Szablon:Newsy
(Różnice między wersjami)
(→2007.11.04) |
(→2007.11.07) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | =2007.11.08= | ||
+ | *Dzisiaj w nocy [[Valve]] wydało kolejną aktualizację do [[Team Fortress 2]].<br />Oto lista zmian: | ||
+ | ** Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie. | ||
+ | ** Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było. | ||
+ | ** Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka. | ||
+ | ** Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera. | ||
+ | ** Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów. | ||
+ | ** Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “''jpeg''”. | ||
+ | ** Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się. | ||
+ | ** Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany. | ||
+ | ** Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej. | ||
+ | ** Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi. | ||
+ | ** Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3. | ||
+ | ** Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone. | ||
+ | |||
=2007.11.07= | =2007.11.07= | ||
* Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]]. | * Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]]. |
Wersja z 10:38, 8 lis 2007
Spis treści |
2007.11.08
- Dzisiaj w nocy Valve wydało kolejną aktualizację do Team Fortress 2.
Oto lista zmian:- Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie.
- Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było.
- Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka.
- Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera.
- Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów.
- Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “jpeg”.
- Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się.
- Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany.
- Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej.
- Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi.
- Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3.
- Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
2007.11.07
- Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się SourceSDK.
- Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla Half-Life 2: Episode Two, Portal i Team Fortress 2.
- W skład SourceSDK należą:
- Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku Source.
- Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku Source.
- Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
- Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku Source.
- Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku Source.
2007.11.04
- Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
- Serwis działa szybciej
- Krótkie adresy artykułów
- Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
- Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.
2007.10.30
AMX Mod X 1.8.0 Released!
Nowa wersja AMXMODX'a jest już dostępna w wersji Finalnej, czyli bez żadnych "Beta", "Alpha", etc.. Jak sami autorzy piszą lista zmian jest WielkaWielka :). Przed wypuszczeniem nowej wersji, testowali ją na ponad 250 serwerach. (Ale jak wiadomo wszystkie błędy, oraz niedociągnięcia znając życie dopiero się pokażą).
Jedną z nowych rzeczy którą chwalą jest moduł "Ham Sandwich".
- Lista Zmian: http://wiki.alliedmods.net/AMX_Mod_X_1.8.0_Changes
- News na Stronie: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=546187#post546187
2007.10.25
- Ci co chcą czytać newsy które powinny się tutaj pojawiać ale się nie pojawiają powinni wejść tutaj: http://blogi.hlds.pl/trawa/category/newsy/
2007.10.18
- CSProMod wyszedł w wersji Beta - http://www.cspromod.com - 30 megabajtów.
2007.10.16
- Super swiezy news - ponad dwa tygodnie temu :) wyszła przenośna wersja HLSW o nazwie PocketHLSW, współpracujący z gadzetami Google Desktop i iGoogle. Więcej po angielsku tutaj.
2007.09.29
- Whoa, miesiąc stagnacji... _KaszpiR_ pyka w Enemy Territory: QUAKE Wars a trawiator w TeamFortress 2, a dzisiaj czytam, że CSPromod, czyli wersja CS:S dla progamerów mająca scalić plusy obu wersji, a raczej cs 1.6 fizyke na nowym engine Source, wypuszcza 3 klucze do wersji beta swojego produktu.
Starczy zarejestrować się na ich stronie, dołączyć do grupy CSPromod na Steam Community i o godzinie 23 naszego czasu pojawić się na kanale IRC #CSPromod na sieci IRC.GameSurge.net . Wtedy to zostanie rozpoczęty system rozdania kluczy oraz zostaną ujawione informacje o szczegółach wypusczenia promoda jako wersji oficjalnej.