SXe injected

Od HLDS.pl
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
SXeInjected banner.gif

Spis treści

Opis

Prawidłowa nazwa to sXe injected.

Działa jak Cheating-Death - wymaga klienta po stronie gracza oraz pluginu Metamoda na serwerze HLDS do pełnego działania.

Nie jest kompatybilny z Cheating-Death, ani VAC 1 czy VAC 2. Więc trzeba uruchamiać serwer z parametrem -insecure.

Wymagania

  • plugin po stronie serwera.
    • serwer uruchomiony z parametrem -insecure.
    • MetaMod 1.18 albo nowszy.
  • uruchomiony program po stronie klienta.

Client

Działa on jedynie na Windows NT, 2000, XP oraz 2003. sXe nie działa na Windows Vista ani żadnym systemem 64bit. Ale trwają prace aby na tych platformach go uruchomić.

  • Pobieramy plik client ze strony http://www.sxe-injected.com.ar/downloads - na lewo.
  • Uruchamiamy instalator, klikamy next next next.....
  • przed uruchomieniem gry włączamy program sXe Injected - wybrac z menu start, albo z ikony na pulpicie. Powinna się pojawić ikonka w trayu koło zegara w menu w pasku zadań.
  • Uruchamiamy grę i podłączamy się do serwera gry.
  • W grze nie będą działać żadne aliasy.

Serwer

Instalacja

  • MetaMod 1 .18
  • Pobieramy plik server ze strony http://www.sxe-injected.com.ar/downloads - na lewo. Rozpakowujemy archiwum do tymczasowego katalogu.
  • w katalogu modu w podkatalogu addons/ tworzymy katalog sxei a w nim podkatalog dlls.
  • do katalogu addons/sxei/dlls/ wrzucamy resztę plików z archiwum.
  • do katalogu addons/sxei/dlls/' wrzucamy pliki .so oraz .dll
addons
|-- amxmodx
|-- metamod
|     `-- dlls
`-- sxei
       |-- dlls
       |    `-- sxei_mm_i386.so
       |-- instalacao.txt
       |-- instalacion.txt
       |-- install.txt
       `-- sxei.ini

Konfiguracja

  • edytujemy plik addons/metamod/plugins.ini i dodajemy poniższe linie:
; sXe Injected
win32 addons/sxei/dlls/sxei_mm.dll sxei
linux addons/sxei/dlls/sxei_mm_i386.so  sxei
  • Opcjonalnie - modyfikujemy plik addons/sxei/sxei.ini i na przykład lokalizujemy komunikaty na polskie zamiast angielskich.
  • Do server.cfg dodajemy fragment poniższy, zmodyfikujcie wartości zmiennych, jeśli potrzeba.
// czy sxei dziala takze z polaczeniu z graczami z sieci lokalniej?
// tutaj zdefinuj numer ip serwera w sieci lokalniej (jesli ma 2 ip, zewn i wewnetrzne)
__sxei_internal_ip 192.168.1.1
// czy sxei jest wymagane na serwerze?
// 0 - nie, ale bedzie sie pokazywal graczom nie majacym sxei komunikat zeby zainstalowali, troche denerwujacy.
// 1 - tak (domyślne)
// -1 - kompletnie dekatywuje działanie pluginu.
__sxei_required 1
// automatycznie sprawdzaj czy jest aktualizacja sxei server na oficjalniej stronie
// 0 - nie, 1 - tak
__sxei_srv_upg 1

Uruchamienie serwera

  • wyłączamy aktualnie działający serwer.
  • Koniecznie do linii startowej serwera dodajemy parametry +ip publiczne_ip_serwera oraz najlepiej -insexure, bo jak na razie nie wiadomo czy sxei (klient) jest kompatybilny z VAC.
  • uruchamiasz serwer.
  • po załadowaniu mapy sprawdzamy poprzez rcon czy sie załadował plugin - wpisujemy w rconie meta list i szukamy czy koło plugina jest status running
] meta list
Currently loaded plugins:
      description      stat pend  file              vers      src  load  unlod
 [ 1] AMX              RUN   -    amx_mm.dll        v2006.3   ini  ANY   ANY  
 [ 2] sXe Injected     RUN   -    sxei_mm.dll       v5.2      ini  ANY   ANY
 [ 3] Fun              RUN   -    fun.dll           v2006.3   pl1  ANY   ANY  
 [ 4] CSStats          RUN   -    csstats.dll       v2006.3   pl1  ANY   ANY  
4 plugins, 4 running

Jeśli tak, to wszystko działa, a jak nie to narypałeś ścieżki - patrz na komunikaty błędów w logach.



Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia