GoldSrc
Od HLDS.pl
				
								
				(Różnice między wersjami)
				
																
				
				
								
				Zuko  (dyskusja | edycje)
(Nowa strona: VALVE na silniku GoldSrc. Miała stanowić logo firmy w Half-Life lecz zosta...)
(Nowa strona: VALVE na silniku GoldSrc. Miała stanowić logo firmy w Half-Life lecz zosta...)
Aktualna wersja na dzień 11:08, 6 lut 2009
GoldSrc bądź Goldsource jest to wewnętrzna nazwa firmy Valve Software dla wysoko zmodyfikowanego silnika Quake I. Silnik ten został użyty w ich pierwszej grze Half-Life w 1998 roku.
GoldSrc jest zmodyfikowaną wersją silnika QuakeWorld, który był efektem pracy nad silnikiem Quake[1].
Licencjonowane gry używające silnika GoldSrc
- Half-Life (Valve Software, 1998)
 - Half-Life: Opposing Force (Gearbox Software, 1999)
 - Half-Life: Blue Shift (Gearbox Software, 2001)
 - Half-Life: Deathmatch Classic (Valve Software, 2001)
 - Team Fortress Classic (Valve Software, 1999)
 - Gunman Chronicles (Rewolf Software]], 2000)
 - James Bond 007: Nightfire (Gearbox Software]], 2002)
 - Ricochet (Valve Software, 2000)
 - Day of Defeat (Valve Software, 2003)
 - Counter-Strike (Valve Software, 2000)
 - Counter-Strike Neo (Valve Software 2001)
 - Counter-Strike: Condition Zero (Valve Software, Ritual Entertainment, Gearbox Software, Turtle Rock Studios, 2004)
 - Counter-Strike Online (Valve Software, Nexon Corporation, 2008)