Kreedz
Linia 1: | Linia 1: | ||
= Kreedz = | = Kreedz = | ||
Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w [[Counter-Strike]] polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie | Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w [[Counter-Strike]] polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie | ||
− | wspiąć się na sam | + | wspiąć się na sam szczyt mapy w jak najkrótszym czasie. |
= Rodzaje map = | = Rodzaje map = | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy. | Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy. | ||
− | [[Grafika: | + | [[Grafika:Kz_bh_3.jpg|thumb|left|]] |
+ | [[Grafika:kz_bh_1.jpg|thumb|right|]] | ||
+ | [[Grafika:kz_bh_2.jpg|thumb|center|]] | ||
=== LongJump === | === LongJump === | ||
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a. | Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a. |
Wersja z 19:01, 5 gru 2006
Spis treści |
Kreedz
Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w Counter-Strike polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie wspiąć się na sam szczyt mapy w jak najkrótszym czasie.
Rodzaje map
Zwykłe
Gracz najczęściej rozpoczyna grę na "dole" mapy i jego zadaniem jest dostać się na "szczyt" mapy pokonując rożnego rodzaju przeszkody.
BunnyHop
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie Bunnyhop'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli Bunnyhop mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy.
LongJump
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem Bunnyhop'a.