Combo
Linia 4: | Linia 4: | ||
Przykładem może być w [[Quake 3]] w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast raila stosuje się dubeltówkę. | Przykładem może być w [[Quake 3]] w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast raila stosuje się dubeltówkę. | ||
− | Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy | + | Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy szybsi i delikwent nadziewa się na naszą rakietę, wyrzucony w powietrze od wybuchu dostaje railem i zdycha. |
{{skróty}} | {{skróty}} |
Aktualna wersja na dzień 22:49, 2 sty 2008
Combo to skrót od combination, czyli kombinacji, oznacza w grach zestawienie strzału z kilku broni w celu zniszczenia wroga.
Najczęściej spotykane w grach z fast weapon switch, gdzie szybka zmiana broni daje możliwość właśnie złożenia ze sobą kilku strzałów. Przykładem może być w Quake 3 w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast raila stosuje się dubeltówkę.
Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy szybsi i delikwent nadziewa się na naszą rakietę, wyrzucony w powietrze od wybuchu dostaje railem i zdycha.