Cheating-Death
 (Wikizacja.)  | 
		|||
| (Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | [[grafika:Cheating-Death.gif|right]]  | ||
== Opis ==  | == Opis ==  | ||
| − | + | '''Cheating-Death''' – [[Anticheat]] dedykowany do gry [[Counter-Strike]], ale może działać z innymi [[mod]]ami do gry [[Half-Life]]. Powszechnie stosowany, bo bardzo dobrze blokuje większość cheatów, jednak wymaga specjalnej konfiguracji na serwerze. Oficjalnie ogłoszony za martwy, bo nie był rozwijany od ponad roku.  | |
| − | Cheating-Death  | + | |
| − | [[Anticheat]] dedykowany do gry [[Counter-Strike]] ale może   | + | |
| − | Składa się z dodatku do serwera oraz klienta.  | + | Składa się z dodatku do [[#serwer|serwera]] oraz [[#klient|klienta]].  | 
== Zalety ==  | == Zalety ==  | ||
| Linia 10: | Linia 9: | ||
== Wady ==  | == Wady ==  | ||
| − | *wymaga [[  | + | *wymaga [[#klient|klienta]],  | 
| − | *wymaga aktualizacji bez których bardzo często uniemożliwia grę  | + | *wymaga aktualizacji, bez których bardzo często uniemożliwia grę,  | 
| − | *dawno nie aktualizowany bo jest martwym projektem, aczkolwiek ostatnio słychać pogłoski o próbach rozpoczęcia ponownych prac  | + | *dawno nie aktualizowany, bo jest martwym projektem, aczkolwiek ostatnio słychać pogłoski o próbach rozpoczęcia ponownych prac,  | 
| − | *wymaga specjalnej konfiguracji serwera gry [[HLDS]]  | + | *wymaga specjalnej konfiguracji serwera gry [[HLDS]],  | 
| − | *nie działa jednocześnie z [[VAC]]  | + | *nie działa jednocześnie z [[VAC]],  | 
| − | *generuje dodatkowy ruch na łączu klient - serwer  | + | *nie przepada za [[HLGuard]]em,  | 
| + | *generuje dodatkowy ruch na łączu klient - serwer.  | ||
== Klient ==  | == Klient ==  | ||
| − | Gracz musi ściągnąć plik   | + | Gracz musi ściągnąć plik ze strony UnitedAdmins i dopiero po uruchomieniu (''bądź aktualizacji'') klienta, może odpalić grę.  | 
== Serwer ==  | == Serwer ==  | ||
'''UWAGA !'''  | '''UWAGA !'''  | ||
| − | CD jest   | + | * CD jest już niezależne od [[MetaMod]]a (''nie wymaga go'').  | 
| − | + | === Instalacja – Linux ===  | |
| − | + | * Ściągamy pliki pod [[Linux|Linuksa]]  | |
| − | + |  wget link  | |
| − | wget link  | + | * Rozpakowywujemy CD:  | 
| + |  tar -zxvf cd-server-x_xx_x-en.tar.gz  | ||
| + | * Przenosimy cały katalog ''addons'' do ''cstrike'' w ścieżce domyślnej, gdzie mamy zainstalowany serwer gry  | ||
| + |  mv addons /home/katalog/hlds_l/cstrike  | ||
| + | * Przechodzimy do katalogu "cstrike", znajdujemy plik "liblist.gam" i go edytujemy.  | ||
| + | Jeśli mamy zainstalowanego [[MetaMod]]a, to odnajdujemy ścieżke:  | ||
| + |  gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"  | ||
| + | i zamieniamy ją na następujace dwie:  | ||
| + |  cdmod_chain "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"  | ||
| + |  gamedll_linux "addons/cdeath/cdmod_i386.so"  | ||
| − | + | Jeśli nie mamy [[MetaMod]]a, to odnajdujemy ścieżke:  | |
| − | + |  gamedll_linux "dlls/mp_i386.so"  | |
| − | + | i zamieniamy ją na następujace dwie:  | |
| + |  cdmod_chain "dlls/mp_i386.so"  | ||
| + |  gamedll_linux "addons/cdeath/cdmod_i386.so"  | ||
| + | zapisujemy i restartujemy/uruchamiamy nasz serwer  | ||
| − | + | === Instalacja – Windows===  | |
| − | + | * Ściągamy pliki pod [[Windows]]a  | |
| − | + | * Rozpakowujemy i otrzymujemy plik "cdmod.dll"  | |
| + | * Przenosimy do "cstrike\addons\cdeath"  | ||
| + | * Przechodzimy do katalogu "cstrike", znajdujemy plik "liblist.gam" i go edytujemy.  | ||
| − | + | Jeśli mamy zainstalowanego [[MetaMod]]a, to odnajdujemy ścieżke:  | |
| + |  gamedll "addons\cstrike\metamod\dlls\metamod.dll"  | ||
| + | i zamieniamy ją na nastepujace dwie:  | ||
| + |  cdmod_chain "addons\cstrike\metamod\dlls\metamod.dll"  | ||
| + |  gamedll "addons\cdeath\cdmod.dll"  | ||
| − | + | Jeśli nie mamy [[MetaMod]]a, to odnajdujemy ścieżke:  | |
| + |  gamedll "dlls\mp.dll"  | ||
| + | i zamieniamy ją na następujące dwie:  | ||
| + |  cdmod_chain "dlls\mp.dll"  | ||
| + |  gamedll "addons\cdeath\cdmod.dll"  | ||
| − | + | zapisujemy i restartujemy/uruchamiamy nasz serwer.  | |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ==Linki==  | |
| − | + | * [http://www.unitedadmins.com/index.php?p=content&content=cd Strona projektu Cheating-Death]  | |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | [[Kategoria:Anticheat]]  | |
| − | + | [[Kategoria:Gry]]  | |
| − | + | [[Kategoria:HLDS]]  | |
| − | + | [[Kategoria:Serwery gier]]  | |
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
| − | + | ||
Aktualna wersja na dzień 16:49, 6 wrz 2006
Spis treści | 
Opis
Cheating-Death – Anticheat dedykowany do gry Counter-Strike, ale może działać z innymi modami do gry Half-Life. Powszechnie stosowany, bo bardzo dobrze blokuje większość cheatów, jednak wymaga specjalnej konfiguracji na serwerze. Oficjalnie ogłoszony za martwy, bo nie był rozwijany od ponad roku.
Składa się z dodatku do serwera oraz klienta.
Zalety
- skuteczny w działaniu - postrach wielu cheaterów :)
 
Wady
- wymaga klienta,
 - wymaga aktualizacji, bez których bardzo często uniemożliwia grę,
 - dawno nie aktualizowany, bo jest martwym projektem, aczkolwiek ostatnio słychać pogłoski o próbach rozpoczęcia ponownych prac,
 - wymaga specjalnej konfiguracji serwera gry HLDS,
 - nie działa jednocześnie z VAC,
 - nie przepada za HLGuardem,
 - generuje dodatkowy ruch na łączu klient - serwer.
 
Klient
Gracz musi ściągnąć plik ze strony UnitedAdmins i dopiero po uruchomieniu (bądź aktualizacji) klienta, może odpalić grę.
Serwer
UWAGA !
- CD jest już niezależne od MetaModa (nie wymaga go).
 
Instalacja – Linux
- Ściągamy pliki pod Linuksa
 
wget link
- Rozpakowywujemy CD:
 
tar -zxvf cd-server-x_xx_x-en.tar.gz
- Przenosimy cały katalog addons do cstrike w ścieżce domyślnej, gdzie mamy zainstalowany serwer gry
 
mv addons /home/katalog/hlds_l/cstrike
- Przechodzimy do katalogu "cstrike", znajdujemy plik "liblist.gam" i go edytujemy.
 
Jeśli mamy zainstalowanego MetaModa, to odnajdujemy ścieżke:
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
i zamieniamy ją na następujace dwie:
cdmod_chain "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so" gamedll_linux "addons/cdeath/cdmod_i386.so"
Jeśli nie mamy MetaModa, to odnajdujemy ścieżke:
gamedll_linux "dlls/mp_i386.so"
i zamieniamy ją na następujace dwie:
cdmod_chain "dlls/mp_i386.so" gamedll_linux "addons/cdeath/cdmod_i386.so"
zapisujemy i restartujemy/uruchamiamy nasz serwer
Instalacja – Windows
- Ściągamy pliki pod Windowsa
 - Rozpakowujemy i otrzymujemy plik "cdmod.dll"
 - Przenosimy do "cstrike\addons\cdeath"
 - Przechodzimy do katalogu "cstrike", znajdujemy plik "liblist.gam" i go edytujemy.
 
Jeśli mamy zainstalowanego MetaModa, to odnajdujemy ścieżke:
gamedll "addons\cstrike\metamod\dlls\metamod.dll"
i zamieniamy ją na nastepujace dwie:
cdmod_chain "addons\cstrike\metamod\dlls\metamod.dll" gamedll "addons\cdeath\cdmod.dll"
Jeśli nie mamy MetaModa, to odnajdujemy ścieżke:
gamedll "dlls\mp.dll"
i zamieniamy ją na następujące dwie:
cdmod_chain "dlls\mp.dll" gamedll "addons\cdeath\cdmod.dll"
zapisujemy i restartujemy/uruchamiamy nasz serwer.
