Luty 2009

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

2009.02.17

Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source
Tf2 logo.png
  • Team Fortress 2
    • Zostały obniżone obrażenia zadawane przez bomby przylepne z bliska (tak jak Rakietnica i Karabin na strzykawki).
      • Ostatecznie obniża zadawane obrażenia dla wrogów znajdujących się mniej niż 512 jednostek od Demomana. (tu pewnie chodzi o odległość od bomb a nie Demomana - przyp. trawa)
    • Przesunięto system odblokowania przedmiotów:
      • Dodano okienko informacyjne mówiące graczowi o niemożliwości pobrania przez serwer jego odblokowanego ekwipunku.
    • Zmienna "tf_damage_disablespread" może być wpisana przez gracza w konsoli i zwróci ona wartość tej zmiennej ustawionej na serwerze.
    • Zmieniono nazwę zmiennej "mp_stalemate_at_timelimit" na "mp_match_end_at_timelimit", aby lepiej wyjaśnić jej działanie.
    • Poprawiono pokazywanie się efektu wylatywania łusek oraz 'muzzle flashes' przy wyłączonym widoku broni.
    • W przeglądarce serwerów można filtrować serwery po ich tagach.
  • Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source
    • Uniemożliwiono wykorzystywanie większej ilości komend przez graczy.

2009.02.10

VALVE zamyka swoje listy mailingowe


20 lutego 2009 VALVE zamyka swoje listy mailingowe, jednocześnie informując użytkowników aby używali for Steam.

Odpowiednie tematy na forum:


VALVE nie podało powodu swojej decyzji. Możemy się jedynie domyślać że robią to ponieważ nie mogą kontrolować treści pisanej przez użytkowników list mailingowych, a na forum mogą usuwać 'co im się podoba'.


Cały wątek możecie przeczytać tutaj.

2009.02.08

Nowa wersja SourceBans

Dwa dni temu pojawiła się nowa wersja SourceBans. Nie wnosi ona żadnych nowości jednakże poprawia kilka poważnych błędów z wersji poprzedniej. Głównie chodzi o błędne banowanie SteamID np. zbanujemy kogoś ze STEAM_0:0:123 to bana dostawał każdy kto miał SteamID zaczynające się od tych cyfr np. STEAM_0:0:123678, STEAM_0:0:1269222 itd.


2009.02.07

Kolejne mody dostępne w Steam
Steam-logo.png

Kolejnymi modami które zostały wydane na platformie Steam są:


2009.02.03

Aktualizacja Team Fortress 2
Tf2 logo.png

Lista zmian:

  • Nowe opcje u gracza:
    • Dodano nowy suwaczek w zaawansowanych opcjach multiplayer aby zmienić FOV widoku broni.
    • Dodano możliwość schowania widoku broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
    • Dodano obsługę własnych celowników.
      • Dodano obrazek celownika, skale oraz ustawienia koloru w zakładce Options->Multiplayer.
      • Przeniesiono opcje 'HUD minimal mode' oraz 'Disable Spray' do zaawansowanych opcji multiplayer.
    • Dodano komendę "open_charinfo_direct" która okienko z ekwipunkiem klasy, którą aktualnie grasz.
      • Zmieniono wpis "Open Loadout" w okienku options->keys na nową komendę. Aby to zaczęło działać zmień binda lub zresetuj swój config.
  • Nowe opcje serwera:
    • Dodano komendę "tf_damage_disablespread" aby wyłączyć 25% rozrzut obrażeń.
    • Dodano wsparcie dla limitu klas w trybie tournament.
      • Ustawienie zmiennej "tf_tournament_classlimit_X" ustala maksymalna liczbę osób mogących grać daną klasą. X - oznacza nazwę klasy.
    • Dodano zmienną "tf_tournament_hide_domination_icons", która pozwala w trybie turniejowym wyłączyć powiadomienia o Dominacjach i Zemstach.
  • Zmiany w rozgrywce:
    • Zmodyfikowano kalkulację strzałów krytycznych. Teraz krytyki są bardziej zależne umiejętności.
      • Bazowa szansa wynosi teraz 2% (było 5%).
      • Bonus zasięgu krytyka zmieniono z 0%-15% na 0%-10.
      • Zasięg obrażeń zmieniono z 0-1600 na 0-800.
    • Zredukowano losowy rozrzut obrażeń dal wszystkich graczy z +-25% na +-10%.
    • Niewielka redukcja rozrzutu miniguna.
    • Zwiększono obrażenia po bezpośrednim trafieniu flary z 20 na 30.
    • Przepisano kod odpowiadający za spowalnianie przez Natasche.
    • Snajperka dostaje teraz normalnego Crit Boost'a (np. Kritzkrieg powoduje ciągłe strzelanie krytami).
    • Niewidzialni szpiedzy nie mogą brać teczki.
    • Zwiększono ilość rakiet Soldiera z 16 do 20.
  • Poprawki błędów:
    • Naprawiono wywalanie się gry przy przy użyciu trybu narzędzi.
    • Dodano sprawdzanie UTIL_IsCommandIssuedByServerAdmin() dla niektórych skryptów "physics_" CON_COMMAND aby zapobiec naduzywania ich przez graczy.
    • Poprawiono błąd z teleportem pozwalający Inżynierom wybudować go z ogromną ilością życia.
    • Naprawiono pokazywanie ilości UberCharge przy minimalnym HUDzie.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia