Non-instant weapon

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
Linia 1: Linia 1:
 
Non-instant weapons, czyli bronie nie działające natychmiast po naciśnięciu spustu. Jest to nazwa broni o specyficznym działaniu, najczęściej opierających się na broni miotającej róznego rodzaju pociskami, które muszą przebyć w danym czasie pewna odległość aby byc w stanie zadac obrażenia.
 
Non-instant weapons, czyli bronie nie działające natychmiast po naciśnięciu spustu. Jest to nazwa broni o specyficznym działaniu, najczęściej opierających się na broni miotającej róznego rodzaju pociskami, które muszą przebyć w danym czasie pewna odległość aby byc w stanie zadac obrażenia.
  
Najprostszy przykład - granat :), Trzeba odbezpieczyć i po chwili wybucha.
+
Przykład:
 +
*granat :), bo trzeba odbezpieczyć i po chwili wybucha.
 +
*rakietnice (pociski latające przeważnie liniowo)
 +
*granatniki (pociski ''nie'' latające po linii prostej)
 +
*inne miotacze (np w Aliens vs Predator dysk, czy miotacz rykoszetujących dysków w [[Unreal Tournament]], nailgun, hyperblaster i plasmagun, czy BFG z serii Quake i Doom.
 +
*można nawet bombę w Counter-Strike nazwać tym mianem.
  
Innym przykładem są rakietnice (pociski latające przeważnie liniowo), granatniki (pociski nie latające po linii prostej), miotacze dysków (np w Aliens vs Predator dysk, czy miotacz rykoszetujących dyzków w [[Unreal Tournament]], nailgun, hyperblaster i plasmagun, czy BFG z serii Quake i Doom.
+
Bardzo często tego rodzaju broń jest silniejsza niż [[instant weapon]], ale za to trudniejsza do opanowania. Dlatego rakietnica w Doomie jest taka trochę wolna ale MORDERCZA w kontakcie :P
 +
W tego typu broniach najczęściej trzeba strzelać z wyprzedzeniem aby kogoś trafić, bardzo często na czuja.
  
Można nawet bombę w Counter-Strike nazwać tym mianem.
+
W niektórych grach bronie ogólnie znane jako [[instant weapon]] zostały z powodów realizmu zmienione w bronie [[non-instant weapon]] - niestety nie mogę sobie takiego tytułu przypomnieć. Najczęściej chodzi o róznego rodzaju karabiny i pistolety czy snajperki, gdzie efekt lotu pocisku oraz czas jego dotarcia do celu jest zauważalny przy pewnych dystansach.
 
+
Zobacz także [[instant weapon]].
+
 
{{skróty}}
 
{{skróty}}

Wersja z 20:50, 13 kwi 2007

Non-instant weapons, czyli bronie nie działające natychmiast po naciśnięciu spustu. Jest to nazwa broni o specyficznym działaniu, najczęściej opierających się na broni miotającej róznego rodzaju pociskami, które muszą przebyć w danym czasie pewna odległość aby byc w stanie zadac obrażenia.

Przykład:

  • granat :), bo trzeba odbezpieczyć i po chwili wybucha.
  • rakietnice (pociski latające przeważnie liniowo)
  • granatniki (pociski nie latające po linii prostej)
  • inne miotacze (np w Aliens vs Predator dysk, czy miotacz rykoszetujących dysków w Unreal Tournament, nailgun, hyperblaster i plasmagun, czy BFG z serii Quake i Doom.
  • można nawet bombę w Counter-Strike nazwać tym mianem.

Bardzo często tego rodzaju broń jest silniejsza niż instant weapon, ale za to trudniejsza do opanowania. Dlatego rakietnica w Doomie jest taka trochę wolna ale MORDERCZA w kontakcie :P W tego typu broniach najczęściej trzeba strzelać z wyprzedzeniem aby kogoś trafić, bardzo często na czuja.

W niektórych grach bronie ogólnie znane jako instant weapon zostały z powodów realizmu zmienione w bronie non-instant weapon - niestety nie mogę sobie takiego tytułu przypomnieć. Najczęściej chodzi o róznego rodzaju karabiny i pistolety czy snajperki, gdzie efekt lotu pocisku oraz czas jego dotarcia do celu jest zauważalny przy pewnych dystansach.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia