Total Conversion
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
m (standardowo poprawiam literówki) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
*[[Counter-Strike]] to mod [[Half-Life]] | *[[Counter-Strike]] to mod [[Half-Life]] | ||
*[[Day of Defeat: Source]] to był najpierw mod a teraz oddzielna gra na silniku [[Source]]. | *[[Day of Defeat: Source]] to był najpierw mod a teraz oddzielna gra na silniku [[Source]]. | ||
− | *[[Red | + | *[[Red Orchestra]] to totalna konwersja pod [[Unreal Tournament 2004]]. |
Bardzo często totalne konwersje, które doczekały się oddzielnego pliku exe, dzięki czemu nie wymagają oryginalnej gry, staja się pełnoprawnymi grami, czasem darmowymi. | Bardzo często totalne konwersje, które doczekały się oddzielnego pliku exe, dzięki czemu nie wymagają oryginalnej gry, staja się pełnoprawnymi grami, czasem darmowymi. |
Aktualna wersja na dzień 13:58, 17 mar 2009
TC czyli Total Conversion, jest to totalna konwersja gry. Najczęściej jest to mod do gry kompletnie zmieniający wygląd i rozgrywkę w grze. Oznacza to, że gra posiada pewien silnik a do niego zaprzęgnięto zupełnie coś innego niż kiedyś było.
Przykładami totalnych modyfikacji są choćby takie tytuły jak:
- Counter-Strike to mod Half-Life
- Day of Defeat: Source to był najpierw mod a teraz oddzielna gra na silniku Source.
- Red Orchestra to totalna konwersja pod Unreal Tournament 2004.
Bardzo często totalne konwersje, które doczekały się oddzielnego pliku exe, dzięki czemu nie wymagają oryginalnej gry, staja się pełnoprawnymi grami, czasem darmowymi.