WON

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
(+Kat.)
Linia 6: Linia 6:
 
Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w [[Counter-Strike 1.5]], zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę [[Steam]] albo zrezygnowac z grania.
 
Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w [[Counter-Strike 1.5]], zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę [[Steam]] albo zrezygnowac z grania.
  
[[kategoria:E-Sport]]
+
[[Kategoria:E-Sport]]
 +
[[Kategoria:HLDS]]

Wersja z 20:07, 10 sie 2006

Opis

WON World Opponent Network - sieć załozona przez firmę Sierra Online, której zadaniem była komuniikacja z serią gier, międzi innymi tych bazowanych na Half-Life. W sieci były serwery rejestrujące prezencję isntiejących serwerów gier (tak zwane serwery master) oraz serwery do których przekazywana była autoryzacja klientów grających online - tak zwane serwery auth, sprawdzające czy klient posiada odpowiedni CD-Key aby grac online.

Z czasem pojawiła się platforma Steam oraz gra Counter-Strike 1.6, oraz następne. Potem zamknięto oficjalnie WON - uniemożliwoając w normalne granie graczom w Counter-Strike 1.5, zmuszając ich tym samym abo na kombinowanie z serwrami prywatnymi won (stworzony od zera serwer master i auth działają tak aby mozna było grać) albo kupić nową grę poprzez platformę Steam albo zrezygnowac z grania.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia