Sierpień 2006

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2006.06.25)
(2006.06.25)
Linia 1: Linia 1:
 +
=2006.06.27=
 +
* [[HLGuard]] Nightly Build 1.9.n7 oczekuje na wasze ssanie :D
 
=2006.06.25=
 
=2006.06.25=
 
* [[SteamBans]] wprowadza prioretytety przy sprawdzaniu nadesłaych demek. Wiąże się to z faktem, że chłopaki się nie wyrabiają ze sprawdzaniem dem. Stworzno dwie wartości, Limit 500 oraz Limit 1000. Jeśli wskaźnik jest poniżej 500 wszelkie dema są przyjmowane i od razu srawdzane. Jeśli wskaźnik jest powyżej 1000 żadne nowe dema nie są przyjmowane i trzbea odczekać. Natomiast jesli trafi się okres pomiędzy 500-1000 to dema są przyjmowane w zależności od punktów osoby zgłaszającej - im więcej miałeś wcześniej zgłoszeń przyjętych tym większe szanse są, że twoje demo zostanie przyjęte. Wprowadozo to aby w pierwszej kolejności sprawdzać dema które się charakteryzują dużym prawdopodobieństwem zawierania cheatów - czyli takich, które będą zaakceptowane - niż takich , które będą odrzucone z braku dowodów itd.
 
* [[SteamBans]] wprowadza prioretytety przy sprawdzaniu nadesłaych demek. Wiąże się to z faktem, że chłopaki się nie wyrabiają ze sprawdzaniem dem. Stworzno dwie wartości, Limit 500 oraz Limit 1000. Jeśli wskaźnik jest poniżej 500 wszelkie dema są przyjmowane i od razu srawdzane. Jeśli wskaźnik jest powyżej 1000 żadne nowe dema nie są przyjmowane i trzbea odczekać. Natomiast jesli trafi się okres pomiędzy 500-1000 to dema są przyjmowane w zależności od punktów osoby zgłaszającej - im więcej miałeś wcześniej zgłoszeń przyjętych tym większe szanse są, że twoje demo zostanie przyjęte. Wprowadozo to aby w pierwszej kolejności sprawdzać dema które się charakteryzują dużym prawdopodobieństwem zawierania cheatów - czyli takich, które będą zaakceptowane - niż takich , które będą odrzucone z braku dowodów itd.

Wersja z 15:04, 27 cze 2006

Spis treści

2006.06.27

  • HLGuard Nightly Build 1.9.n7 oczekuje na wasze ssanie :D

2006.06.25

  • SteamBans wprowadza prioretytety przy sprawdzaniu nadesłaych demek. Wiąże się to z faktem, że chłopaki się nie wyrabiają ze sprawdzaniem dem. Stworzno dwie wartości, Limit 500 oraz Limit 1000. Jeśli wskaźnik jest poniżej 500 wszelkie dema są przyjmowane i od razu srawdzane. Jeśli wskaźnik jest powyżej 1000 żadne nowe dema nie są przyjmowane i trzbea odczekać. Natomiast jesli trafi się okres pomiędzy 500-1000 to dema są przyjmowane w zależności od punktów osoby zgłaszającej - im więcej miałeś wcześniej zgłoszeń przyjętych tym większe szanse są, że twoje demo zostanie przyjęte. Wprowadozo to aby w pierwszej kolejności sprawdzać dema które się charakteryzują dużym prawdopodobieństwem zawierania cheatów - czyli takich, które będą zaakceptowane - niż takich , które będą odrzucone z braku dowodów itd.
  • Nowy system lików w Red Orchestra w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam a następnie uruchaomić program z pareametrami
"...SteamApps\steam.exe" -clientbeta newfs -beta fs
Uwaga, zmieni sie troche uład katalogów i plików - Red Orchestra skopiuje się do "\SteamApps\common\red orchestra". W przyszłości możliwe, że wszystkie gry przejdą na system plików .ncf zamist .gcf

2006.06.24

  • Taki śmieszny filmik :), pokazuje co można wrpowadzic do metamoda (nie wymagając amx'ów ani innych rzeczy). Uświadamia czemu na meczach metamod jest zakazany, albo dlaczego gra sie na nadzorowanych serwerach. High Quality tutaj


am_banner.jpg

2006.06.23

  • Forum AMX Mod X powinno działać w pełni z połączeniem innych forów jutro od rana. Ale czy na pewno? Przekonamy się.
  • AWE XP to plugin do serwerów Counter-Strike: Source, który przypomina trochę Warcraft3 oraz Super Hero Mod pod Counter-Strike 1.6
  • PHPAdmin wypusza aktualizację:
    • naprawa błedu z rezerwacją slotów
    • IRCBot - usunięto błedy z autoryzacją adminów
    • komendy pa_say oraz pa_chat działaja poprawnie
    • Binarki Linuxowe zostały statycznie zlinkowane z MySQL, dzieki czemu życie jest łatwiejsze, bo nie wymaga mysqlclient.so
  • Aktualizacja Red Orchestra moze się przydać, jak ktoś zainteresowany angielskim to zapraszamy tutaj
  • Zbliża się aktualizacja Day of Defeat: Source, planowana na 28 czerwca. Wrowadzi ona dość sporo zmian:
    • nowy tryb rozgrywki Detonation
    • 2 mapy (jedna znana z poprzednich części)
    • poprawę hitboxów i wyważenie mocy broni
    • polepszenie grafiki o extra bajery typu efekt filmu, nowe shadery
    • więcej na http://day.of.defeat.pl/
  • Widzę, że http://www.hl2mapping.com/ wróciło zza grobu, miejmy nadzieję, że od teraz nie będzie martwe jak przez ostatnich parę miesięcy.
  • Właściciele Counter-Strike: Source pewnie będą zainteresowani artykułem o sposobie instalacji skina do tej gry, aczkolwiek po angliesku, to obrazki na http://www.csnation.net/articles.php/article_225/ daja bardzo dużo i nie powinno to stanowić problemu dla przeciętnego gracza.
  • SharedBans obłaskawia nas nowymi wersjami dodatków:
  • Warto jescze odwiedzić Mattie forums] jesli ktoś jeszcze tego nie zrobiło o 17 czerwca.

2006.06.20

2006.06.19

  • AMX Mod 2006.2 pojawił się na forum pod tym postem. UWAGA nastapiły zmiany we flagach adminów w users.ini
    • added admin flag v - permanent bans
    • added admin flag w - amx_unban command
    • added admin flag y - supreme admin (ważniejszy od innych)

2006.06.18

  • Artykuł SourceMM (wstępny ale juz coś) dla fanów serwerów SRCDS - czyli wszstkich na silniku Source.
  • Link do edycji oraz Nowe Strony prezentują się ładniej.
  • HLTV przerazi was długością :D
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia