Bunnyhop

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Opis)
(Opis)
Linia 4: Linia 4:
 
Nazwa wzięła się od sposobu w jaki się porusza gracz wykonujący takie skoki - przypomina to z tyłu zwroty jaki wykonuje zając podczas ucieczki przed drapieżnikiem.
 
Nazwa wzięła się od sposobu w jaki się porusza gracz wykonujący takie skoki - przypomina to z tyłu zwroty jaki wykonuje zając podczas ucieczki przed drapieżnikiem.
  
Wykonywanie bunny hopów powoduje, że gracz może poruszać się szybciej,a co za tym idzie - pokonywać większe odległości podczas skoku. W [[Counter-Strike]] często wykorzystywane aby przeskoczyć na jakiś fragmet mapy, dający ekstra osłonę albo dogodny punk obserwacyjny - np na skrzynkę, dzięki której można wykorzystać efekt zaskoczenia.
+
Wykonywanie bunny hopów powoduje, że gracz może poruszać się szybciej, a co za tym idzie - pokonywać większe odległości podczas skoku. W [[Counter-Strike]] często wykorzystywane aby przeskoczyć na jakiś fragmet mapy, dający ekstra osłonę albo dogodny punk obserwacyjny - np na skrzynkę, dzięki której można wykorzystać efekt zaskoczenia.
  
 
Aktualnie a Counter-Strike 1.5 i 1.6 skoki są ograniczone faktem, że gracz traci prędkość po spotkaniu się z ziemią, dlatego ludzie czasem lubią pograć na poprzednich mapach, gdzie nie było takich restrykcji i można było pokonywać przestrzeń o wiele szybciej.
 
Aktualnie a Counter-Strike 1.5 i 1.6 skoki są ograniczone faktem, że gracz traci prędkość po spotkaniu się z ziemią, dlatego ludzie czasem lubią pograć na poprzednich mapach, gdzie nie było takich restrykcji i można było pokonywać przestrzeń o wiele szybciej.

Wersja z 21:09, 17 lis 2007

Opis

Bunnyhop znany także pod nazwą bunny jump jest specjalnym skokiem, wykonanym z wykorzystaniem technik dostępnych w grze bazujących na silniku Quake i QuakeWorld, następnie przeniesionych na silnik Half-Life i wiele innych.

Nazwa wzięła się od sposobu w jaki się porusza gracz wykonujący takie skoki - przypomina to z tyłu zwroty jaki wykonuje zając podczas ucieczki przed drapieżnikiem.

Wykonywanie bunny hopów powoduje, że gracz może poruszać się szybciej, a co za tym idzie - pokonywać większe odległości podczas skoku. W Counter-Strike często wykorzystywane aby przeskoczyć na jakiś fragmet mapy, dający ekstra osłonę albo dogodny punk obserwacyjny - np na skrzynkę, dzięki której można wykorzystać efekt zaskoczenia.

Aktualnie a Counter-Strike 1.5 i 1.6 skoki są ograniczone faktem, że gracz traci prędkość po spotkaniu się z ziemią, dlatego ludzie czasem lubią pograć na poprzednich mapach, gdzie nie było takich restrykcji i można było pokonywać przestrzeń o wiele szybciej.

Ludzie, którzy są zafascynowani tego rodzaju skokami interesują się także tzw Kreedz Climbing, czyli wspinaczką po specjalnie projektowanych mapach z występami, wykorzystując ekstra dodatki na serwerze, tylko po to aby wykonując trikowe skoki przejść z jednego punktu mapy na drugi. Wygląda imponująco, wymaga wiele ćwiczeń.

Kreedz został także przeniesiony na gry bazujące na Source

Linki

Zobacz więcej na:

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia