Oculus
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Zapowiadany nowy [[anticheat]] tworzony przez programistę ze [[SteamBans]]. | Zapowiadany nowy [[anticheat]] tworzony przez programistę ze [[SteamBans]]. | ||
− | A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji [[cheat]]ów poprzez | + | A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji [[cheat]]ów poprzez zastosowanie zaawansowanych analiz matematycznych, statystyki oraz zasad fizyki bazujących na życiu realnym jak i silnika gry. Jest produktem półtorarocznej pracy programistycznej, schematów, testów, burz muzgów dotyczących teorii... ale nadal daleko mu do realizacji w formie przystępnej dla normalnego admina. Jak na razie jest tylko wersja alpha. |
Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;) | Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;) | ||
Oculus AC jest: | Oculus AC jest: | ||
− | + | * systemem automatycznego rozpoznawania wzorców pisanego pod kątem anticheatów | |
− | + | * w pełni działający po stronie serwera a nie klienta | |
− | + | * kompletna heurestyka - z uwzględnieniem ''fałszywych pozytywów'' czyli błędnych rozpoznań | |
− | + | * nie do ominięcia jak to bywa w produktach klienckich | |
− | + | * rzetelny i dokładny (to się okaże ;)) | |
− | + | * wykrywanie cheatów nie znanych wcześniej - a to przez rozpoznanie zachowań (cóż, tak jak człowiek wie jak działa aimbot ;D) | |
{{clr}} | {{clr}} | ||
+ | |||
=Linki= | =Linki= | ||
*[http://oculus.steambans.com/ Oficjalna strona] | *[http://oculus.steambans.com/ Oficjalna strona] | ||
[[kategoria:anticheat]] | [[kategoria:anticheat]] |
Aktualna wersja na dzień 22:18, 17 sty 2008
Opis
Zapowiadany nowy anticheat tworzony przez programistę ze SteamBans.
A on uzywać zupełnie nowatorskiego rozwiązania w dektekcji cheatów poprzez zastosowanie zaawansowanych analiz matematycznych, statystyki oraz zasad fizyki bazujących na życiu realnym jak i silnika gry. Jest produktem półtorarocznej pracy programistycznej, schematów, testów, burz muzgów dotyczących teorii... ale nadal daleko mu do realizacji w formie przystępnej dla normalnego admina. Jak na razie jest tylko wersja alpha.
Jak na razie uruchomiono tylko stronę domową na której można się dowiedzieć conieco na jego temat, a tak poza tym nic ciekawego tam nie ma ;)
Oculus AC jest:
- systemem automatycznego rozpoznawania wzorców pisanego pod kątem anticheatów
- w pełni działający po stronie serwera a nie klienta
- kompletna heurestyka - z uwzględnieniem fałszywych pozytywów czyli błędnych rozpoznań
- nie do ominięcia jak to bywa w produktach klienckich
- rzetelny i dokładny (to się okaże ;))
- wykrywanie cheatów nie znanych wcześniej - a to przez rozpoznanie zachowań (cóż, tak jak człowiek wie jak działa aimbot ;D)