Mani Admin Plugin

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Opis)
Linia 1: Linia 1:
 
== Opis ==
 
== Opis ==
 
'''Mani Admin Plugin''' jest dodatkiem do [[SRCDS]], czyli serwera [[Source]].
 
'''Mani Admin Plugin''' jest dodatkiem do [[SRCDS]], czyli serwera [[Source]].
 +
 +
== Instalacja ==
 +
 +
* Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)
 +
 +
1.'''Instalacja.'''
 +
 +
Ściągamy najnowszą wersję (aktualnie to '''V1.1.0zi''') ze strony www.mani-admin-plugin.com.
 +
Instalacja polega tylko na skopiowaniu plików, więc nie ma o czym pisać, zwrócę tylko uwagę na dwie istotne rzeczy.
 +
 +
a)ze ściągniętego pliku do '''/cstrike/addons/''' kopiujemy:
 +
 +
''mani_admin_plugin.vdf''
 +
''mani_admin_plugin_i486.so'' (dla '''Linuxa''')
 +
''mani_admin_plugin.dll'' (dla '''Windowsa''')
 +
 +
b)jeśli już masz plik ''autoexec.cfg'' to skopiuj i wklej zawartość z niego.
 +
 +
== Konfiguracja ==
 +
 +
* Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)
 +
 +
Plik ''mani_server.cfg'':
 +
 +
 +
a) '''Moduł: Advert'''
 +
 +
'''mani_adverts''' 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je do pliku /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_time_between_adverts''' 120 - określa co ile mają się wyświetlać ogłoszenia (w sekundach)
 +
 +
'''mani_adverts_chat_area''' 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_adverts_top_left''' 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_advert_col_red''' 255 - komponent koloru czerwonego
 +
 +
255 = maksymalnie
 +
 +
'''mani_advert_col_green''' 255 - komponent koloru zielonego
 +
 +
255 = maksymalnie
 +
 +
'''mani_advert_col_blue''' 255 - komponent koloru niebieskiego
 +
 +
255 = maksymalnie
 +
 +
 +
b) '''Moduł: Stats'''
 +
 +
'''mani_stats''' 1 - statystyki na serwerze
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_stats_mode''' 1 - obliczanie statystyk
 +
 +
0 = obliczane raz na mape
 +
1 = obliczane na koniec każdej rundy
 +
 +
'''mani_stats_drop_player_days''' 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu
 +
 +
'''mani_stats_calculate''' 0 - ustawienie obliczania statystyk
 +
 +
0 = według zdobytych fragów
 +
1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0)
 +
2 = według fragów minus śmierci
 +
 +
'''mani_stats_kills_required''' 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu
 +
 +
'''mani_stats_top_display_time''' 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".
 +
 +
Od 5 do 30 sekund
 +
 +
'''mani_stats_show_rank_to_all''' 1
 +
 +
1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki
 +
0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki
 +
 +
'''mani_stats_alternative_rank_message''' "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)
 +
 +
'''mani_stats_write_text_file''' 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_stats_by_steam_id''' 1
 +
 +
1 = statystyki według Steam ID
 +
0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)
 +
 +
'''mani_stats_include_bot_kills''' 0 -określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
 +
c) '''Moduł: Victim Stats'''
 +
 +
'''mani_show_victim_stats''' 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_show_victim_stats_inflicted_only''' 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie 
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_player_settings_damage''' 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 +
 +
0 = tryb 0
 +
1 = tryb 1
 +
2 = tryb 2
 +
 +
 +
d) '''Moduł: Team Kill/Wound Protection'''
 +
 +
'''mani_tk_protection''' 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_forgive''' 1 - "kary" dla gracza który nas zabije
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_spawn_time''' 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity 
 +
 +
'''mani_tk_allow_bots_to_punish''' 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_bots_to_add_violations''' 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie
 +
 +
'''mani_tk_offences_for_ban''' 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana
 +
 +
'''mani_tk_ban_time''' 30 - czas w/w bana
 +
 +
0 = permanentny
 +
 +
mani_tk_slap_on_team_wound 0 -
 +
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 -
 +
mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -
 +
 +
'''mani_tk_add_violation_without_forgive''' 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_forgive_option''' 1 - przebaczanie w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_blind_option''' 1 - oślepienie w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_blind_amount''' 255 - poziom "oślepienia"
 +
 +
255 = całkowite oślepienie
 +
 +
'''mani_tk_allow_slap_option''' 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_cash_option''' 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_slap_to_damage''' 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz
 +
 +
'''mani_tk_cash_percent''' 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz
 +
 +
'''mani_tk_allow_freeze_option''' 1 - zamrożenie w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_drugged_option''' 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_allow_burn_option''' 1 - podpalenie w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_burn_time''' 100 - czas podpalenia (w sekundach)
 +
 +
'''mani_tk_allow_slay_option''' 1 - zgładzenie w karach za "TK"
 +
 +
mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 -
 +
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 -
 +
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -
 +
 +
'''mani_tk_allow_time_bomb_option''' 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_time_bomb_seconds''' 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 +
 +
'''mani_tk_time_bomb_blast_radius''' 1000 - promień wybuchu bomby
 +
 +
mani_tk_time_bomb_show_beams 1 -
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_time_bomb_blast_mode''' 0 - określa kogo zabije bomba
 +
 +
0 = tylko gracza
 +
1 = graczy z jego z drużyny
 +
2 = wszystkch graczy
 +
 +
'''mani_tk_allow_fire_bomb_option''' 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_fire_bomb_seconds''' 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 +
 +
'''mani_tk_fire_bomb_blast_radius''' 1000 - promień wybuchu bomby
 +
 +
mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 -
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_fire_bomb_blast_mode''' 2 - określa kogo podpali bomba
 +
 +
0 = tylko gracza
 +
1 = graczy z jego z drużyny
 +
2 = wszystkch graczy
 +
 +
'''mani_tk_fire_bomb_burn_time''' 100 - czas podpalenia gracza
 +
 +
'''mani_tk_allow_freeze_bomb_option''' 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_freeze_bomb_seconds''' 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
 +
 +
'''mani_tk_freeze_bomb_blast_radius''' 1000 - promień wybuchu bomby
 +
 +
mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 -
 +
 +
'''mani_tk_freeze_bomb_blast_mode''' 2 - określa kogo zamrozi bomba
 +
 +
0 = tylko gracza
 +
1 = graczy z jego z drużyny
 +
2 = wszystkch graczy
 +
 +
'''mani_tk_time_bomb_beep_radius''' 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej
 +
 +
'''mani_tk_fire_bomb_beep_radius''' 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem
 +
 +
'''mani_tk_freeze_bomb_beep_radius''' 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem
 +
 +
'''mani_tk_allow_beacon_option''' 0 - "przynęta" w karach za "TK"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_tk_beacon_radius''' 384 - promień "przynęty"
 +
 +
 +
e) '''Moduł: Reserve Slot'''
 +
 +
'''mani_reserve_slots''' 0 - zarezerwowane sloty
 +
 +
'''mani_reserve_slots_number_of_slots''' 0 - ilość zarezerwowanych slotów
 +
 +
'''mani_reserve_slots_kick_message''' "You were disconnected for using a reserve slot" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot
 +
 +
'''mani_reserve_slots_redirect_message''' "This server is full, you are being redirected to another one of our servers" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu
 +
 +
'''mani_reserve_slots_redirect''' "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)
 +
 +
'''mani_reserve_slots_allow_slot_fill''' 1
 +
 +
1 - zostawia sloty
 +
0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera
 +
 +
'''mani_reserve_slots_kick_method''' 1
 +
 +
0 = wyrzuci gracza z największym pingiem
 +
1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)
 +
 +
'''mani_reserve_slots_include_admin''' 0
 +
 +
1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty
 +
 +
 +
f) '''Moduł: High Ping kick'''
 +
 +
'''mani_high_ping_kick''' 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_high_ping_kick_ping_limit''' 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony
 +
 +
'''mani_high_ping_kick_samples_required''' 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)
 +
 +
'''mani_high_ping_kick_message''' "Your ping is too high" - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem
 +
 +
 +
g) '''Moduł: Admin action messages'''
 +
 +
'''mani_adminslap_anonymous''' 1
 +
[...]
 +
'''mani_admingravity_anonymous''' 1
 +
 +
1 = nie widać nicku admina
 +
0 = widać nick admina
 +
 +
f) '''Module: Chat flooding control'''
 +
 +
'''mani_chat_flood_time''' 1 - ochrona przed "floodowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot 
 +
 +
1 = włączone
 +
0 = wyłączone
 +
 +
'''mani_chat_flood_message''' "Nie flooduj!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "floodować"
 +
 +
 +
h) '''Moduł: Basic auto balance teams'''
 +
 +
'''mani_autobalance_teams''' 1 - wyrównanie drużyn
 +
 +
1 = włączone
 +
0 = wyłączone
 +
 +
'''mani_autobalance_mode''' 0
 +
 +
0 = przenoszenie graczy żywych i martwych
 +
1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych
 +
2 = przenoszenie tylko martwych graczy
 +
 +
 +
i) '''Moduł: Current Time Display'''
 +
 +
mani_military_time 1 -
 +
mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa
 +
mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze
 +
 +
 +
j) '''Moduł: Voting functionality'''
 +
 +
'''mani_voting''' 1 - umożliwa wszystkie głosowania
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_vote_dont_show_last_maps''' 0 - ilość map których nie będzie w głosowaniu
 +
 +
'''mani_vote_extend_time''' 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa
 +
 +
'''mani_vote_allow_extend''' 0 - przedłużenie mapy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_vote_allowed_voting_time''' 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną
 +
 +
'''mani_vote_allow_end_of_map_vote''' 1 - głosowanie na koniec mapy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_vote_max_extends''' 0 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy
 +
 +
0 - nieskończenie wiele
 +
 +
'''mani_vote_extend_rounds''' 10 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)
 +
 +
'''mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote''' 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu
 +
 +
0 = mapcycle.txt
 +
1 = votemapslist.txt
 +
2 = maplist.txt
 +
 +
'''mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote''' 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina
 +
 +
0 = mapcycle.txt
 +
1 = votemapslist.txt
 +
2 = maplist.txt
 +
 +
'''mani_vote_time_before_end_of_map_vote''' 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie
 +
 +
'''mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote''' 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy
 +
 +
'''mani_vote_end_of_map_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu
 +
 +
'''mani_vote_rcon_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON
 +
 +
'''mani_vote_question_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem
 +
 +
'''mani_vote_map_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy
 +
 +
'''mani_vote_random_map_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu
 +
 +
'''mani_vote_show_vote_mode''' 3 - określa typ głosowania
 +
 +
0 = głosowanie w tle
 +
1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu
 +
2 = widać głos, ale bez nicku gracza
 +
3 = widać nick gracza i jego głos
 +
 +
'''mani_vote_dont_show_if_alive''' 0
 +
 +
0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania
 +
1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania
 +
 +
'''mani_vote_allow_user_vote_map''' 1 - gracze mogą głosować na mapy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_vote_allow_user_vote_map_extend''' 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_vote_allow_user_vote_kick''' 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
 +
 +
'''mani_vote_allow_user_vote_ban''' 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
 +
 +
'''mani_vote_extend_percent_required''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_map_percentage''' 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_map_time_before_vote''' 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_map_minimum_votes''' 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_kick_mode''' 1
 +
 +
0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze
 +
1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_kick_percentage''' 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote''' 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes''' 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_mode''' 1
 +
 +
0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze
 +
1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_percentage''' 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote''' 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes''' 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_time''' 10- czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"
 +
 +
0 = permanentnie
 +
 +
'''mani_vote_user_vote_ban_type''' 0 - typ bana
 +
 +
0 = na Steam ID
 +
1 = na adres IP
 +
2 = na Steam ID i adres IP
 +
 +
'''mani_vote_allow_rock_the_vote''' 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę
 +
 +
1 = włączone
 +
0 = wyłączone
 +
 +
'''mani_vote_rock_the_vote_percent_required''' 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy
 +
 +
'''mani_vote_time_before_rock_the_vote''' 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape
 +
 +
mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -
 +
 +
'''mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps''' 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt
 +
 +
'''mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent''' 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"
 +
 +
'''mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum''' 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"
 +
 +
'''mani_player_settings_vote_progress''' 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 +
 +
1 = włączone
 +
0 = włączone
 +
 +
 +
k) '''Moduł: Word filter module'''
 +
 +
'''mani_filter_words_mode''' 1 - cenzura przekleństw
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = pokaż ostrzeżenie graczowi
 +
2 = pokaż ocenzurowany tekst
 +
 +
'''mani_filter_words_warning''' "Nie przeklinaj!" - treść ostrzeżenia
 +
 +
 +
l) '''Moduł: Sounds Control'''
 +
 +
'''mani_sounds_per_round''' 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)
 +
 +
'''mani_sounds_filter_if_dead''' 0
 +
 +
1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy
 +
 +
'''mani_sounds_auto_download''' 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować
 +
 +
'''mani_player_settings_sounds''' 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 +
 +
0 = wyłączony
 +
1 = włączony
 +
 +
 +
m) '''Moduł: Plugin Logging'''
 +
 +
'''mani_log_mode''' 3
 +
 +
0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve
 +
1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs"
 +
2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs"
 +
3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log
 +
 +
'''mani_log_directory''' "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera
 +
 +
'''mani_show_death_beams''' 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę
 +
 +
'''mani_player_settings_death_beam''' 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 +
 +
0 = domyślnie wyłączone
 +
1 = domyślnie włączone
 +
 +
 +
n) '''Moduł: Anti IP Ghosting'''
 +
 +
'''mani_blind_ghosters''' 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona
 +
 +
0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP
 +
1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP
 +
 +
'''mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost''' 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)
 +
 +
0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick"
 +
1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"
 +
 +
 +
o) '''Moduł: Decal Map Adverts'''
 +
 +
'''mani_map_adverts''' 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_map_adverts_in_war''' 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
p) '''Moduł: Anti-cheat'''
 +
 +
 +
'''mani_protect_against_cheat_cvars''' 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_protect_against_cheat_cvars_threshold''' 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany
 +
 +
'''mani_protect_against_cheat_cvars_mode''' 0 - typ zbanowania
 +
 +
0 = ban na Steam ID
 +
1 = ban na IP
 +
2 = ban na Steam ID i IP
 +
 +
'''mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time''' 0 - czas zbanowania (w minutach)
 +
 +
0 = permanenty
 +
 +
'''mani_player_name_change_threshold''' 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany
 +
 +
0 = wyłączone
 +
 +
'''mani_player_name_change_reset''' 0
 +
 +
0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie
 +
1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie
 +
 +
'''mani_player_name_change_punishment''' 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków
 +
 +
0 = kick
 +
1 = ban na Steam ID
 +
2 = ban na IP
 +
3 = ban na Steam ID i adres IP
 +
 +
'''mani_player_name_change_ban_time''' 0 - czas w/w bana
 +
 +
0 = permanenty
 +
 +
 +
r) '''Moduł: Custom Skin Control'''
 +
 +
'''mani_skins_admin''' 0 - skiny tylko dla adminów
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
mani_skins_public 0 -
 +
mani_skins_force_public 0 -
 +
mani_skins_setskin_misc_only 0 -
 +
 +
'''mani_skins_auto_download''' 0 - automatyczne ściąganie skinów
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_skins_reserved''' 0 - rezerwowanie skinów dla graczy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
mani_skins_force_choose_on_join 1 -
 +
mani_skins_random_bot_skins 1 -
 +
 +
 +
s) '''Moduł: Spray Tag Tracking'''
 +
 +
'''mani_spray_tag''' 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_spray_tag_spray_distance_limit''' 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em
 +
 +
'''mani_spray_tag_spray_highlight''' 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony
 +
 +
0 = brak
 +
1 = "promień"
 +
2 = ogień
 +
 +
'''mani_spray_tag_ban_time''' 60 - czas zbanowania za spray
 +
 +
'''mani_spray_tag_warning_message''' "Please stop using your spray" - określa treść ostrzeżenia dla gracza
 +
 +
'''mani_spray_tag_kick_message''' "You have been kicked for using an offensive spray" - informacja dla wyrzuconego gracza
 +
 +
'''mani_spray_tag_ban_message''' "You have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut
 +
 +
'''mani_spray_tag_perm_ban_message''' "You have been permanently banned for using an offensive spray" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza
 +
 +
'''mani_spray_tag_block_mode''' 0 - blokada spray'ów na serwerze
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_spray_tag_block_message''' "Sprays are blocked on this server !!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)
 +
 +
'''mani_spray_tag_slap_damage''' 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia
 +
 +
 +
t) '''Moduł: Warmup Timer'''
 +
 +
'''mani_warmup_timer''' 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona
 +
 +
0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy
 +
więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę
 +
 +
'''mani_warmup_timer_show_countdown''' 1
 +
 +
1 = widoczne odliczanie na środku ekranu
 +
0 = bez widocznego odliczania
 +
 +
 +
u) '''Moduł: Menu options'''
 +
 +
mani_use_amx_style_menu 1 -
 +
 +
'''mani_sort_menus''' 1
 +
 +
0 = nie sortuje menu
 +
1 = sortuje menu według nazw graczy
 +
 +
 +
w) '''Moduł: Miscallaneous'''
 +
 +
'''''exec '''mani_quake_sounds.cfg'''''  - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza
 +
 +
'''mani_mapcycle_mode''' 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl
 +
 +
0 = standardowy; mapcycle.txt
 +
2 = losowy mapcykl
 +
3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset
 +
 +
'''mani_unlimited_grenades''' 0 - nielimitowane granaty 
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
mani_war_mode_force_overview_zero 0 -
 +
 +
mani_cs_stacking_num_levels 2 -
 +
 +
'''mani_use_ma_in_say_command''' 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania
 +
 +
'''mani_dead_alltalk''' 0 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny (również martwymi)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_mute_con_command_spam''' 0 - ochrona przed spamem
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_adminsay_top_left''' 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_adminsay_chat_area''' 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_allow_chat_to_admin''' 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_ff_player_only''' 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"
 +
 +
0 = wszyscy gracze
 +
1 = tylko ten gracz który wpisał
 +
 +
'''mani_nextmap_player_only''' 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"
 +
 +
0 = wszyscy gracze
 +
1 = tylko ten gracz który wpisał
 +
 +
'''mani_timeleft_player_only''' 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"
 +
 +
0 = wszyscy gracze
 +
1 = tylko ten gracz który wpisał
 +
 +
'''mani_thetime_player_only''' 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"
 +
 +
0 = wszyscy gracze
 +
1 = tylko ten gracz który wpisał
 +
 +
'''mani_admin_burn_time''' 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina
 +
 +
 +
Pliki z ''\cstrike\cfg\mani_admin_plugin'':
 +
 +
a)'''''actionsoundlist.txt'''''
 +
 +
W tym pliku znajdują się standardowe dźwięki, który ściągneliśmy razem z Mani-Admin-Plugin'em, takie jak "votestart", czyli dźwięk odtwarzany wtedy kiedy rozpoczyna się głosowanie. Możemy oczywiście podmienić pliki dźwiękowe ze standardowych na nasze.
 +
 +
ą)'''''admingroups.txt'''''
 +
 +
W tym pliku możemy stworzyć grupy adminów. Najpierw należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
"Level 1" "b"
 +
"Level 2" "k"
 +
 +
W takim wypadku gracz z Levelem 1 może banować graczy, a z Levelem 2 wyrzucać.
 +
 +
Uwaga!
 +
 +
'''p''' = restrict admin from playing sounds
 +
'''p''' = restrict admin from running ma_spray
 +
 +
Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "'''h'''"
 +
 +
b)'''''adminlist.txt'''''
 +
 +
W tym pliku przydzielamy osobom prawa administratora. Podobnie jak w przypadku grup należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
STEAM_0:0:1234567 b //Mój tata
 +
 +
W takim wypadku osoba z tym Steam ID może banować graczy.
 +
 +
Przydzielanie wcześniej utworzonej grupy:
 +
 +
STEAM_0:0:7654321 "Level 2" //Moja mama
 +
 +
W takim wypadku osoba z tym Steam ID może wyrzucać graczy.
 +
 +
Uwaga!
 +
 +
'''p''' = restrict admin from playing sounds
 +
'''p''' = restrict admin from running ma_spray
 +
 +
Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "'''h'''"
 +
 +
 +
c)'''''adverts.txt'''''
 +
Czyli ogłoszenia (patrz podpunkt: a) Moduł: Advert).
 +
 +
'''Dostępne komendy:'''
 +
 +
{STEAMID} (działa tylko w plku webshortcutlist.txt)
 +
{NEXTMAP}
 +
{CURRENTMAP}
 +
{TICKRATE}
 +
{FF}
 +
{THETIME}
 +
{IPADDRESS} (działatylko w pliku webshortcutlist.txt)
 +
{SERVERHOST}
 +
 +
'''Dostępne kolory:'''
 +
 +
{RED}
 +
{BLUE}
 +
{GREEN}
 +
{MAGENTA}
 +
{BROWN}
 +
{GREY}
 +
{CYAN}
 +
{YELLOW}
 +
{ORANGE}
 +
{WHITE}
 +
{PINK}
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
{RED}Nastepna mapa to: {NEXTMAP}
 +
{GREEN}Zapraszamy na strone www.costam.pl
 +
 +
ć)'''''cexeclist_all.txt'''''
 +
 +
Komendy na wszystkich klientach.
 +
 +
d)'''''cexeclist_ct.txt'''''
 +
 +
Komendy na klientach. (tylko z CT)
 +
 +
e)'''''cexeclist_player.txt'''''
 +
 +
Komendy na kliencie.
 +
 +
ę)'''''cexeclist_spec.txt'''''
 +
 +
Komendy na klientach. (tylko z trybu obserwatora)
 +
 +
f)'''''cexeclist_t.txt'''''
 +
 +
Komendy na klientach. (tylko z T)
 +
 +
g)'''''commandlist.txt'''''
 +
 +
Dzięki temu plikowi wszystko możemy robić szybciej. 
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
"@menu" C Admin
 +
"@wyrzucanie" C admin kick
 +
"@restart" R mp_restartgame 1
 +
"@podpalanie" S ma_burn
 +
 +
I wtedy po wpisniu na czacie np. "@menu" ukaże nam się menu Mani-Admin-Plugin'u.
 +
Ważne żeby nie pomylić liter "C", "R" i "S". Na przykładach widać kiedy której należy użyć.
 +
 +
h)'''''crontablist.txt'''''
 +
 +
Na każdy dzień, na każdą godzinę inny config? Wszystko w tym pliku!
 +
 +
'''Dni tygodnia:'''
 +
 +
1 = Sunday
 +
2 = Monday
 +
3 = Tuesday
 +
4 = Wednesday
 +
5 = Thursday
 +
6 = Friday
 +
7 = Saturday
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
"2" "10:00-15:00" exec config_na_poniedzialek.cfg
 +
"" "09:10-10:00" #sv_gravity 100
 +
 +
i)'''''decallist.txt'''''
 +
 +
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić. 
 +
 +
j)'''''default_weapon_restrict.txt'''''
 +
 +
W tym pliku możemy zabronić którąś z broni na naszym serwerze (uwaga! dotyczy to wszystkich map!)
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
awp // Magnum Sniper Rifle
 +
elite // .40 Dual Elites
 +
 +
k)'''''downloads.txt'''''
 +
 +
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić. 
 +
 +
l)gametypes.txt
 +
ł)gimpphrase.txt
 +
 +
m)'''''immunitygroups.txt'''''
 +
 +
Podobnie jak w wypadku tworzenia grup dla adminów. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.
 +
 +
n)'''''immunitylist.txt'''''
 +
 +
Podobnie jak z dawaniem praw administratora. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.
 +
 +
ń)'''''mapadverts.txt'''''
 +
 +
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić. 
 +
 +
o)'''''pingimmunity.txt'''''
 +
 +
Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) Moduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.
 +
 +
ó)'''''rconlist.txt'''''
 +
 +
Komendy RCON.
 +
 +
'''Przykład:'''
 +
 +
"dodanie bota" bot_add // dodaje bota
 +
 +
p)'''''reserveslots.txt'''''
 +
 +
W tym pliku umieszczamy Steam ID osób dla których ma być zarezerwowany slot (patrz podpunkt e) Moduł: Reserve Slot
 +
 +
r)restricted_weapons.txt
 +
 +
s)'''''soundlist.txt'''''
 +
 +
Umieszczamy tam ścieżkę do dźwięków, aby się ściągały.
 +
 +
'''Przykład:'''
 +
 +
"Move!" ''admin_plugin/''move.wav
 +
 +
ś)'''''texturelist.txt'''''
 +
 +
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić. 
 +
 +
t)'''''votequestionlist.txt'''''
 +
 +
Głosowania z jakimś pytaniem.
 +
 +
'''Przykład:'''
 +
 +
"Fajna mapa" "Podoba ci sie ta mapa?" // fajna mapa
 +
 +
u)'''''voterconlist.txt'''''
 +
 +
Głosowania RCON.
 +
 +
'''Przykład:'''
 +
 +
"Zmiana grawitacji" "Zmienic grawitacje na 100? sv_gravity 100 // zmiana grawitacji
 +
 +
w)'''''webshortcutlist.txt'''''
 +
 +
Podobnie ja w adverts.txt, można używać kolorów i komend.
 +
 +
'''Przykłady:'''
 +
 +
"plugin" http://www.mani-admin-plugin.com
 +
"google" http://www.google.com
 +
 +
x)'''''wordfilter.txt'''''
 +
 +
W tym pliku wpisujemy słowa które mają ocenzurowane (patrz podpunkt k) Moduł: Word filter module) np. "kurcze"  Ważne żeby nie wpisać np.: "odpiernicz sie" tylko samo "odpiernicz".
 +
 +
== Quake/UT Style Sounds. ==
 +
 +
* Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)
 +
 +
1.'''Instalacja.'''
 +
 +
a)ściągamy Quake/UT Style Sound Pack and Config ze strony www.mani-admin-plugin.com.
 +
 +
b)
 +
-kopiujemy plik ''mani_quake_sounds.cfg'' do ''/cstrike/cfg/''
 +
-kopiujemy plik ''quakesoundlist.cfg'' do ''/cstrike/cfg/mani_admin_plugin/''
 +
-kopiujemy folder'' /quake/'' razem z wszystkimi plikami do ''/cstrike/sound/quake''
 +
 +
2.'''Konfiguracja.'''
 +
 +
Plik ''mani_quake_sounds.cfg'':
 +
 +
'''mani_quake_sounds''' 1 - określa czy quake dźwięki mają być włączone
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
'''mani_quake_kill_streak_mode''' 0 - określa kiedy mają się resetować "zdobyte" dźwięki
 +
 +
1 = co runde/śmierć
 +
0 = tylko co śmierć
 +
 +
'''mani_quake_humiliation_mode''' 1 - określa kto ma usłyszeć dźwięk
 +
 +
0 = nie będzie dźwięku
 +
1 = będzie dźwięk dla wszystkich
 +
2 = atakujący i ofiara usłyszą dźwięk
 +
3 = tylko atakujący usłyszy dźwięk
 +
4 = tylko ofiara usłyszy dźwięk
 +
 +
'''mani_quake_humiliation_visual_mode''' 1 - określa kto ma zobaczyć napis
 +
 +
0 = nie będzie napisu, że ktoś "zdobył" ten dźwięk
 +
1 = będzie napis widoczny dla wszystkich
 +
2 = atakujący i ofara zobczą napis
 +
3 = tylko atakujący zobaczy napis
 +
4 = tylko ofiara zobaczy napis
 +
 +
'''mani_quake_dominating_trigger_count''' 5 - określa ile trzeba mieć fragów aby "zdobyć" dźwięk
 +
 +
I tak dalej kilkanaście dźwięków z tymi samymi ustawieniami.
 +
 +
'''mani_player_settings_quake''' 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
 +
 +
0 = wyłączony
 +
1 = włączony
 +
 +
'''mani_quake_auto_download''' 1 - automatyczne ściąganie dźwięków
 +
 +
0 = wyłączone
 +
1 = włączone
 +
 +
Plik: ''quakesoundlist.txt'':
 +
 +
W tym pliku należy ustawić ściężkę do każdego dźwięku aby się ściągały. Można ją zmienić ze standardowej.
 +
 +
'''Przykład:'''
 +
 +
"firstblood" fajnyserwer/quake/firstblood.mp3
 +
 +
== Plik z polskim tłumaczeniem ==
 +
 +
Plik z polskim tłumaczeniem do najnowszej wersji V1.1.0zi (28 Maja 2006) by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.
 +
 +
http://www.glodny.dolsat.pl/polish.cfg
 +
 +
'''Instrukcja:'''
 +
 +
1.Plik ''polish.cfg'' wrzucamy do ''/cstrike/cfg/mani_admin_plugin/language/''.
 +
2.Otwieramy plik ''\cstrike\cfg\mani_admin_plugin\language.cfg'' i zamieniamy linijkę "english" na "polish".
 +
3.Konieczny jest restart serwera do wprowadzenia zmiany
  
 
== Linki ==
 
== Linki ==

Wersja z 18:13, 8 lip 2006

Spis treści

Opis

Mani Admin Plugin jest dodatkiem do SRCDS, czyli serwera Source.

Instalacja

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

1.Instalacja.

Ściągamy najnowszą wersję (aktualnie to V1.1.0zi) ze strony www.mani-admin-plugin.com. Instalacja polega tylko na skopiowaniu plików, więc nie ma o czym pisać, zwrócę tylko uwagę na dwie istotne rzeczy.

a)ze ściągniętego pliku do /cstrike/addons/ kopiujemy:

mani_admin_plugin.vdf mani_admin_plugin_i486.so (dla Linuxa) mani_admin_plugin.dll (dla Windowsa)

b)jeśli już masz plik autoexec.cfg to skopiuj i wklej zawartość z niego.

Konfiguracja

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

Plik mani_server.cfg:


a) Moduł: Advert

mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je do pliku /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_time_between_adverts 120 - określa co ile mają się wyświetlać ogłoszenia (w sekundach)

mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego

255 = maksymalnie


b) Moduł: Stats

mani_stats 1 - statystyki na serwerze

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk

0 = obliczane raz na mape 1 = obliczane na koniec każdej rundy

mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu

mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk

0 = według zdobytych fragów 1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0) 2 = według fragów minus śmierci

mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu

mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".

Od 5 do 30 sekund

mani_stats_show_rank_to_all 1

1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki 0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki

mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)

mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_stats_by_steam_id 1

1 = statystyki według Steam ID 0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)

mani_stats_include_bot_kills 0 -określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk

0 = wyłączone 1 = włączone


c) Moduł: Victim Stats

mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = tryb 0 1 = tryb 1 2 = tryb 2


d) Moduł: Team Kill/Wound Protection

mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity

mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie

mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana

mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana

0 = permanentny

mani_tk_slap_on_team_wound 0 - mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 - mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -

mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia"

255 = całkowite oślepienie

mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz

mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz

mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach)

mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK"

mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -

mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_time_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza

mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 -

mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej

mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem

mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem

mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty"


e) Moduł: Reserve Slot

mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty

mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów

mani_reserve_slots_kick_message "You were disconnected for using a reserve slot" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot

mani_reserve_slots_redirect_message "This server is full, you are being redirected to another one of our servers" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu

mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)

mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1

1 - zostawia sloty 0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera

mani_reserve_slots_kick_method 1

0 = wyrzuci gracza z największym pingiem 1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)

mani_reserve_slots_include_admin 0

1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty


f) Moduł: High Ping kick

mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony

mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)

mani_high_ping_kick_message "Your ping is too high" - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem


g) Moduł: Admin action messages

mani_adminslap_anonymous 1 [...] mani_admingravity_anonymous 1

1 = nie widać nicku admina 0 = widać nick admina

f) Module: Chat flooding control

mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "floodowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_chat_flood_message "Nie flooduj!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "floodować"


h) Moduł: Basic auto balance teams

mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_autobalance_mode 0

0 = przenoszenie graczy żywych i martwych 1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych 2 = przenoszenie tylko martwych graczy


i) Moduł: Current Time Display

mani_military_time 1 - mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze


j) Moduł: Voting functionality

mani_voting 1 - umożliwa wszystkie głosowania

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_dont_show_last_maps 0 - ilość map których nie będzie w głosowaniu

mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa

mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną

mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_max_extends 0 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy

0 - nieskończenie wiele

mani_vote_extend_rounds 10 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)

mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu

0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt

mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina

0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt

mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie

mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy

mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu

mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON

mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem

mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy

mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu

mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania

0 = głosowanie w tle 1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu 2 = widać głos, ale bez nicku gracza 3 = widać nick gracza i jego głos

mani_vote_dont_show_if_alive 0

0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania 1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania

mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy

mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"

mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą

mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy

mani_vote_user_vote_kick_mode 1

0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza

mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_ban_mode 1

0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza

mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time 10- czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"

0 = permanentnie

mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana

0 = na Steam ID 1 = na adres IP 2 = na Steam ID i adres IP

mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy

mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape

mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -

mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt

mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"

mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"

mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

1 = włączone 0 = włączone


k) Moduł: Word filter module

mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw

0 = wyłączone 1 = pokaż ostrzeżenie graczowi 2 = pokaż ocenzurowany tekst

mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj!" - treść ostrzeżenia


l) Moduł: Sounds Control

mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)

mani_sounds_filter_if_dead 0

1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy

mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować

mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony 1 = włączony


m) Moduł: Plugin Logging

mani_log_mode 3

0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve 1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs" 2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs" 3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log

mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera

mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę

mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = domyślnie wyłączone 1 = domyślnie włączone


n) Moduł: Anti IP Ghosting

mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona

0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP 1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP

mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)

0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick" 1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"


o) Moduł: Decal Map Adverts

mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"

0 = wyłączone 1 = włączone

p) Moduł: Anti-cheat


mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany

mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania

0 = ban na Steam ID 1 = ban na IP 2 = ban na Steam ID i IP

mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach)

0 = permanenty

mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany

0 = wyłączone

mani_player_name_change_reset 0

0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie 1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie

mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków

0 = kick 1 = ban na Steam ID 2 = ban na IP 3 = ban na Steam ID i adres IP

mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana

0 = permanenty


r) Moduł: Custom Skin Control

mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_public 0 - mani_skins_force_public 0 - mani_skins_setskin_misc_only 0 -

mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_force_choose_on_join 1 - mani_skins_random_bot_skins 1 -


s) Moduł: Spray Tag Tracking

mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em

mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony

0 = brak 1 = "promień" 2 = ogień

mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray

mani_spray_tag_warning_message "Please stop using your spray" - określa treść ostrzeżenia dla gracza

mani_spray_tag_kick_message "You have been kicked for using an offensive spray" - informacja dla wyrzuconego gracza

mani_spray_tag_ban_message "You have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut

mani_spray_tag_perm_ban_message "You have been permanently banned for using an offensive spray" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza

mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_spray_tag_block_message "Sprays are blocked on this server !!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)

mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia


t) Moduł: Warmup Timer

mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona

0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę

mani_warmup_timer_show_countdown 1

1 = widoczne odliczanie na środku ekranu 0 = bez widocznego odliczania


u) Moduł: Menu options

mani_use_amx_style_menu 1 -

mani_sort_menus 1

0 = nie sortuje menu 1 = sortuje menu według nazw graczy


w) Moduł: Miscallaneous

exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza

mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl

0 = standardowy; mapcycle.txt 2 = losowy mapcykl 3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset

mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_war_mode_force_overview_zero 0 -

mani_cs_stacking_num_levels 2 -

mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania

mani_dead_alltalk 0 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny (również martwymi)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina


Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin:

a)actionsoundlist.txt

W tym pliku znajdują się standardowe dźwięki, który ściągneliśmy razem z Mani-Admin-Plugin'em, takie jak "votestart", czyli dźwięk odtwarzany wtedy kiedy rozpoczyna się głosowanie. Możemy oczywiście podmienić pliki dźwiękowe ze standardowych na nasze.

ą)admingroups.txt

W tym pliku możemy stworzyć grupy adminów. Najpierw należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.

Przykłady:

"Level 1" "b" "Level 2" "k"

W takim wypadku gracz z Levelem 1 może banować graczy, a z Levelem 2 wyrzucać.

Uwaga!

p = restrict admin from playing sounds p = restrict admin from running ma_spray

Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "h"

b)adminlist.txt

W tym pliku przydzielamy osobom prawa administratora. Podobnie jak w przypadku grup należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.

Przykłady:

STEAM_0:0:1234567 b //Mój tata

W takim wypadku osoba z tym Steam ID może banować graczy.

Przydzielanie wcześniej utworzonej grupy:

STEAM_0:0:7654321 "Level 2" //Moja mama

W takim wypadku osoba z tym Steam ID może wyrzucać graczy.

Uwaga!

p = restrict admin from playing sounds p = restrict admin from running ma_spray

Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "h"


c)adverts.txt Czyli ogłoszenia (patrz podpunkt: a) Moduł: Advert).

Dostępne komendy:

{STEAMID} (działa tylko w plku webshortcutlist.txt) {NEXTMAP} {CURRENTMAP} {TICKRATE} {FF} {THETIME} {IPADDRESS} (działatylko w pliku webshortcutlist.txt) {SERVERHOST}

Dostępne kolory:

{RED} {BLUE} {GREEN} {MAGENTA} {BROWN} {GREY} {CYAN} {YELLOW} {ORANGE} {WHITE} {PINK}

Przykłady:

{RED}Nastepna mapa to: {NEXTMAP} {GREEN}Zapraszamy na strone www.costam.pl

ć)cexeclist_all.txt

Komendy na wszystkich klientach.

d)cexeclist_ct.txt

Komendy na klientach. (tylko z CT)

e)cexeclist_player.txt

Komendy na kliencie.

ę)cexeclist_spec.txt

Komendy na klientach. (tylko z trybu obserwatora)

f)cexeclist_t.txt

Komendy na klientach. (tylko z T)

g)commandlist.txt

Dzięki temu plikowi wszystko możemy robić szybciej.

Przykłady:

"@menu" C Admin "@wyrzucanie" C admin kick "@restart" R mp_restartgame 1 "@podpalanie" S ma_burn

I wtedy po wpisniu na czacie np. "@menu" ukaże nam się menu Mani-Admin-Plugin'u. Ważne żeby nie pomylić liter "C", "R" i "S". Na przykładach widać kiedy której należy użyć.

h)crontablist.txt

Na każdy dzień, na każdą godzinę inny config? Wszystko w tym pliku!

Dni tygodnia:

1 = Sunday 2 = Monday 3 = Tuesday 4 = Wednesday 5 = Thursday 6 = Friday 7 = Saturday

Przykłady:

"2" "10:00-15:00" exec config_na_poniedzialek.cfg "" "09:10-10:00" #sv_gravity 100

i)decallist.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

j)default_weapon_restrict.txt

W tym pliku możemy zabronić którąś z broni na naszym serwerze (uwaga! dotyczy to wszystkich map!)

Przykłady:

awp // Magnum Sniper Rifle elite // .40 Dual Elites

k)downloads.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

l)gametypes.txt ł)gimpphrase.txt

m)immunitygroups.txt

Podobnie jak w wypadku tworzenia grup dla adminów. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

n)immunitylist.txt

Podobnie jak z dawaniem praw administratora. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

ń)mapadverts.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

o)pingimmunity.txt

Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) Moduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.

ó)rconlist.txt

Komendy RCON.

Przykład:

"dodanie bota" bot_add // dodaje bota

p)reserveslots.txt

W tym pliku umieszczamy Steam ID osób dla których ma być zarezerwowany slot (patrz podpunkt e) Moduł: Reserve Slot

r)restricted_weapons.txt

s)soundlist.txt

Umieszczamy tam ścieżkę do dźwięków, aby się ściągały.

Przykład:

"Move!" admin_plugin/move.wav

ś)texturelist.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

t)votequestionlist.txt

Głosowania z jakimś pytaniem.

Przykład:

"Fajna mapa" "Podoba ci sie ta mapa?" // fajna mapa

u)voterconlist.txt

Głosowania RCON.

Przykład:

"Zmiana grawitacji" "Zmienic grawitacje na 100? sv_gravity 100 // zmiana grawitacji

w)webshortcutlist.txt

Podobnie ja w adverts.txt, można używać kolorów i komend.

Przykłady:

"plugin" http://www.mani-admin-plugin.com "google" http://www.google.com

x)wordfilter.txt

W tym pliku wpisujemy słowa które mają ocenzurowane (patrz podpunkt k) Moduł: Word filter module) np. "kurcze" Ważne żeby nie wpisać np.: "odpiernicz sie" tylko samo "odpiernicz".

Quake/UT Style Sounds.

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

1.Instalacja.

a)ściągamy Quake/UT Style Sound Pack and Config ze strony www.mani-admin-plugin.com.

b) -kopiujemy plik mani_quake_sounds.cfg do /cstrike/cfg/ -kopiujemy plik quakesoundlist.cfg do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/ -kopiujemy folder /quake/ razem z wszystkimi plikami do /cstrike/sound/quake

2.Konfiguracja.

Plik mani_quake_sounds.cfg:

mani_quake_sounds 1 - określa czy quake dźwięki mają być włączone

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_quake_kill_streak_mode 0 - określa kiedy mają się resetować "zdobyte" dźwięki

1 = co runde/śmierć 0 = tylko co śmierć

mani_quake_humiliation_mode 1 - określa kto ma usłyszeć dźwięk

0 = nie będzie dźwięku 1 = będzie dźwięk dla wszystkich 2 = atakujący i ofiara usłyszą dźwięk 3 = tylko atakujący usłyszy dźwięk 4 = tylko ofiara usłyszy dźwięk

mani_quake_humiliation_visual_mode 1 - określa kto ma zobaczyć napis

0 = nie będzie napisu, że ktoś "zdobył" ten dźwięk 1 = będzie napis widoczny dla wszystkich 2 = atakujący i ofara zobczą napis 3 = tylko atakujący zobaczy napis 4 = tylko ofiara zobaczy napis

mani_quake_dominating_trigger_count 5 - określa ile trzeba mieć fragów aby "zdobyć" dźwięk

I tak dalej kilkanaście dźwięków z tymi samymi ustawieniami.

mani_player_settings_quake 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony 1 = włączony

mani_quake_auto_download 1 - automatyczne ściąganie dźwięków

0 = wyłączone 1 = włączone

Plik: quakesoundlist.txt:

W tym pliku należy ustawić ściężkę do każdego dźwięku aby się ściągały. Można ją zmienić ze standardowej.

Przykład:

"firstblood" fajnyserwer/quake/firstblood.mp3

Plik z polskim tłumaczeniem

Plik z polskim tłumaczeniem do najnowszej wersji V1.1.0zi (28 Maja 2006) by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.

http://www.glodny.dolsat.pl/polish.cfg

Instrukcja:

1.Plik polish.cfg wrzucamy do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/language/. 2.Otwieramy plik \cstrike\cfg\mani_admin_plugin\language.cfg i zamieniamy linijkę "english" na "polish". 3.Konieczny jest restart serwera do wprowadzenia zmiany

Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia