Insurgency (mod)
(Różnice między wersjami)
(→Tapeta) |
(→Opis) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca. | Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca. | ||
+ | [[kategoria:gry]] | ||
=Linki= | =Linki= |
Wersja z 21:50, 7 lip 2007
Spis treści |
Opis
Insurgency to mod do na silniku Source. Realistyczny Counter-Strike w Iraku :)
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
Linki
- Oficjalna strona po angielsku.
- Instruckja obsługi po angielsku.
Wymagania
- Steam
- Zainstalowana gra na silniku Source, np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
- Sprzęt który udżwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać FPS.
- 1.4 GB miejsca na dysku
Instalacja
- Pobieramy plik jeden z tej listy, czekamy aż zassiemy 700MB.
- Wyłączamy Steam
- Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinen automatycznie to wykryć.
- Włączamy Steam
- Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
- W liscie gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.
Cechy charakterystyczne
Do gry trzeba sie przywyczaic, ponizej lista charakterystycznych rzeczy:
- brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
- jak robimy sprint to nie mozna strafeowac na boki oraz czulosc myszki sie zmniejsza, wiec trzeba wieksze wymachy zrobic aby zakrecic, co wiecej opuszczamy bron i nie mozna strzelac.
- gra zespolowa
- przewaznie 1 kula i jestes trupem
- wychylanie sie na boki
- kilka trybow rozgrywki, ogolnie trzeba przejac punkty na mapie aby zwiekszyc swoja ilosc kolejnych respawnow, przejmowanie w zaleznosci ilosci graczy na serwerze -czyli przy malej ilosci osob sami przejmiemy, a jak jest bardzo duzo to trzeba np we 3 osoby.
- moim zdaniem gra wyglada naprawde rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele begaja naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje sa plynniejsze, mniej dretwe niz w RO.
- duze wymagania sprzetowe, wieksze niz RO, ale nastpny patch ma poprawic ilosc FPS.
- przebijalne sciany i obiekty oraz rykoszety
Błędy
Bugi jakie znalazlem jak dotąd:
- sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmiane broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabic
- wychylanie sie na boki niestety nie dziala podczas strafe - prostuje do pionu, pzoa tym uwazam ze jest za slabe.
- granaty trzeba rzucac bardzo wysoko - wtedy leca daleko, sa dymne i odlamkowe
- smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
- dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinen byc jak w RO, ale jest nalozenie sie kilku obrazow jeden na drugim - troche brakuej tu do efektu z css
- mozna sie zaciac na mapie, na respie czasem ludzie wlaza jeden na drugiego
- koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociagnie seria i caly team lezy
- czasem jst bug ze scope - wygiecie obrazu
- bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i mozna w nia wlezc, czyli taki noclip
- ubogie radio menu
- brak opisow klas przy wyborze
- serwery linuksowe sa niekompatybile z klientami = wszystkie sa puste bo nie mozna na nie wejsc, wywala komunikat Different class, czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawic w połowie lipca.
- serwery na windows czesto zdychaja, np czasem raz na 10 min, ale czasem i pare godzin dziala bez problemu
Obrazki
Z gry
Mapy
Tapeta
... czyli wallpaper ;)
Filmy
- Film 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.