Gameplay

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
Linia 5: Linia 5:
 
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
 
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
  
{{sktóry}}
+
{{skróty}}

Wersja z 11:36, 16 lut 2008

Gameplay to inaczej rozgrywka. Często oznacza zasady panujące w grze, dzieki którym gra wygląda tak nie inaczej oraz warunkuje zachowanie poszczególnych graczy w zależności od danej chwili. Wpływa na to masa czynników, takich jak:

  • układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
  • ilość graczy - inaczej sie gra na duelach a inaczej np na 2on2
  • rodzaj gry np coperative czy deathmath
  • charakterystyka broni jak recoil czy spread oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia