zmuszeni odpalać ssh / remote desktop / grę aby coś na nim zmienić poprzez wpisywanie w konsoli czasem zawiłych komend, często przycinając w ten sposób grę na serwerze ku niezadowoleniu graczy.

Większość komend ukrywa się pod prawym klawiszem myszy - takie jak kick i ban dla gracza :D. Oczywiście możemy też modyfikować wiele innych parametrów - zmiennych - i ustawiać na przykład specyfikacje zgodne z ligami ESL czy ClanBase. Istnieje także możliwość zmiany map.

Dla osób ciekawskich jest podgląd logów generowanych przez serwer - dośc uzyteczne jak chcemy dokładnie sprawdzić co się dzieje na naszej maszynie.

HLSW ma mozliwośc współpracy z mIRC'em - dość powszechnie stosowanym na Windows kliencie IRC. HLSW ma mozliwośc ustawiania automatycznego statusu away jeśli podłączamy sie przez niego do jakiegos serwera by zagrać, instnieje też możliwośc wykorzystania sprzężenia HLSW + mIRC jako scorebota na kanale meczowym (scorebot podaje kto kogo zabił i jaki jest wynik meczu na serwerze).

Wersja

Hlsw.gif
  • 1.1.0 to najnowsza wersja oficjalna
  • 1.1.2 to najnowsza wersja (deweloperska, nieoficjalna)

Linki

Hlsw-wiki1.gif
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia