WON
(+Kat.) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w [[Counter-Strike 1.5]], zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę [[Steam]] albo zrezygnowac z grania. | Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w [[Counter-Strike 1.5]], zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę [[Steam]] albo zrezygnowac z grania. | ||
− | [[ | + | [[Kategoria:E-Sport]] |
+ | [[Kategoria:HLDS]] |
Wersja z 20:07, 10 sie 2006
Opis
WON World Opponent Network - sieć załozona przez firmę Sierra Online, której zadaniem była komuniikacja z serią gier, międzi innymi tych bazowanych na Half-Life. W sieci były serwery rejestrujące prezencję isntiejących serwerów gier (tak zwane serwery master) oraz serwery do których przekazywana była autoryzacja klientów grających online - tak zwane serwery auth, sprawdzające czy klient posiada odpowiedni CD-Key aby grac online.
Z czasem pojawiła się platforma Steam oraz gra Counter-Strike 1.6, oraz następne. Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w Counter-Strike 1.5, zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę Steam albo zrezygnowac z grania.