Sierpień 2006

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2006.08.15)
(2006.08.16)
Linia 1: Linia 1:
 +
=2006.08.17=
 +
* [[SourceMM]] 1.3.3 wypuszczony -  [http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43329 tutaj info po angielsku].
 +
:Najważniejsze zmiany
 +
**komenda meta game zwraca więcej uzytecznych informacji
 +
**support dla najnowszych kompilatorów takich jak MSVC8 i GCC4
 +
**aktualizacja i kompatybilność z najnowszym SourceSDK
 +
**aktualizacja przykładowych pluginów - są ładniej napisane, i trzymają nowy standard
 +
**naprawiono błąd, kiedy SourceMM potrafił ładowac za dużo binarek niz potrzeba, albo nie te binarki co trzeba.
 +
**naprawiono błąd przy zwracaniu wersji interfejsu i pluginy mówiły, że są niekompatybilne, a były
 +
**naprawiono błąd powodujący wyłożenie się serwera (''amiast po prostu nie ładować plugina'') jeśli plugin zwracał niepoprawne dane
 +
**naprawiono parę zapętleń :D
 +
 +
 
=2006.08.16=
 
=2006.08.16=
 
*Maperów pewnie zainterestuje [[Crafty]]
 
*Maperów pewnie zainterestuje [[Crafty]]
Linia 7: Linia 20:
 
Grafika:Crafty4.jpg
 
Grafika:Crafty4.jpg
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 
=2006.08.15=
 
=2006.08.15=
 
*Tak sobie chodziłem po stronie i zauwazyłem że nie ma nic o [[hlds_run]] czy [[hlds.exe]] i paru innych, więc dodałem. Teraz bardzo mało brakuje aby [[HLDS]] było ze wszystkim co potrzeba.
 
*Tak sobie chodziłem po stronie i zauwazyłem że nie ma nic o [[hlds_run]] czy [[hlds.exe]] i paru innych, więc dodałem. Teraz bardzo mało brakuje aby [[HLDS]] było ze wszystkim co potrzeba.

Wersja z 08:25, 17 sie 2006

Spis treści

2006.08.17

Najważniejsze zmiany
    • komenda meta game zwraca więcej uzytecznych informacji
    • support dla najnowszych kompilatorów takich jak MSVC8 i GCC4
    • aktualizacja i kompatybilność z najnowszym SourceSDK
    • aktualizacja przykładowych pluginów - są ładniej napisane, i trzymają nowy standard
    • naprawiono błąd, kiedy SourceMM potrafił ładowac za dużo binarek niz potrzeba, albo nie te binarki co trzeba.
    • naprawiono błąd przy zwracaniu wersji interfejsu i pluginy mówiły, że są niekompatybilne, a były
    • naprawiono błąd powodujący wyłożenie się serwera (amiast po prostu nie ładować plugina) jeśli plugin zwracał niepoprawne dane
    • naprawiono parę zapętleń :D


2006.08.16

  • Maperów pewnie zainterestuje Crafty

2006.08.15

  • Tak sobie chodziłem po stronie i zauwazyłem że nie ma nic o hlds_run czy hlds.exe i paru innych, więc dodałem. Teraz bardzo mało brakuje aby HLDS było ze wszystkim co potrzeba.

2006.08.14

2006.08.13

  • Wczoraj sajt miał przerwy techniczne.
  • Nowa wersja BAT się zbliża, w związku z tym nowe BAT tlumaczenie.
  • Opis YAPB - bota pod Counter-Strike 1.6 i Condition-Zero.

2006.08.11

  • Poprawiłem generator RSS/ATOM i przy okazji rowaliłem obrazki skórki strony :). Juz poprawione.
  • Nowy anticheat w sieci!. Nazywa się on LMN. Jak na razie jest w powijakach i zanim nie sprawdzimy jego działania (np czy nie wykrada cdkey-ow :) radzę go na własną odpowiedzialność.
Lmn v d.gif

2006.08.10

  • Poszerzyłem artykuł o ssServerze - doruziłem mój stary artykuł jak konfigurować serwer (no dobra prawdę mówiąc lepiej jest ściągnąć pakca po polsku) jak i ssClienta.
  • EventScripts v1.1 już jako wersaj oficjalna, a wersja 1.1.1 jako publiczna beta.
  • Nie wiedziałem, że Mani zmienił stronę i sie skumał z EvoLans

2006.08.09

  • Odgrzebałem artykuły o ustawienach rate, zobaczcie kategorię Netcode. Jednakże będa one wymagały jednak odświeżenia bo jest tam trochę starych danych.

2006.08.08

  • Nowa wersja HLGuard Nightly Build -
    • 1.9.n10 by Zero3Cool at 08/08/06 - 00:38
      • Poprawka nagłówków z MetaModa aby nie było błędów przy ładowaniu HLGuarda (niczym nie szkodziło ale straszyło ostrzeżeniami i dzieci panikowały)
    • 1.9.n9 by tintin- at 07/08/06 - 21:29
      • naprawiony wallhack block pod DOD, i inne bledy z tego powodu
      • zwiekszono liczbe pozycji w menu z 32 do 64

2006.08.05

[08/05/06 15:45] <@_KaszpiR_> trawa bnapisal bys newsa ;D
[08/05/06 15:45] <@trawiator> nie chce mi sie
                       [...]
[08/05/06 15:53] <@trawiator>  I w ten oto sposob wypisuje tego newsa.
[08/05/06 15:53] <@trawiator>  * Wczoraj Valve zaczycilo nas zapowiadana juz na Grudzinen 2005 aktualizacja SourceSDK. Zmian jest dosyc sporo i nie mam zamiaru ich tlumaczyc na nasz jezyk ojczysty. Oto pelna lista zmian.
                       [...]
[08/05/06 15:54] <@_KaszpiR_>  trawa ale ja juz napisalem ;D

I w ten sposob Kaszpir napisal tego newsa ponizej:

  • Dzisiaj w nocy wyszła nowa wersja Source SDK, zostaną automatycznie pobrane przy aktualizacji Steam. Co nowego:
    • Half-Life 2: Episode One - ulepszenia
    • Postaci w grze zostały uodświeżone
    • 'Source SDK Base' - nwe narzędzie
      • wykorzystuje najnowszy Source Engine (HL2: Episode One)
      • zawsze pobiera najnowszą wersję jak tylko się pojawi nowae Source Engine
      • twórcy modów powinni zawsze używać SteamAppId (215) w swoich modach single player i multi player
    • liczne poprawki i ulepszenia.
Pełna lista zmian na stronie Source SDK Release Notes
  • HLSW zaszczyca nas wersją 1.1.0 (ups 1.1.2 to dla dev team, sorry)
Hlsw 468.jpg

2006.08.02

  • Myślieliście, że w HL2 Gravity gun jest extra bo można łapać obiekty i nimi manipulować, potem dotarliście do Physics Cannon i mogliście bawić się w uśmiercanie ludzi poprzez łapanie ich za części ciała :D. No to teraz czas na przenośny portal . Ten nowy dodatek będzie jako gra single player w nadchodzącym HL2 Episode 2, a broń nazywać się będzie Aperture Science Handheld Portal Device. O ile w filmie wygląda to ciekawie i wygląda na pomysł nowatorski, to juz implementacje tego były wiele lat, temu, juz za czasów Quake 1 ( Zobacz filmik ) czy gry Prey (fimik). W HL2 plusem będzie to, że będzie widac prze teleport co jest za teleportem (mniejwięcej jak w Quake3, albo jak widać w Prey) zmiksowanie z fizyka silnika Havok robi swoje - dzięki temu takie efekty. W HL2 jednak zaczerpnięto z Narbacular Drop - gry, która wykorzystuje właśnie Portal Weapon jako jedyne narzędzie do przemieszczanie się po mapach. Valve nieoficjalnie nazywa grę Portal jako kontynuację Narbacular Drop. W między czasie warto ściągnąć darmową gierę Narbacular Drop i pobawic się :).
No dobra, dawno nie napisałem tak nieskładnego newsa ale co tam :D
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia