Porównanie komunikatorów głosowych

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (+Kat.)
Linia 88: Linia 88:
 
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
 
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
 
* <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
 
* <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
 +
 +
[[Kategoria:Oprogramowanie]]

Wersja z 22:30, 14 mar 2009

Porównanie komunikatorów głosowych.

Tabela

Nazwa Najnowsza wersja Ostatnia stabilna wersja Kodeki GSM Kodeki Speex Inne Kodeki Overlay Redukcja szumów Dźwięk pozycyjny 3 Licencja Systemy (client) Zmiana wyglądu
TeamSpeak‎ 2.0.33.7 2.0.32.60 Tak Tak Tak Nie Nie Nie Darmowa 1 Windows, Linux, Mac OS X Modyfikowane pliki
Mumble 2009-01-28-2234 1.1.7 Nie Tak Nie Tak Tak Tak Darmowa Windows, Linux, Mac OS X Tak
Ventrilo 3.x 3.0.4 3.0.4 Tak Tak Tak Nie Nie Nie Komercyjna 2 Windows, Mac OS X Nie
Ventrilo 2.x 2.3.1 2.1.4 Tak Od 2.3.x Tak Nie Nie Nie Komercyjna 2 Windows Nie
VoiceChatter 1.0.1 1.0.1 Nie Tak Nie Nie Nie Nie Darmowa Windows, Linux, Mac OS X (Intel only) Nie

Legenda

  • 1: Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego.
  • 2: W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
  • 3: Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia