Instant weapon

Od HLDS.pl
Wersja KaszpiR (dyskusja | edycje) z dnia 20:32, 13 kwi 2007
(różn.) ← poprzednia wersja | zobacz aktualną wersję (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Instatn weapon, to raczej nazwa rodzaju broni w grach. Polega to na tym, że broń zadaje obrażenia natychmiast w momencie naciśnięcia spustu. Bardzo często łączy się to z sposobem celowania z broni, i tego rodzaju bronie przeważnie zadaja obrażenia w linii prostej od oczu gracza do punktu na mapie wskazywanego przez celownik.

Przykładem są wszelkiego rodzaju bronie jak:

  • railgun z Quake 3
  • snajperki w Counter-Strike, a raczej wszystkie bronie kulowe, jedyna róznica polega na tym, że wprowadzono rozrzut strzału, więc kule nie zawsze się pokrywaja z celownikiem.
  • teleporter, np w Unreal Tournament, aczkolwiek nie działa na celowniku, tlyko teleportujemy się albo umieramy w miejscu gdzie jest nasz przenośny teleport.

Tego rodzaju bronie charakteryzują się dośc prostą do wyuczenia techniką pt wycelij i kliknij. Oczywiście kluczowe znaczenie ma czas reakcji naszego ciała oraz precyzja wykonania. Jednakże można to wyćwiczyć, np na mapach typu instagib.

Przeciwieństwem są bronie non-instant weapon.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia