Listopad 2009

Od HLDS.pl
Wersja Trawiator (dyskusja | edycje) z dnia 16:05, 22 gru 2009
(różn.) ← poprzednia wersja | zobacz aktualną wersję (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania


Spis treści

2009.11.22

Aktualizacja Left 4 Dead 2
Left4dead-logo.png
  • Naprawiono problem z wydajnością gdy było renderowano mnóstwo małych tekstur, np. podczas strzelania z shotgunów w tanka.
  • Naprawiono problem z odpowiedzią RCON na linuksowych serwerach dedykowanych.
  • Naprawiono problem z tworzeniem gier na poziomach trudności Advanced i Expert.
  • Naprawiono błąd który powodował, że inny specjalni zainfekowani próbowali okładać gracza gdy ten był okładany przez Chargera.
  • Naprawiono ucinanie panelu wyników w trybie versus dla języków innych niż angielski.
  • Wybór trybu gry menu głównym reaguje teraz na klawisze.

Trawiator 18:42, 22 lis 2009 (UTC)

Nie ma to jak błędy w grach
Left4dead-logo.png



Więcej błędów w L4D2 - link

2009.11.18

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono niepokazywanie się informacji o otrzymanym Left 4 Dead 2 jako prezent nawet jeśli został wysłany bezpośrednio na Steam.
  • Naprawiono pokazywanie się komunikatu "scanning for updates" podczas odszyfrowania nowo odblokowanej gry.
  • Nie można już wyświetlić ani wybrać języka niedostępnego w grze.
  • Ulepszono pasek informujący o postępie instalacji.
  • Naprawiono niepoprawne uruchamianie się gier po tym jak zostały zaktualizowane.

Trawiator 08:38, 19 lis 2009 (UTC)

2009.11.18

Aktualizacja Left 4 Dead 2
Left4dead-logo.png
  • Poprawiono problem ze stabilnością przy zmianie poziomu u niektórych użytkowników.

Trawiator 08:52, 18 lis 2009 (UTC)

2009.11.14

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Zaktualizowano wsparcie dla nadchodzącego Left 4 Dead 2.

Trawiator 11:56, 14 lis 2009 (UTC)

Aktualizacja Left 4 Dead 2 Demo
Left4dead-logo.png
  • Naprawiono ścinanie się gry na niektórych systemach z włączoną opcją renderowania wielordzeniowego.
  • Można teraz wyciszyć pojedynczego gracza w poczekalni.
  • Ulepszono wsparcie dla serwerów dedykowanych za NATem.

Trawiator 11:56, 14 lis 2009 (UTC)

2009.11.11

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Usprawniono proces instalacji.
  • Usprawniono naprawę procesu Steam Service.

Trawiator 13:01, 11 lis 2009 (UTC)

Aktualizacja Left 4 Dead 2 Demo
Left4dead-logo.png
  • Naprawiono problem resetowania ustawień dźwięku i mikrofonu podczas zmiany poczekalni lub powrotu do poczekalni dla niektórych użytkowników Windows 7 i Windows Vista.

Trawiator 13:04, 11 lis 2009 (UTC)

2009.11.10

Aktualizacja Left 4 Dead
Left4dead-logo.png
  • Naprawiono wywalanie się gry przez osiągnięcie z kampanii Crash Course.
  • Naprawiono problem gdzie boty - ocaleni oraz specjalni zainfekowani - byli pokazywani w podglądzie gry.
  • Dodano tworzenie meczy "klanowych" 4 na 4 w trybie Versus.

Trawiator 06:50, 10 lis 2009 (UTC)

2009.11.07

FRAPS 3.0
Tool.png

Dzisiaj pojawiła się nowa wersja programu FRAPS, służącego do nagrywania video z gier. Aktualna wersja 3.0 posiada build 10475.

  • Oficjalny support dla Windows 7 i DirectX 11
  • Możliwość nagrywania stereoskopowego video 3D Vision dla gier D3D9
  • Możliwość miksowania dźwięku z gier z innymi źródłami dźwięku jak mikrofon - tylko na Wista/Win7

Fraps 3.0.png

http://fraps.com

Aktualizacja dema Left 4 Dead 2
Left4dead-logo.png
  • Dźwięk w intrze jest przestrzenny, jeśli dysponujemy odpowiednim sprzętem.
  • Naprawiono sporadyczne wywalanie się interfejsu użytkownika w grze.
  • Naprawiono problem z brakującym wyjściem RCON na dedykowanych serwerach. (co jest nieprawdą, bo serwer nadal nie odpowiada na rcona)
  • Naprawiono wywalanie się serwera gdy wpisana zostanie komenda quit.
  • Boty nie są już wyświetlane na liście graczy w podglądzie serwera.
  • Dodano brakujące napisy do dialogów Coach'a.

Trawiator 10:16, 7 lis 2009 (UTC)

Aktualizacja Steam
Steam-logo.png
  • Naprawiono błąd z niekompletną instalacją (35) i (16) Left 4 Dead 2 demo.
  • Ulepszono logikę połączenia do sieci Steam podczas synchronizacji z Steam Cloud.
  • Zwiększono czas oczekiwania po stronie klienta dla żądań z Steam Cloud aby usprawnić połączenie dla graczy łączących się ze zdalnych lokalizacji.
  • Naprawiono przypadek gdzie Steam Cloud twierdził, że ma aktualne pliki i nie chciał ich synchronizować jeśli podczas pierwszej synchronizacji zostało przerwane połączenie z siecią Steam a gracz włączył grę na innej maszynie a później znów na pierwszej nie restartując przy tym Steama.
  • Naprawiono wywalanie się przeglądarki www w grze jeśli został wciśnięty klawisz backspace podczas odtwarzania flasha.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się klienta gdy był zainstalowany w długiej ścieżce ze znakami nie ASCII.
  • Naprawiono rzadkie wywalanie się klienta podczas nieudanej próby stworzenie nowego konta.
  • Klucze do Dragon Age pokazywały się tylko po ręcznym wejściu na strone gry.

Trawiator 10:39, 7 lis 2009 (UTC)

2009.11.06

Call Of Duty: Modern Warfare 2 - gorszy niż myślisz

Nie jestem fanem nowej serii COD ani też nie jestem jej przeciwnikiem, jednakże to, co ostatnio przeczytałem na tyle mocno mną ruszyło, że zdecydowałem się na news.

Jak można przeczytać na ArsTechnica.com Call Of Duty: Modern Warfare 2 na PC będzie kompletnie inną grą pod względem administracji i konfiguracji niż wersja poprzednia. Raczej z peceta chcą zrobić konsolę.

Skrót artykułu - Infinity Ward, twórca gry udzielił serwisowi Best Buy wywiadu, w którym padają odpowiedzi od których szczęka opada.

  • Gra obsługuje maksymalnie 9v9 - klany o większym składzie już mogą się przygotować do cięć zespołowych.
  • COD:MW2 nie będzie miał serwerów dedykowanych. Wszelkie gry będą hostowane na komputerach graczy. Jak hostujący grę gracz wyjdzie to nastąpi 5-sekundowa przerwa i wybór następnego komputera do hostowania rozgrywki. Gracze nie mają wpływu na to który komputer będzie następnie hostował grę. Czytaj: multiplayer będzie horrorem jak ktoś co chwilę będzie wychodził z gry. Oczywiście hostujący będzie miał ping 0 a reszta...cóż. Pytanie kto będzie miał łącze w domu na takie łącze aby pociągnąć 18 osób online, na pewno nie w Polsce. No chyba, że wykorzystają Windows P2P Networking. Do tego dochodzi ISP, wiadomo, że przycinają ruch p2p...
  • Pingi na serwerach IW.net mogą dochodzić do 100 ms. I będzie to gwarantowało dobrą rozrywkę.
  • Nie podano informacji na temat narzędzi do tworzenia customów jak chociażby mapy. Jednocześnie mapy są zbalansowane do gry 9v9.
  • W grze nie ma wychylania się na boki ponieważ 'gra nie jest zbalansowana pod kątem wychylania się za narożniki'. Szczerze powiedziawszy 'nie jest zbalanowana pod tym względem' jest idealnym wytłumaczeniem wszystkiego :/
  • W wersji PC nie będzie konsoli, nie będzie można zmienić fov, czy też zmienić obrażeń broni, usunąć bonusy (perks), zmniejszyć ilość detali. Wytłumaczenie jest proste: Infinity Ward chce aby gracze grali w grę taką jak ją twórcy stworzyli i zbalansowali.
  • Nie będzie można nagrywać meczów.
  • Nie będzie można kopać graczy z serwerów, tak więc jak cheater wejdzie to będzie masakra.
  • System VAC ma ustrzec przed cheaterami. HAHA!
  • Wersja PC nie jest bezpośrednim portem z wersji konsolowej', gdyż będą mieli kontrolę myszki, tekstowy chat w grze oraz ustawienia grafiki w menu.
  • Gra wymaga Steam, a do tego jeszcze trzeba założyć konto na kolejnej dedykowanej sieci do grania - IW.net. Spodziewamy się więc, że w Single Player nie pograsz bez internetu.

Pytanie co z grą zrobia koderzy, może w wersji pirackiej będzie więcej niż zrobili sami twórcy gry? Nie wiadomo. Już widzę jak rośnie community graczy wersji PC. --_KaszpiR_ 09:53, 6 lis 2009 (UTC)


Pełen wywiad tutaj.

Czekoladka dla płaczących dzieci:


2009.11.03

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png
  • Dodano nową czapkę, beret Billa z Left 4 Dead, dla osób które kupiły Left 4 Dead 2 w przedsprzedaży.
  • Naprawiono problem z wydajnością gry u klienta po zmianie mapy Koth_Harvest_Event.

Trawiator 07:38, 3 lis 2009 (UTC)

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia