Insurgency (mod)
(Różnice między wersjami)
(→Opis) |
(Poprawa błędów ! //Zuko) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
=Linki= | =Linki= | ||
*[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku. | *[http://www.insmod.net Oficjalna strona] po angielsku. | ||
− | *[http://www.insmod.net/manual | + | *[http://www.insmod.net/manual Instrukcja obsługi] po angielsku. |
=Wymagania= | =Wymagania= | ||
*[[Steam]] | *[[Steam]] | ||
* Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source. | * Zainstalowana gra na silniku [[Source]], np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source. | ||
− | *Sprzęt który | + | *Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać [[FPS]]. |
*1.4 GB miejsca na dysku | *1.4 GB miejsca na dysku | ||
Linia 18: | Linia 18: | ||
*Pobieramy plik [http://www.insmod.net/downloads jeden z tej listy], czekamy aż zassiemy 700MB. | *Pobieramy plik [http://www.insmod.net/downloads jeden z tej listy], czekamy aż zassiemy 700MB. | ||
*Wyłączamy Steam | *Wyłączamy Steam | ||
− | *Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - | + | *Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć. |
*Włączamy Steam | *Włączamy Steam | ||
* Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy. | * Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy. | ||
− | *W | + | *W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp. |
=Cechy charakterystyczne= | =Cechy charakterystyczne= | ||
− | Do gry trzeba sie | + | Do gry trzeba sie przyzwyczaić, poniżej lista charakterystycznych rzeczy: |
* brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights | * brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights | ||
− | * jak robimy sprint to nie | + | * jak robimy sprint to nie można strafeować na boki oraz czułość myszki sie zmniejsza, wiec trzeba większe wymachy zrobić aby zakręcić, co więcej opuszczamy bron i nie można strzelać. |
− | * gra | + | * gra zespołowa |
− | * | + | * przeważnie 1 kula i jesteś trupem |
* wychylanie sie na boki | * wychylanie sie na boki | ||
− | * kilka | + | * kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąc punkty na mapie aby zwiększyć swoja ilość kolejnych respawnow, przejmowanie w zależności ilości graczy na serwerze -czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np we 3 osoby. |
− | * moim zdaniem gra | + | * moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO. |
− | * | + | * duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS. |
− | * | + | * przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety |
=Błędy= | =Błędy= | ||
− | Bugi jakie | + | Bugi jakie znalazłem jak dotąd: |
− | *sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na | + | *sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić |
− | *wychylanie sie na boki niestety nie | + | *wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe. |
− | *granaty trzeba | + | *granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe |
− | * | + | *śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;) |
− | * dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, | + | * dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z css |
− | * | + | *można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego |
− | *koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu | + | *koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży |
− | *czasem | + | *czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu |
− | *bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i | + | *bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip |
*ubogie radio menu | *ubogie radio menu | ||
− | *brak | + | *brak opisów klas przy wyborze |
− | *serwery '''linuksowe''' | + | *serwery '''linuksowe''' są '''niekompatybilne''' z klientami = wszystkie sa puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat ''Different class'', czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca. |
− | *serwery na | + | *serwery na Windows często zdychają, np czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu |
=Obrazki= | =Obrazki= |
Wersja z 18:17, 8 lip 2007
Spis treści |
Opis
Insurgency to mod do na silniku Source. Realistyczny Counter-Strike w Iraku :)
Aktualnie wersja beta! Czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
Linki
- Oficjalna strona po angielsku.
- Instrukcja obsługi po angielsku.
Wymagania
- Steam
- Zainstalowana gra na silniku Source, np Half-Life 2, Counter-Strike: Source albo Day of Defeat: Source.
- Sprzęt który udźwignie Source powinien i to pociągnąć, aczkolwiek gra potrafi zżerać FPS.
- 1.4 GB miejsca na dysku
Instalacja
- Pobieramy plik jeden z tej listy, czekamy aż zassiemy 700MB.
- Wyłączamy Steam
- Uruchamiamy instalatora, wybieramy katalog docelowy - powinien automatycznie to wykryć.
- Włączamy Steam
- Steam każe sobie dossać z netu Source SDK - jakieś 60MB, trochę poczekamy.
- W liście gier widzimy nowy mod Insurgency - odpalamy i konfigurujemy grę jak klawisze, grafikę itp.
Cechy charakterystyczne
Do gry trzeba sie przyzwyczaić, poniżej lista charakterystycznych rzeczy:
- brak celownika, jest walenie z biodra i iron sights
- jak robimy sprint to nie można strafeować na boki oraz czułość myszki sie zmniejsza, wiec trzeba większe wymachy zrobić aby zakręcić, co więcej opuszczamy bron i nie można strzelać.
- gra zespołowa
- przeważnie 1 kula i jesteś trupem
- wychylanie sie na boki
- kilka trybów rozgrywki, ogólnie trzeba przejąc punkty na mapie aby zwiększyć swoja ilość kolejnych respawnow, przejmowanie w zależności ilości graczy na serwerze -czyli przy malej ilości osób sami przejmiemy, a jak jest bardzo dużo to trzeba np we 3 osoby.
- moim zdaniem gra wygląda naprawdę rewelacyjnie, nie umywa sie do cs:s - te modele biegają naturalnie, a nie jak geje-baletnice w cs:s, animacje są płynniejsze, mniej drętwe niż w RO.
- duże wymagania sprzętowe, większe niż RO, ale następny patch ma poprawić ilość FPS.
- przebijane ściany i obiekty oraz rykoszety
Błędy
Bugi jakie znalazłem jak dotąd:
- sprint przy rzucie granatem = nie masz szansy na zmianie broni ani rzut granatem, wiec tylko sie idzie zabić
- wychylanie sie na boki niestety nie działa podczas strafe - prostuje do pionu, poza tym uważam ze jest za słabe.
- granaty trzeba rzucać bardzo wysoko - wtedy lecą daleko, są dymne i odłamkowe
- śmieszne dźwięki Irakijczyków, "frrrraaaaag auuut" ;)
- dziwny efekt rozmycia po wybuchu granatu, szczerze, powinien być jak w RO, ale jest nałożenie sie kilku obrazów jeden na drugim - trochę brakuje tu do efektu z css
- można sie zaciąć na mapie, na respie czasem ludzie włażą jeden na drugiego
- koszmarny spawn raping (czyli idziesz na respa wroga i masakrujesz jak sie pojawia) oraz spawn killing - czyli byle buc z naszego teamu pociągnie seria i cały team leży
- czasem jest bug ze scope - wygięcie obrazu
- bugi na mapach, np czasem jest przenikalna skrzynia i można w nią wleźć, czyli taki noclip
- ubogie radio menu
- brak opisów klas przy wyborze
- serwery linuksowe są niekompatybilne z klientami = wszystkie sa puste bo nie można na nie wejść, wywala komunikat Different class, czekamy na najbliższego patcha, co ma się pojawić w połowie lipca.
- serwery na Windows często zdychają, np czasem raz na 10 min, ale czasem i parę godzin działa bez problemu
Obrazki
Z gry
Mapy
Tapeta
... czyli wallpaper ;)
Filmy
- Film 246MB - 1024x768, XviD, 8000kbps, 25fps, full quality in Source game.