Half-Life 2

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Rodzaje)
 
Linia 8: Linia 8:
 
=Rodzaje=
 
=Rodzaje=
 
* '''[[Half-Life 2]]''' - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :)
 
* '''[[Half-Life 2]]''' - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :)
 +
* '''Half-Life 2: Episode One''' - j/w
 +
* '''Half-Life 2: Episode Two''' - j/w
 
* '''[[Half-Life 2: Multiplayer]]''' - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (''hl2mp'') znana tażke pod nazwą '''Half-Life 2 Deatchmatch''' (''hl2dm'')
 
* '''[[Half-Life 2: Multiplayer]]''' - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (''hl2mp'') znana tażke pod nazwą '''Half-Life 2 Deatchmatch''' (''hl2dm'')
 +
=Mały Rocketman=
 +
Jak zdobyć osiągnięcie "Mały Rocketman" w epizodzie drugim nie męcząc się z przenoszeniem krasnala ogrodowego przez całą grę? Banalnie, wystarczy zainstalować do EP2:
 +
* [[Metamod:Source]]
 +
* [http://www.bailopan.net/stripper/ Stripper:Source]
 +
 +
W katalogu ''Steam\steamapps\nazwa_konta\half-life 2 episode two\ep2\addons\stripper\maps\'' trzeba stworzyć pusty plik o nazwie '''ep2_outland_11.cfg'''
 +
Do powyższego pliku wklejamy poniższy kod:
 +
<pre>
 +
add:
 +
{
 +
"origin" "-984 -11430 67.7871"
 +
"targetname" "gnome"
 +
"spawnflags" "256"
 +
"skin" "0"
 +
"rendercolor" "255 255 255"
 +
"renderamt" "255"
 +
"physdamagescale" "0.1"
 +
"model" "models/props_junk/gnome.mdl"
 +
"inertiaScale" "1.0"
 +
"fadescale" "1"
 +
"fademindist" "1800"
 +
"fademaxdist" "2000"
 +
"angles" "-60 75 0"
 +
"classname" "prop_physics"
 +
"hammerid" "2441722"
 +
}
 +
</pre>
 +
 +
Teraz wystarczy odpalić grę i w konsoli wpisać "''map ep2_outland_11''", po załadowaniu mapy model krasnala będzie leżał pod Dog'iem. Trzeba go podnieść za pomocą Gravity Gun'a i zanieść do rakiety. Krasnala wsadzamy do środka i zamykamy drzwi. W tym momencie zaliczamy osiągniecie.
 +
 
[[Kategoria:Gry]]
 
[[Kategoria:Gry]]

Aktualna wersja na dzień 18:26, 5 cze 2010

Opis

Gra bazowana na silniku Source wyprodukowana prze firmę Valve.

Gry rozpowszechniane poprzez platformę Steam.

Aby postawić serwer gry multiplayer, trzeba postawić serwer source o nazwie SRCDS i zainstalowac mod hl2mp

Rodzaje

  • Half-Life 2 - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :)
  • Half-Life 2: Episode One - j/w
  • Half-Life 2: Episode Two - j/w
  • Half-Life 2: Multiplayer - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (hl2mp) znana tażke pod nazwą Half-Life 2 Deatchmatch (hl2dm)

Mały Rocketman

Jak zdobyć osiągnięcie "Mały Rocketman" w epizodzie drugim nie męcząc się z przenoszeniem krasnala ogrodowego przez całą grę? Banalnie, wystarczy zainstalować do EP2:

W katalogu Steam\steamapps\nazwa_konta\half-life 2 episode two\ep2\addons\stripper\maps\ trzeba stworzyć pusty plik o nazwie ep2_outland_11.cfg Do powyższego pliku wklejamy poniższy kod:

add:
{
"origin" "-984 -11430 67.7871"
"targetname" "gnome"
"spawnflags" "256"
"skin" "0"
"rendercolor" "255 255 255"
"renderamt" "255"
"physdamagescale" "0.1"
"model" "models/props_junk/gnome.mdl"
"inertiaScale" "1.0"
"fadescale" "1"
"fademindist" "1800"
"fademaxdist" "2000"
"angles" "-60 75 0"
"classname" "prop_physics"
"hammerid" "2441722"
}

Teraz wystarczy odpalić grę i w konsoli wpisać "map ep2_outland_11", po załadowaniu mapy model krasnala będzie leżał pod Dog'iem. Trzeba go podnieść za pomocą Gravity Gun'a i zanieść do rakiety. Krasnala wsadzamy do środka i zamykamy drzwi. W tym momencie zaliczamy osiągniecie.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia