Fws
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Linia 3: | Linia 3: | ||
W Quake 1 jest typowa szybka zmiana broni, w Quake3 w dodatku CPMA. W niektórych grach uzyskuje się szybką zmianę broni poprzez upuszczenie aktualnie trzymanej broni. | W Quake 1 jest typowa szybka zmiana broni, w Quake3 w dodatku CPMA. W niektórych grach uzyskuje się szybką zmianę broni poprzez upuszczenie aktualnie trzymanej broni. | ||
− | Bardzo często wiąże się z bardzo szybką prędkością przeładowania broni. Można pod to podciągnąć w Counter-Strike fast switch z AWM. | + | Bardzo często wiąże się z bardzo szybką prędkością przeładowania broni, często wynikającą z niedociągnięcia gry. Można pod to podciągnąć w Counter-Strike fast switch z AWM. |
{{skróty}} | {{skróty}} |
Aktualna wersja na dzień 10:17, 31 mar 2007
FWS czyli Fast Weapon Switch, czyli po poslku szybka zmiana broni.
W Quake 1 jest typowa szybka zmiana broni, w Quake3 w dodatku CPMA. W niektórych grach uzyskuje się szybką zmianę broni poprzez upuszczenie aktualnie trzymanej broni.
Bardzo często wiąże się z bardzo szybką prędkością przeładowania broni, często wynikającą z niedociągnięcia gry. Można pod to podciągnąć w Counter-Strike fast switch z AWM.