Portal

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(standardowo poprawiam literówki)
 
Linia 6: Linia 6:
  
 
Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka.
 
Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka.
Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Prey były jednak one jako statyczne obiekty. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.
+
Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Narbacular Drop. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.
  
 
Przykładowy filmik jak to działa.
 
Przykładowy filmik jak to działa.

Aktualna wersja na dzień 01:37, 10 lis 2007

Opis

thumb_portalwallpaper.jpg

Gra oparta na unowocześnionym silniku Source, gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejscu drugą i można między dziurami przechodzić.

Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka. Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Narbacular Drop. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.

Przykładowy filmik jak to działa.



Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia