Porównanie komunikatorów głosowych

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Legenda)
(Linki)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 15: Linia 15:
 
!Licencja
 
!Licencja
 
!Systemy (client)
 
!Systemy (client)
 +
!Zmiana wyglądu
 
|-
 
|-
 
|[[TeamSpeak‎]]
 
|[[TeamSpeak‎]]
Linia 27: Linia 28:
 
| bgcolor=#ffffdd | Darmowa <sup id="fn_2-1_back">[[#fn 2-1|1]]</sup>
 
| bgcolor=#ffffdd | Darmowa <sup id="fn_2-1_back">[[#fn 2-1|1]]</sup>
 
| Windows, Linux, Mac OS X
 
| Windows, Linux, Mac OS X
 +
| bgcolor=#ffffdd | Modyfikowane pliki
 
|-
 
|-
 
|[[Mumble]]
 
|[[Mumble]]
|2009-01-28-2234
+
|2010-05-30
|1.1.7
+
|1.2.1
 
| bgcolor=#ffdddd | Nie
 
| bgcolor=#ffdddd | Nie
 
| bgcolor=#ddffdd | Tak
 
| bgcolor=#ddffdd | Tak
Linia 38: Linia 40:
 
| bgcolor=#ddffdd | Tak
 
| bgcolor=#ddffdd | Tak
 
| bgcolor=#ddffdd | Darmowa
 
| bgcolor=#ddffdd | Darmowa
| Windows, Linux, Mac OS X
+
| Windows, Linux, Mac OS X, Android OS, iphone
 +
| bgcolor=#ddffdd | Tak
 
|-
 
|-
 
|[[Ventrilo]] 3.x
 
|[[Ventrilo]] 3.x
Linia 51: Linia 54:
 
| bgcolor=#ffdddd | Komercyjna <sup id="fn_2-2_back">[[#fn 2-2|2]]</sup>
 
| bgcolor=#ffdddd | Komercyjna <sup id="fn_2-2_back">[[#fn 2-2|2]]</sup>
 
| Windows, Mac OS X
 
| Windows, Mac OS X
 +
| bgcolor=#ffdddd | Nie
 
|-
 
|-
 
|[[Ventrilo]] 2.x
 
|[[Ventrilo]] 2.x
Linia 63: Linia 67:
 
| bgcolor=#ffdddd | Komercyjna <sup id="fn_2-2_back">[[#fn 2-2|2]]</sup>
 
| bgcolor=#ffdddd | Komercyjna <sup id="fn_2-2_back">[[#fn 2-2|2]]</sup>
 
| Windows
 
| Windows
 +
| bgcolor=#ffdddd | Nie
 
|-
 
|-
 
|[[VoiceChatter]]
 
|[[VoiceChatter]]
Linia 75: Linia 80:
 
| bgcolor=#ddffdd | Darmowa
 
| bgcolor=#ddffdd | Darmowa
 
| Windows, Linux, Mac OS X (Intel only)
 
| Windows, Linux, Mac OS X (Intel only)
 +
| bgcolor=#ffdddd | Nie
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
Linia 82: Linia 88:
 
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
 
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
 
* <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
 
* <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
 +
 +
==Video==
 +
{{video|youtube|hv5Pmab4K6E}}<br>
 +
{{video|youtube|qMfF36NvoJc}}
 +
 +
==Linki==
 +
*https://mmo-mumble.com/help/ComparisonChart - zestawienie funkcji, po angielsku
 +
* http://gcguild.net/movie/ventrilo-vs-teamspeak-vs-mumble - jeszcze jeden film ukazujący różnice w opóźnieniach między klientami.
 +
 +
[[Kategoria:Oprogramowanie]]

Aktualna wersja na dzień 12:31, 21 sty 2011

Porównanie komunikatorów głosowych.

Spis treści

Tabela

Nazwa Najnowsza wersja Ostatnia stabilna wersja Kodeki GSM Kodeki Speex Inne Kodeki Overlay Redukcja szumów Dźwięk pozycyjny 3 Licencja Systemy (client) Zmiana wyglądu
TeamSpeak‎ 2.0.33.7 2.0.32.60 Tak Tak Tak Nie Nie Nie Darmowa 1 Windows, Linux, Mac OS X Modyfikowane pliki
Mumble 2010-05-30 1.2.1 Nie Tak Nie Tak Tak Tak Darmowa Windows, Linux, Mac OS X, Android OS, iphone Tak
Ventrilo 3.x 3.0.4 3.0.4 Tak Tak Tak Nie Nie Nie Komercyjna 2 Windows, Mac OS X Nie
Ventrilo 2.x 2.3.1 2.1.4 Tak Od 2.3.x Tak Nie Nie Nie Komercyjna 2 Windows Nie
VoiceChatter 1.0.1 1.0.1 Nie Tak Nie Nie Nie Nie Darmowa Windows, Linux, Mac OS X (Intel only) Nie

Legenda

  • 1: Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego.
  • 2: W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
  • 3: Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.

Video





Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia