Insurgency (mod)

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Tapeta)
(Opis)
Linia 3: Linia 3:
  
 
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
 
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
 +
[[kategoria:gry]]
  
 
=Linki=
 
=Linki=

Wersja z 21:50, 7 lip 2007

Spis treści

Opis

Insurgency to mod do na silniku Source. Realistyczny Counter-Strike w Iraku :)

Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.

Linki

Wymagania

  • Steam
  • Zainstalowana gra na silniku Source, np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
  • Sprzęt który udżwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać FPS.
  • 1.4 GB miejsca na dysku

Instalacja

  • Pobieramy plik jeden z tej listy, czekamy aż zassiemy 700MB.
  • Wyłączamy Steam
  • Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinen automatycznie to wykryć.
  • Włączamy Steam
  • Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
  • W liscie gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.

Cechy charakterystyczne

Do gry trzeba sie przywyczaic, ponizej lista charakterystycznych rzeczy:

  • brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
  • jak robimy sprint to nie mozna strafeowac na boki oraz czulosc myszki sie zmniejsza, wiec trzeba wieksze wymachy zrobic aby zakrecic, co wiecej opuszczamy bron i nie mozna strzelac.
  • gra zespolowa
  • przewaznie 1 kula i jestes trupem
  • wychylanie sie na boki
  • kilka trybow rozgrywki, ogolnie trzeba przejac punkty na mapie aby zwiekszyc swoja ilosc kolejnych respawnow, przejmowanie w zaleznosci ilosci graczy na serwerze -czyli przy malej ilosci osob sami przejmiemy, a jak jest bardzo duzo to trzeba np we 3 osoby.
  • moim zdaniem gra wyglada naprawde rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele begaja naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje sa plynniejsze, mniej dretwe niz w RO.
  • duze wymagania sprzetowe, wieksze niz RO, ale nastpny patch ma poprawic ilosc FPS.
  • przebijalne sciany i obiekty oraz rykoszety

Błędy

Bugi jakie znalazlem jak dotąd:

  • sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmiane broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabic
  • wychylanie sie na boki niestety nie dziala podczas strafe - prostuje do pionu, pzoa tym uwazam ze jest za slabe.
  • granaty trzeba rzucac bardzo wysoko - wtedy leca daleko, sa dymne i odlamkowe
  • smieszne dzwieki irakijczykow, "frrrraaaaag auuut" ;)
  • dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinen byc jak w RO, ale jest nalozenie sie kilku obrazow jeden na drugim - troche brakuej tu do efektu z css
  • mozna sie zaciac na mapie, na respie czasem ludzie wlaza jeden na drugiego
  • koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociagnie seria i caly team lezy
  • czasem jst bug ze scope - wygiecie obrazu
  • bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i mozna w nia wlezc, czyli taki noclip
  • ubogie radio menu
  • brak opisow klas przy wyborze
  • serwery linuksowe sa niekompatybile z klientami = wszystkie sa puste bo nie mozna na nie wejsc, wywala komunikat Different class, czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawic w połowie lipca.
  • serwery na windows czesto zdychaja, np czasem raz na 10 min, ale czasem i pare godzin dziala bez problemu

Obrazki

Z gry

Mapy

Tapeta

... czyli wallpaper ;)

Insurgency wallpaper 1280x1024.jpg



Filmy

  • Film 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia