Lang main.cfg (2.x)

Od HLDS.pl
Wersja KaszpiR (dyskusja | edycje) z dnia 14:51, 25 wrz 2006
(różn.) ← poprzednia wersja | zobacz aktualną wersję (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania



Opis

Plik ten powoduje wyświetlenie polskich komunikatów przy wykonaniu pliku stats.pl

  • Stworzyć katalog /lang/polish/ a w nim plik lang_main.cfg
psychostats/lang/polish/lang_main.cfg
  • Umieścić w nim poniższy tekst

lang_main

# POLISH language strings
# Variable $tokens can be used within the strings to interpolate values in 
# the output, eg: "PsychoStats v$version" would print "PsychoStats v2.0.1"
#
# Special tokens '$timer' and '$resettimer' are available to create timers to 
# show elapsed time since the timer was 'reset'. Only one timer is available.
# To start a timer you would do this:
# "Time to update: $timer"
# Note, there's no need to 'resettimer' at the beginning, it's automatic.
#
# \n = output a newline
# \r = output a carriage return (home cursor to left side)
# \t = output a tab
#
# Use double-quotes (") around a string is optional but if you want to allow 
# for leading or traling spaces then you must use them.
#
# All verbose options below are ordered by first appearance to help you better 
# understand what option is displayed where and when. Some fields have been 
# indented for clarity as well, and is not actually required.
 
initwykonano	= "\nPsychoStats v$version został zainicjalizowany.\nMGłówny plik konfiguracyjny: $configs.main\n"
 
referee1	= "Ładowanie adminów ... "
referee2	= "wykonano\n"
 
scanner1	= "Ładowanie skanera "$gametype" ...\n"
  loadstate1	= "  Ładowanie  infomacji o poprzednim statusie ... "
  loadstate2	=    wykonano\n
  gamedef1	= "  Ładowanie definicji "$gametype" ... "
  gamedef2	=    wykonano\n
  moddef1	= "  Ładowanie definicji "$modtype" ... "
  moddef2	=    wykonano\n
  weapons1	= "  Ładowanie broni "$gametype" ... "
  weapons2	=    wykonano\n
  modweapons1	= "  Ładowanie broni "$modtype" ... "
  modweapons2	=    wykonano\n
  bonus1	= "  Ładowanie bonusów "$gametype" ... "
  bonus2	=    wykonano\n
  modbonus1	= "  Ładowanie bonusów "$modtype" ... "
  modbonus2	=    wykonano\n
  processdef1	= "  Przetwarzanie wszystkich definicji ... "
  processdef2	=    wykonano\n
scanner2	= "wykonano ładowanie skanera.\n"
saver1		= "Ładowanie "$savetype" saver ... "
  inittable1	= "  Inicjalizacja $table ... "
  inittable2	= "wykonano\n"
saver2		= "wykonano ładowanie savera\n"
 
trimhistory1	= "Usuwanie danych starszych niż $datelimit ... "
trimhistory2	= "wykonano\n"
 
deleteawards1	= "\nKasowanie nagród ..."
deleteawards2	= "wykonano\n"
 
checkawards1	= "\nSprawdzanie nowych nagród ...\nNotka: Kalkulacja przynanai angród jest bardzo obciążająca dla serwera MySQL.\nKalkulacje są wykonywane wyłącznie dla jednej nagrody (dla każdego tygodnia/miesiąca).\n"
  awards1	= "  Ładowanie nagród "$gametype" ... "
  awards2	=    wykonano\n
  modawards1	= "  Ładowanie nagród "$modtype" ... "
  modawards2	=    wykonano\n
  calcaward1w	= "\r  Kalkulacja tygodniowych nagród "$awardname" ($date) ... "
  calcaward2w	= "wykonano\n"
  calcaward1m	= "\r  Kalkulacja miesięcznych nagród "$awardname" ($date) ... "
  calcaward2m	= "wykonano\n"
  noweeklyaward	= "  Brak nagród tygodniowych dla "$awardname"\n"
  nomonthlyaward= "  Brak nagród miesięcznych dla "$awardname"\n"
  noawarddata	= "* Brak danych do przeliczenia nagród *\n"
checkawards2	= "wykonano\n"
 
download1	= "\nPobieranie logów z $total serwerów ... "
  dlhost1	= "\n  Łączenie się z $host jako $user ... "
  dlhost2	= "$result\n  Katalog bieżący: $ftproot\n"
  dlcwderr	= "  * Error: Błąd zmiany katalogu na zdalnym serwerze: $result\n  * Upewnij się, że ustawienie sieżki zdalnej (remotepath) jest poprawnie wpisane dla tego serwera.\n  * Serwer $host zignorowany.\n"
  dlpatherr	= "  * Error: Błąd tworzenia lokalnego katalogu: $result\n  * Upewnij się, że lokalna śiceżka (localpath) jest poprawnie ustawiona dla tego serwera.\n  * Serwer $host zignorowany.\n"
  dlremotetotal = "  $totallogs zdalnych logów znalezionych w $ftpcwd\n"
  dlprogress	= "\r  [$idx/$totallogs][$pct%] $action $file    "
  dlgeterr	= "\n  * GET Error: $result\n"
  dldeleteerr	= "\n  * DELETE Error: $result\n"
  dlhost3	= "\n  Odłączanie od $host.\n"
download2	= "\nwykonano\n"
 
gatherlogs1	= "\nZbieranie "$gametype:$modtype" ogów (śledzenie graczy według "$uniqueid") ...\n"
  logsource1	= "  Źródło: $source.path\n"
  logsource2	= "    $source.total logów znalezionych ($source.ksize) (Ostatnia aktualizacja: $source.last_timestr)\n"
  logprogress	= "\r    [$source.pct%][$source.padidx][$source.time][$source.klogsize] $source.log "
  saving_plrs	= " (SZApis dnia: $lastdate)\n"
  scannerclean1	= "\n    Skaner oczyszcza dane ... "
  scannerclean2	=      wykonano\n
  saverclean1	= "    Saver oczyszcza dane ... "
  saverclean2	=      wykonano\n
  logsfound	= "  $totallogs znalezionych logów ($totalsize bajtów)\n"
  logsource3	= "\n"
gatherlogs2	= "wykonano zbieranie logów\n"
 
logstreaminit1	= "\nInicjalizacja strumenia logów ... "
logstreaminit2	= "wykonano\n"
logstream1	= "Nasłuchiwanie na $listenport ...\n"
logstream2	= "Dane będą zapisywane co $saveinterval minut\n"
streamstatus	= "\r[Strumieni: $totalstreams] [Danych: $kbytes] [Linii: $totallines] [$kbps] "
streamsave1	= "\n>>> $time: Zapis aktualnych dnaych ... "
streamsave2	= "wykonano\n"
newstream	= "\n<<< Nowy strumień rozpoczęty: $host ($ip:$port)\n"
deletestream	= "\n<<< Strumień jest teraz nieaktywny: $host ($ip:$port)\n"
badstreamheader	= "*** Ignorowano nieprawidłowy pakiet z $host ($ip:$port): MSG='$line'\n"
 
skippedlogs	= "\nZignorowano przetwarzanie logów.\n"
 
compileplrs1	= "\nGeneracja graczy bazując na twoich regułach ($status.total total) ... \n"
  plrprogress	= "\r  [$status.pct%][$status.totalwykonano/$status.total][$status.time] $status.msg             "
  plrprogress2	= "\n  $validplayers z $totalplayers graczy ($validplayerspct%) spełniło minimalne kryteria aby uwzględnich ich w statystykach."
compileplrs2	= "\nwykonano\n"
 
compileplrranks1= "\nGeneracja rang graczy... \n"
  plrrankprogress= "\r  [$status.pct%][$status.totaldone/$status.total][rank: $status.rank] $status.msg             "
compileplrranks2= "\nwykonano\n"
 
 
compilenames1	= "\nGeneracja imion graczy dla najczęściej używanych ($status.total sumarycznie) ... \n"
  nameprogress	= "\r  [$status.pct%][$status.totaldone/$status.total][$status.time] $status.msg             "
compilenames2	= "\nwykonano\n"
 
compileclans1	= "\nGeneracja klanów ($status.total graczy do przeskanowania) ... \n"
  clanprogress	= "\r  [$status.pct%][$status.found/$status.total][$status.time] $status.msg             "
  clanprogress2 = "\n  $status.found graczy posiada tagi klanowe.\n"
compileclans2	= "wykonano\n"
clanverify1	= "\nSprawdzanie klanów ($status.total klanów do przeskanowania) ... \n"
  clanverify2	= "\r  [$status.pct%][$status.time][$status.clan] Klan: $status.msg                "
  clanverify3	= "\n  $totalclans klanów jakie moga istnieć, $validclans ($validclanspct%) jest prawidłowych posiadającyhc $validplayers członków.\n"
clanverify4	= "wykonano\n"
 
 
 
end		= "\nPsychoStats - aktualizacja zakończona. Czas operacji: $elapsedtime\n"
 
ctrl_c		= "\n*** Przerwanie pracy (bezpiecznie) najszybciej jak to się da (^C jescze raz aby przerwać natychmiast)\n*** UWAGA: nastąpi utrata danych w wyniku tej operacji. Lepiej więc nie przerywać.\n"
datefmt		= %m/%d/%Y
datefmt_noyear	= %m/%d
 
# --- Error messages go below ----------------------------------------------
# ERR strings can not have $variables like the strings in the rest of this file
# some strings have %s tokens which are different, the english order of these
# tokens must always be the same (the order of the %s tokens)
# Also note. Changing ERROR strings to another language may hinder support
# from Stormtrooper or any of the regular PS users, if you can't provide a
# translation of the error, then chances are slim we'll be able to help you.
 
err_playerrankfield	= "Invalid player rank variable '%s'. Ranks will not be compiled."
err_badregexp		= "Invalid regexp definition: %s: %s"
err_startofweek		= "Invalid 'StartOfWeek' specified (%s). Must be 'mon[day]' or 'sun[day]'. (using 'monday' instead)"
err_clantags		= "Error with clantag configuration: %s"
err_clantagvar		= "Ingoring invalid CLANTAG: VAR=%s, IDX=%s, ERR=%s"
err_noclantags		= "No clantags loaded from config!"
err_badplrcondition	= "Invalid player condition: VAR=%s, COND='%s', ERR=%s"
err_badclancondition	= "Invalid clan condition: VAR=%s, COND='%s', ERR=%s"
err_saystart		= "Match status not changed: Invalid 'saystart' given: %s"
err_saystop		= "Match status not changed: Invalid 'saystop' given: %s"
err_badbonusvalue	= "BONUS option "%s" has invalid value of "%s" (must be a number)"
err_badawardexpr	= "AWARD definition "%s" has invalid expression of "%s""
err_badawardorder	= "AWARD definition "%s" has invalid order of "%s" (using 'most' instead)"
err_missingLOGDATAvar	= "Logdata '%s' variable missing or invalid."
err_badmodtype		= "MODTYPE must be specified in your configuration."
err_savetypenotfound	= "ERROR Ładowanie saver module '%s'."
err_scannernotfound	= "ERROR Ładowanie scanner module '%s'. Check your 'gametype' option.";
err_unknownevent	= "UNKNOWN EVENT: source=%s, line=%s, event=%s"
err_invalidtimestamp	= "INVALID TIMESTAMP: source=%s, line=%s, event=%s"
err_modload		= "ERROR Ładowanie MOD SOURCE: ERR=%s"
err_badmodinit		= "MOD INITIALIZATION FAILED: %s"
err_badmodlogstart	= "MOD LOGSTART FAILED: %s"
err_badmodlogprocess	= "MOD LOGPROCESS FAILED: %s"
err_badmodlogprocessline= "MOD LOGPROCESSLINE FAILED: %s"
err_badmodlogend	= "MOD LOGEND FAILED: %s"
err_badskillcalc	= "ERROR IN SKILL CALC: %s"
err_badeventhandler	= "ERROR IN EVENT HANDLER "%s": %s"
err_badregvar		= "ERROR REGISTERING VAR: %s"
err_regplrerror		= "ERROR REGISTERING PLAYER ID="%s", ERR=%s"
err_savemaperror	= "ERROR SAVING MAP ID="%s", ERR=%s"
err_savemapmoderror	= "ERROR SAVING MAP MOD ID="%s", ERR=%s"
err_saveweaponerror	= "ERROR SAVING WEAPON ID="%s", ERR=%s"
err_saveweaponmoderror	= "ERROR SAVING WEAPON MOD ID="%s", ERR=%s"
err_saveplrerror	= "ERROR SAVING PLAYER ID="%s", ERR=%s"
err_saverconerror	= "ERROR SAVING RCON TIMESTAMP=%s ERR=%s"
err_invalidplrerror	= "INVALID PLAYER (NO NAME?) ID="%s""
err_saveplrmoderror	= "ERROR SAVING PLAYER MOD ID="%s", ERR=%s"
err_saveplrweaponerror	= "ERROR SAVING PLAYER WEAPON; PLR="%s", WEAPON="%s", ERR=%s"
err_saveplrmaperror	= "ERROR SAVING PLAYER MAP; PLR="%s", MAP="%s", ERR=%s"
err_saveplrmapmoderror	= "ERROR SAVING PLAYER MAP MOD; PLR="%s", MAP="%s", ERR=%s"
err_saveplrvictimerror	= "ERROR SAVING PLAYER VICTIM; PLR="%s", VICTIM="%s", ERR=%s"
err_saveeventerror	= "ERROR SAVING EVENT; ERR=%s"
 
err_badplrlist		= "ERROR FETCHING PLAYER LIST: %s"
err_badweaponlist	= "ERROR FETCHING WEAPON LIST: %s"
err_badcompileinit	= "COMPILE ERROR: Unable to initialize: %s"
err_badcompile		= "COMPILE ERROR: %s"
err_badcompileddata	= "ERROR FETCHING PLAYER: %s"
 
err_mysql		= "MYSQL ERROR: %s"
 
err_logstream		= "Error opening listen port %s: %s"
 
# The entire HELP page is stored here. All white space is preserved.
# You can use the special $variables as described above.
help >> ENDHELPHERE
PsychoStats version: v$version
 
Tutaj idzie pomoc...
\n
ENDHELPHERE
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia