Porównanie komunikatorów głosowych
(Różnice między wersjami)
(→Tabela) |
(→Legenda) |
||
Linia 81: | Linia 81: | ||
* <cite id="fn_2-1">[[#fn 2-1 back|1:]]</cite> Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego. | * <cite id="fn_2-1">[[#fn 2-1 back|1:]]</cite> Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego. | ||
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia. | * <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia. | ||
+ | * <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu. |
Wersja z 20:22, 5 lut 2009
Porównanie komunikatorów głosowych.
Tabela
Nazwa | Najnowsza wersja | Ostatnia stabilna wersja | Kodeki GSM | Kodeki Speex | Inne Kodeki | Overlay | Redukcja szumów | Dźwięk pozycyjny 3 | Licencja | Systemy (client) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TeamSpeak | 2.0.33.7 | 2.0.32.60 | Tak | Tak | Tak | Nie | Nie | Nie | Darmowa 1 | Windows, Linux, Mac OS X |
Mumble | 2009-01-28-2234 | 1.1.7 | Nie | Tak | Nie | Tak | Tak | Tak | Darmowa | Windows, Linux, Mac OS X |
Ventrilo 3.x | 3.0.4 | 3.0.4 | Tak | Tak | Tak | Nie | Nie | Nie | Komercyjna 2 | Windows, Mac OS X |
Ventrilo 2.x | 2.3.1 | 2.1.4 | Tak | Od 2.3.x | Tak | Nie | Nie | Nie | Komercyjna 2 | Windows |
VoiceChatter | 1.0.1 | 1.0.1 | Nie | Tak | Nie | Nie | Nie | Nie | Darmowa | Windows, Linux, Mac OS X (Intel only) |
Legenda
- 1: Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego.
- 2: W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
- 3: Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.