HLDS.pl

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(O stronie)
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
=O stronie=
 
=O stronie=
Witamy na stronie [http://hlds.pl HLDS.pl], stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry [[Half-Life]] oraz [[Source]].  Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier [[:wikipedia:FPP|FPP]] bazujących na silniku [[:wikipedia:Quake|Quake]], [[:wikipedia:Half-Life|Half-Life]] i [[:wikipedia:Source|Source]] czy też [[:wikipedia:Unreal|Unreal]].
+
Witamy na stronie [http://hlds.pl HLDS.pl], stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry [[Half-Life]] oraz [[Source]].  Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przeznaczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier [[:wikipedia:FPP|FPP]] bazujących na silniku [[:wikipedia:Quake|Quake]], [[:wikipedia:Half-Life|Half-Life]] i [[:wikipedia:Source|Source]] czy też [[:wikipedia:Unreal|Unreal]].
  
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.
 
  
Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innyc fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest dealny (ze względów bezpieczeństwa i kntroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron.
+
Idea jaka przyświecała przy tworzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikować do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem. Na serwisie często znajdziesz różnorakie newsy związane z grami ale nie związane z meczami i innymi takimi sprawami jak kto gdzie z kim spał i ile zdobył przy tym fragów....
 +
 
 +
 
 +
Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian.  
 +
 
 +
Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest idealny (''ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu''), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron.  
 +
 
 +
No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D
  
 
=Linki=
 
=Linki=

Aktualna wersja na dzień 02:49, 23 gru 2009

O stronie

Witamy na stronie HLDS.pl, stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry Half-Life oraz Source. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przeznaczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier FPP bazujących na silniku Quake, Half-Life i Source czy też Unreal.


Idea jaka przyświecała przy tworzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikować do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem. Na serwisie często znajdziesz różnorakie newsy związane z grami ale nie związane z meczami i innymi takimi sprawami jak kto gdzie z kim spał i ile zdobył przy tym fragów....


Początkowo bazowaliśmy na silniku LDU (aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian.

Dlatego też padło na system Wiki, który może nie jest idealny (ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron.

No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D

Linki

Varia

Hlds.pl-wants-you.jpg
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia