Svc bad
Od HLDS.pl
svc_bad – objawia się rozłączaniem graczy na serwerze.
Przyczyny
- Duża ilość logosów graczy na serwerze.
- Za niski timeout między graczem a serwerem.
- Pluginy wysyłające masę komunikatów do graczy, jak np ATAC i inne kolorowe pierdoły i bajery.
- Ostatni update (jeżeli masz możliwość, zrób downgrade),
- sys_ticrate może być za wysokie (zmniejsz do 200),
- sv_maxupdaterate jest zbyt wysokie względem sv_maxrate,
- Parametr -pingboost jest ustawiony na 3 (zmniejsz do 2),
- Uzywanie binarek 64 bitowych,
- Na serwerze działa HLTV (jeżeli możesz, to wyłącz je).
- Zbyt wiele plików konfiguracyjnych typu .cfg i .ini
Obejście problemu
- Przeważnie wystarczy wyłączyć nadmiarową ilość komunikatów z pluginów, obciąć do niezbędnego minimum.
- Wywalić wszelkie pluginy wysyłające sporo tekstu do konsoli gracza, np statystyki itd.
- Ustawić w server.cfg timeout client-serwer na niższą wartość niż domyslna
sv_timeout 25 //
- Albo kompletnie zakazać wrzucania logosów graczy w server.cfg
sv_allowupload 0