Portal
(→Opis) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[kategoria:gry]] | [[kategoria:gry]] | ||
=Opis= | =Opis= | ||
− | [http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg] | + | <center>[http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg]</center> |
+ | |||
Gra oparta na unowocześnionym silniku [[Source]], gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejsu drugą i mozna między dzuorami przehcodzić. | Gra oparta na unowocześnionym silniku [[Source]], gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejsu drugą i mozna między dzuorami przehcodzić. | ||
Wersja z 13:48, 8 lis 2007
Opis
Gra oparta na unowocześnionym silniku Source, gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejsu drugą i mozna między dzuorami przehcodzić.
Tutaj dziury sa kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomiesczeń a potem uciekcza z ośrodka. Gra bezkrwawa w odróżnieiu do wiekszości produktów irmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów mozna było zobaczyc w grze Prey były jednak one jako statyczne obiekty. Valve rozszerzyło technologię o możliwośc układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzieki temu można przejśc między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.
http://youtube.com/watch?v=Wb7aDZeO_MQ - przykładowy filmik jak to działa.