Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2007.11.04)
(2007.11.04)
Linia 1: Linia 1:
 +
=2007.11.07=
 +
* Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]].
 +
** Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]] i [[Team Fortress 2]].
 +
** W skład [[SourceSDK]] należą:
 +
*** Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku [[Source]].
 +
*** Narzędzie do Valve Faceposer  umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku [[Source]].
 +
*** Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
 +
*** Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku [[Source]].
 +
*** Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku [[Source]].
 +
 
=2007.11.04=
 
=2007.11.04=
 
* Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
 
* Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!

Wersja z 22:11, 7 lis 2007

Spis treści

2007.11.07

  • Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się SourceSDK.
    • Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla Half-Life 2: Episode Two, Portal i Team Fortress 2.
    • W skład SourceSDK należą:
      • Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku Source.
      • Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku Source.
      • Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
      • Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku Source.
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku Source.

2007.11.04

  • Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
    • Serwis działa szybciej
    • Krótkie adresy artykułów
    • Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
  • Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.

2007.10.30

AMX Mod X 1.8.0 Released!

Nowa wersja AMXMODX'a jest już dostępna w wersji Finalnej, czyli bez żadnych "Beta", "Alpha", etc.. Jak sami autorzy piszą lista zmian jest WielkaWielka :). Przed wypuszczeniem nowej wersji, testowali ją na ponad 250 serwerach. (Ale jak wiadomo wszystkie błędy, oraz niedociągnięcia znając życie dopiero się pokażą).

Jedną z nowych rzeczy którą chwalą jest moduł "Ham Sandwich".

2007.10.25

2007.10.18

2007.10.16

  • Super swiezy news - ponad dwa tygodnie temu :) wyszła przenośna wersja HLSW o nazwie PocketHLSW, współpracujący z gadzetami Google Desktop i iGoogle. Więcej po angielsku tutaj.

2007.09.29

  • Whoa, miesiąc stagnacji... _KaszpiR_ pyka w Enemy Territory: QUAKE Wars a trawiator w TeamFortress 2, a dzisiaj czytam, że CSPromod, czyli wersja CS:S dla progamerów mająca scalić plusy obu wersji, a raczej cs 1.6 fizyke na nowym engine Source, wypuszcza 3 klucze do wersji beta swojego produktu.

Starczy zarejestrować się na ich stronie, dołączyć do grupy CSPromod na Steam Community i o godzinie 23 naszego czasu pojawić się na kanale IRC #CSPromod na sieci IRC.GameSurge.net . Wtedy to zostanie rozpoczęty system rozdania kluczy oraz zostaną ujawione informacje o szczegółach wypusczenia promoda jako wersji oficjalnej.

top_header_lft_logo1.jpg
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia