Insurgency (mod)
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
(→Błędy) |
(→Linki) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
=Opis= | =Opis= | ||
− | Insurgency to [[mod]] | + | Insurgency to [[mod]] na silniku [[Source]]. Realistyczny Counter-Strike w Iraku. :) |
− | Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, | + | Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha 1.2, który ma się pojawić w połowie listopada. |
[[kategoria:gry]] | [[kategoria:gry]] | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
*[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku. | *[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku. | ||
*[http://www.insmod.net/manual Instrukcja obsługi] po angielsku. | *[http://www.insmod.net/manual Instrukcja obsługi] po angielsku. | ||
+ | *[http://insurgency.pl Polska strona] | ||
=Wymagania= | =Wymagania= | ||
*[[Steam]] | *[[Steam]] | ||
− | * Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source. | + | * Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np. Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source. |
*Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać [[FPS]]. | *Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać [[FPS]]. | ||
*1.4 GB miejsca na dysku | *1.4 GB miejsca na dysku | ||
Linia 31: | Linia 32: | ||
* przeważnie 1 kula i jesteś trupem | * przeważnie 1 kula i jesteś trupem | ||
* wychylanie sie na boki | * wychylanie sie na boki | ||
− | * kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba | + | * kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąć punkty na mapie aby zwiększyć swoją ilość kolejnych respawnów, przejmowanie w zależności od ilości graczy na serwerze - czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np. we 3 osoby. |
− | * moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa | + | * moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa się do CS:S - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w CS:S, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO. |
* duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS. | * duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS. | ||
* przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety | * przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety | ||
Linia 42: | Linia 43: | ||
*granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe | *granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe | ||
*śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;) | *śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;) | ||
− | *dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z | + | *dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z CSS:S |
*można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego | *można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego | ||
− | *koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak | + | *koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak się pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży |
*czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu | *czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu | ||
− | *<s>bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip</s> powoli usuwają błędy map | + | *<s>bugi na mapach, np. czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip</s> powoli usuwają błędy map |
− | *<s>ubogie radio menu<s> - | + | *<s>ubogie radio menu<s> - można wreszcie trochę lepiej pogadać |
*<s>brak opisów klas przy wyborze</s> jest teraz więcej info | *<s>brak opisów klas przy wyborze</s> jest teraz więcej info | ||
− | *serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie | + | *serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie są puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat ''Different class'', czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca. |
− | *serwery na Windows często zdychają, np czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu | + | *serwery na Windows często zdychają, np. czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu |
=Obrazki= | =Obrazki= |
Aktualna wersja na dzień 20:53, 1 gru 2007
Spis treści |
Opis
Insurgency to mod na silniku Source. Realistyczny Counter-Strike w Iraku. :)
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha 1.2, który ma się pojawić w połowie listopada.
Linki
- Oficjalna strona po angielsku.
- Instrukcja obsługi po angielsku.
- Polska strona
Wymagania
- Steam
- Zainstalowana gra na silniku Source, np. Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
- Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać FPS.
- 1.4 GB miejsca na dysku
Instalacja
- Pobieramy plik jeden z tej listy, czekamy aż zassiemy 700MB.
- Wyłączamy Steam
- Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć.
- Włączamy Steam
- Steam każe sobie dossać z netu Source SDK Base - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
- W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.
Cechy charakterystyczne
Do gry trzeba sie przyzwyczaić, poniżej lista charakterystycznych rzeczy:
- brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
- jak robimy sprint to nie można strafeować na boki oraz czułość myszki sie zmniejsza, wiec trzeba większe wymachy zrobić aby zakręcić, co więcej opuszczamy bron i nie można strzelać.
- gra zespołowa
- przeważnie 1 kula i jesteś trupem
- wychylanie sie na boki
- kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąć punkty na mapie aby zwiększyć swoją ilość kolejnych respawnów, przejmowanie w zależności od ilości graczy na serwerze - czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np. we 3 osoby.
- moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa się do CS:S - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w CS:S, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO.
- duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS.
- przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety
Błędy
Bugi jakie znalazłem jak dotąd:
sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić- wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe.
- granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe
- śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;)
- dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z CSS:S
- można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego
- koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak się pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży
- czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu
bugi na mapach, np. czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclippowoli usuwają błędy mapubogie radio menu<s> - można wreszcie trochę lepiej pogadać- <s>brak opisów klas przy wyborze jest teraz więcej info
- serwery linuksowe są niekompatybilne z klientami = wszystkie są puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat Different class, czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
- serwery na Windows często zdychają, np. czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu
Obrazki
Z gry
Mapy
Tapeta
... czyli wallpaper ;)
Filmy
- Film 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.