Oculus

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
Zapowiadany nowy [[anticheat]] tworzony przez programistę ze [[SteamBans]].
 
Zapowiadany nowy [[anticheat]] tworzony przez programistę ze [[SteamBans]].
  
A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji [[cheat]]ów poprzez analizę zaawansowanych analiz matematycznych, statystyki oraz zasad fizyki bazujących na życiu realnym jak i silnika gry. Jest produktem półtorarocznej pracy programistycznej, schematów, testów, burz muzgów dotyczących teorii... ale nadal daleko mu do realizacji w formie przystępnej dla normalnego admina. Jak na razie jest tylko wersja alpha.
+
A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji [[cheat]]ów poprzez zastosowanie zaawansowanych analiz matematycznych, statystyki oraz zasad fizyki bazujących na życiu realnym jak i silnika gry. Jest produktem półtorarocznej pracy programistycznej, schematów, testów, burz muzgów dotyczących teorii... ale nadal daleko mu do realizacji w formie przystępnej dla normalnego admina. Jak na razie jest tylko wersja alpha.
  
 
Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;)
 
Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;)
  
 
Oculus AC jest:
 
Oculus AC jest:
# systemem automatycznego rozpoznawania wzorców pisanego pod kątem anticheatów
+
* systemem automatycznego rozpoznawania wzorców pisanego pod kątem anticheatów
# w pełni działający po stronie serwera a nie klienta
+
* w pełni działający po stronie serwera a nie klienta
# kompletna heurestyka - z uwzględnieniem ''fałszywych pozytywów'' czyli błędnych rozpoznań
+
* kompletna heurestyka - z uwzględnieniem ''fałszywych pozytywów'' czyli błędnych rozpoznań
# nie do ominięcia jak to bywa w produktach klienckich  
+
* nie do ominięcia jak to bywa w produktach klienckich  
# rzetelny i dokładny (to się okaże ;))
+
* rzetelny i dokładny (to się okaże ;))
# wykrywanie cheatów nie znanych wcześniej - a to przez rozpoznanie zachowań (cóż, tak jak człowiek wie jak działa aimbot ;D)
+
* wykrywanie cheatów nie znanych wcześniej - a to przez rozpoznanie zachowań (cóż, tak jak człowiek wie jak działa aimbot ;D)
  
 
{{clr}}
 
{{clr}}
 +
 
=Linki=
 
=Linki=
 
*[http://oculus.steambans.com/ Oficjalna strona]
 
*[http://oculus.steambans.com/ Oficjalna strona]
 
[[kategoria:anticheat]]
 
[[kategoria:anticheat]]

Aktualna wersja na dzień 22:18, 17 sty 2008

Opis

Oculus.jpg

Zapowiadany nowy anticheat tworzony przez programistę ze SteamBans.

A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji cheatów poprzez zastosowanie zaawansowanych analiz matematycznych, statystyki oraz zasad fizyki bazujących na życiu realnym jak i silnika gry. Jest produktem półtorarocznej pracy programistycznej, schematów, testów, burz muzgów dotyczących teorii... ale nadal daleko mu do realizacji w formie przystępnej dla normalnego admina. Jak na razie jest tylko wersja alpha.

Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;)

Oculus AC jest:

  • systemem automatycznego rozpoznawania wzorców pisanego pod kątem anticheatów
  • w pełni działający po stronie serwera a nie klienta
  • kompletna heurestyka - z uwzględnieniem fałszywych pozytywów czyli błędnych rozpoznań
  • nie do ominięcia jak to bywa w produktach klienckich
  • rzetelny i dokładny (to się okaże ;))
  • wykrywanie cheatów nie znanych wcześniej - a to przez rozpoznanie zachowań (cóż, tak jak człowiek wie jak działa aimbot ;D)



Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia