Kreedz

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
Linia 1: Linia 1:
 
= Kreedz =
 
= Kreedz =
 
Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w [[Counter-Strike]] polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie
 
Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w [[Counter-Strike]] polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie
wspiąć się na sam sczyt mapy w jak najkrótszym czasie.
+
wspiąć się na sam szczyt mapy w jak najkrótszym czasie.
  
 
= Rodzaje map =
 
= Rodzaje map =
Linia 14: Linia 14:
 
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć"  (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy.
 
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć"  (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy.
  
[[Grafika:Kz_bh_1.jpg‎|thumb|left]][[Grafika:kz_bh_3.jpg‎ |thumb|right]][[Grafika:kz_bh_2.jpg‎|thumb|center]]
+
[[Grafika:Kz_bh_3.jpg|thumb|left|]]
 +
[[Grafika:kz_bh_1.jpg|thumb|right|]]
 +
[[Grafika:kz_bh_2.jpg|thumb|center|]]
  
  
 
=== LongJump ===
 
=== LongJump ===
 
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami  które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a.
 
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami  które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a.

Wersja z 20:01, 5 gru 2006

Spis treści

Kreedz

Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w Counter-Strike polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie wspiąć się na sam szczyt mapy w jak najkrótszym czasie.

Rodzaje map

Zwykłe

Gracz najczęściej rozpoczyna grę na "dole" mapy i jego zadaniem jest dostać się na "szczyt" mapy pokonując rożnego rodzaju przeszkody.

Kz start.jpg
Kz koniec.jpg
Kz przyklad 1.jpg


BunnyHop

Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie Bunnyhop'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli Bunnyhop mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy.

Kz bh 3.jpg
Kz bh 1.jpg
Kz bh 2.jpg


LongJump

Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem Bunnyhop'a.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia