Sierpień 2006

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2006.07.03)
(2006.07.01)
Linia 12: Linia 12:
 
<center>[http://www.amxmodx.org/ http://www.amxmodx.org/images/amxxlarge.jpg]</center>
 
<center>[http://www.amxmodx.org/ http://www.amxmodx.org/images/amxxlarge.jpg]</center>
 
* [[AMX Mod X]] 1.75 wydane. Lista zmian:
 
* [[AMX Mod X]] 1.75 wydane. Lista zmian:
**automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz pluginach wymaga zmiany w plikach .sma kilku linii ale na szczęście nie trzeba się bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca.
+
**automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz w plikach .sma (źródłach pluginów) wymagna jest zmiana kilku linii ale na szczęście nie trzeba się będzie bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca.
 
**możliwośc używania wielu modułów SQLw tym samym czasie, przepisano bowiem moduły sql i dodano wielowątkowość - więc nie będzie lagować w grze
 
**możliwośc używania wielu modułów SQLw tym samym czasie, przepisano bowiem moduły sql i dodano wielowątkowość - więc nie będzie lagować w grze
**pliki ''plugins-NAZWA.ini'' są automatycznie ładowane - dzięki temu można łatwiej amdinistrować zestawami pakietów z pluginami - łatwiej sie teraz wyłącza i włącza zestawy.
+
**pliki ''plugins-NAZWA.ini'' są automatycznie ładowane - dzięki temu można łatwiej administrować zestawami pakietów z pluginami - łatwiej sie teraz wyłącza i włącza zestawy.
 
**masa zmian poprawiającyh różne błędy w modułach.
 
**masa zmian poprawiającyh różne błędy w modułach.
 
**amx_showrcon pokazuje wynik komend rcon u admina.
 
**amx_showrcon pokazuje wynik komend rcon u admina.
**dodano system restryckji broni dla botów - szzczególnie dla [[PODBot]]a
+
**dodano system restryckji broni dla botów - szczególnie dla [[PODBot]]a
**generator logów błędów z każdego plugina można teraz przekierować do pliku.
+
**dodano możliwość zapisywania błędów pluginów do oddzielnych logów.
**dodano tłumaczenie leet speek :)
+
**dodano tłumaczenie 1337 $p33k :)
 
:Więcej nie chce mi się wypisywać, bo tego jest cała masa [http://www.amxmodx.org/changelog-1.75 tutaj].Za kilka dni napiszę tekst jak przeprowadzić upgrade.
 
:Więcej nie chce mi się wypisywać, bo tego jest cała masa [http://www.amxmodx.org/changelog-1.75 tutaj].Za kilka dni napiszę tekst jak przeprowadzić upgrade.
  

Wersja z 20:52, 5 lip 2006

Spis treści

2006.07.03

Hl2dm-pro.jpg
  • Może kogoś zainteresują panoramiczne widoczki z Half-Life 2 Episode One, znajdujące się tutaj.
VR000008628.jpg
Aktualizacja dotknęła także HLStatsX, jak widać w tym topiku, trwają nadal prace nad poprawą błędnego logowania w DOD:S, na razie mozna poprawić to uzywając Mani Admin Plugina albo StatsMeMinimum - ale nie obu na raz.

2006.07.01

amxxlarge.jpg
  • AMX Mod X 1.75 wydane. Lista zmian:
    • automatyczne ładowanie modułów - w tworzonych od teraz w plikach .sma (źródłach pluginów) wymagna jest zmiana kilku linii ale na szczęście nie trzeba się będzie bawić w edycję modules.ini. Dodatkowo jest w pełni kompatybilny ze starymi pluginami! Trzeba tylko wszelkie .sma przekompilować nowym kompilatorem. Na razie nie należy używac kompilatora on-line bo pracuje on na starej wersji, będzie zaktualizowany 3 lipca.
    • możliwośc używania wielu modułów SQLw tym samym czasie, przepisano bowiem moduły sql i dodano wielowątkowość - więc nie będzie lagować w grze
    • pliki plugins-NAZWA.ini są automatycznie ładowane - dzięki temu można łatwiej administrować zestawami pakietów z pluginami - łatwiej sie teraz wyłącza i włącza zestawy.
    • masa zmian poprawiającyh różne błędy w modułach.
    • amx_showrcon pokazuje wynik komend rcon u admina.
    • dodano system restryckji broni dla botów - szczególnie dla PODBota
    • dodano możliwość zapisywania błędów pluginów do oddzielnych logów.
    • dodano tłumaczenie 1337 $p33k :)
Więcej nie chce mi się wypisywać, bo tego jest cała masa tutaj.Za kilka dni napiszę tekst jak przeprowadzić upgrade.

2006.06.29

  • Eugen dał mi zgodę na wykorzystanie jego tłumaczenia i grafik do artykułu na instalację skina w Steam. Dzięki! Potem zahostuję na wiki obrazki
  • No i mamy wersję BAT z numerkiem 1.3.0 B2 z polskim tłumaczeniem w środku :)

2006.06.28

  • Zmieniłem przekierowania które odwołują się do LDU tak, aby trafiały na odpowiednie strony w Wiki. Na razie dla pages.php, potem będzie dla forum.php. Chodzi o to, że kiedys hlds.pl kierowało na LDU, i na necie jest trochę linków właśnie z wykorzystaniem tego adresu. Tak więc ta poprawka jest w celu zachownia kompatybilności.
Paru stron nie ma,a le to dlatego, że albo zdecydowałem się je zmienić (bo nie pasowała mi forma na LDU), albo ich po prostu jescze nie przeniosłem z LDU do Wiki.

2006.06.27

  • W nowej werji BAT będzie polskie tłumaczenie, a nowa wersja sie pokaże jak napłynie parę extra tłumaczeń - bardzo możliwe, że beta będzie jeszcze pod koniec tygodnia.
  • HLGuard Nightly Build 1.9.n7 oczekuje na wasze ssanie :D. Właściwie nic nowego ta nie ma, oprócz statycznie dołączonej biblioteki libsdc++ w celu rozwiązania problemu z kompatybilnościa.
  • Powstał pomysł przetłumaczenia Basic Admin Tool'a na polski - może dzięki wiki wspólnymi siłami przetłumaczymy całość - tutaj link. Zrobione

2006.06.25

  • SteamBans wprowadza prioretytety przy sprawdzaniu nadesłaych demek. Wiąże się to z faktem, że chłopaki się nie wyrabiają ze sprawdzaniem dem. Stworzno dwie wartości, Limit 500 oraz Limit 1000. Jeśli wskaźnik jest poniżej 500 wszelkie dema są przyjmowane i od razu srawdzane. Jeśli wskaźnik jest powyżej 1000 żadne nowe dema nie są przyjmowane i trzbea odczekać. Natomiast jesli trafi się okres pomiędzy 500-1000 to dema są przyjmowane w zależności od punktów osoby zgłaszającej - im więcej miałeś wcześniej zgłoszeń przyjętych tym większe szanse są, że twoje demo zostanie przyjęte. Wprowadozo to aby w pierwszej kolejności sprawdzać dema które się charakteryzują dużym prawdopodobieństwem zawierania cheatów - czyli takich, które będą zaakceptowane - niż takich , które będą odrzucone z braku dowodów itd.
  • Nowy system lików w Red Orchestra w wersji beta - przyśpiesza ładowanie sie gier nawet trzykrotnie. Aby aktywować ten tryb należy wylogowac się ze steam a następnie uruchaomić program z pareametrami
"...SteamApps\steam.exe" -clientbeta newfs -beta fs
Uwaga, zmieni sie troche uład katalogów i plików - Red Orchestra skopiuje się do "\SteamApps\common\red orchestra". W przyszłości możliwe, że wszystkie gry przejdą na system plików .ncf zamist .gcf

2006.06.24

  • Taki śmieszny filmik :), pokazuje co można wrpowadzic do metamoda (nie wymagając amx'ów ani innych rzeczy). Uświadamia czemu na meczach metamod jest zakazany, albo dlaczego gra sie na nadzorowanych serwerach. High Quality tutaj


am_banner.jpg

2006.06.23

  • Forum AMX Mod X powinno działać w pełni z połączeniem innych forów jutro od rana. Ale czy na pewno? Przekonamy się.
  • AWE XP to plugin do serwerów Counter-Strike: Source, który przypomina trochę Warcraft3 oraz Super Hero Mod pod Counter-Strike 1.6
  • PHPAdmin wypusza aktualizację:
    • naprawa błedu z rezerwacją slotów
    • IRCBot - usunięto błedy z autoryzacją adminów
    • komendy pa_say oraz pa_chat działaja poprawnie
    • Binarki Linuxowe zostały statycznie zlinkowane z MySQL, dzieki czemu życie jest łatwiejsze, bo nie wymaga mysqlclient.so
  • Aktualizacja Red Orchestra moze się przydać, jak ktoś zainteresowany angielskim to zapraszamy tutaj
  • Zbliża się aktualizacja Day of Defeat: Source, planowana na 28 czerwca. Wrowadzi ona dość sporo zmian:
    • nowy tryb rozgrywki Detonation
    • 2 mapy (jedna znana z poprzednich części)
    • poprawę hitboxów i wyważenie mocy broni
    • polepszenie grafiki o extra bajery typu efekt filmu, nowe shadery
    • więcej na http://day.of.defeat.pl/
  • Widzę, że http://www.hl2mapping.com/ wróciło zza grobu, miejmy nadzieję, że od teraz nie będzie martwe jak przez ostatnich parę miesięcy.
  • Właściciele Counter-Strike: Source pewnie będą zainteresowani artykułem o sposobie instalacji skina do tej gry, aczkolwiek po angliesku, to obrazki na http://www.csnation.net/articles.php/article_225/ daja bardzo dużo i nie powinno to stanowić problemu dla przeciętnego gracza.
  • SharedBans obłaskawia nas nowymi wersjami dodatków:
  • Warto jescze odwiedzić Mattie forums] jesli ktoś jeszcze tego nie zrobiło o 17 czerwca.

2006.06.20

2006.06.19

  • AMX Mod 2006.2 pojawił się na forum pod tym postem. UWAGA nastapiły zmiany we flagach adminów w users.ini
    • added admin flag v - permanent bans
    • added admin flag w - amx_unban command
    • added admin flag y - supreme admin (ważniejszy od innych)

2006.06.18

  • Artykuł SourceMM (wstępny ale juz coś) dla fanów serwerów SRCDS - czyli wszstkich na silniku Source.
  • Link do edycji oraz Nowe Strony prezentują się ładniej.
  • HLTV przerazi was długością :D
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia