Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.02.15)
(2008.02.15)
Linia 1: Linia 1:
 
=2008.02.15=
 
=2008.02.15=
 +
*Aktualizacja klienta STEAM właśnie została wydana. Oto lista zmian:
 +
** Naprawiono ściąganie gier, ich status sam zmieniał się na zapałzowany.
 +
** Ulepszono prędkość ściągania plików.
 +
** Aplikacja włącza się teraz szybciej.
 +
** Gdy linki w rozmowie zawierały np. przecinek były ucinane przez Steama, zostało to naprawione.
 +
** Zmieniono powiadomienie dotyczące grup.
 +
 
*[http://amnesty.org Amnesty International] - istnieją różne formy reklamy.
 
*[http://amnesty.org Amnesty International] - istnieją różne formy reklamy.
 
{{video|youtube|xWXLCebU26I}}
 
{{video|youtube|xWXLCebU26I}}

Wersja z 23:30, 15 lut 2008

Spis treści

2008.02.15

  • Aktualizacja klienta STEAM właśnie została wydana. Oto lista zmian:
    • Naprawiono ściąganie gier, ich status sam zmieniał się na zapałzowany.
    • Ulepszono prędkość ściągania plików.
    • Aplikacja włącza się teraz szybciej.
    • Gdy linki w rozmowie zawierały np. przecinek były ucinane przez Steama, zostało to naprawione.
    • Zmieniono powiadomienie dotyczące grup.



2008.02.14

  • Dzisiaj o godzinie 20 ma nastąpić dość duży update Team Fortress 2. Już teraz znana jest lista zmian, którą możecie przeczytać poniżej.
    • Silnik Source
      • Zmieniono sposób w jaki mapa oświetlenia jest ładowana do karty graficznej przy ładowaniu poziomu. Na niektórych konfiguracjach sprzętowych może to skrócić czas ładowania mapy.
      • Zoptymalizowano niektóre systemy aby zwiększyć wydajność na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
      • Statystyki graczy będą teraz wysyłane co zmianę, do tej pory były wysyłane gdy gracz zginął.
      • Ulepszono odgrywanie dźwięków.
      • Naprawiono wywalanie się gry spowodowane wciśnięciem kombinacji klawiszy alt-tab podczas ładowania mapy.
      • Wyeliminowano niepotrzebną tymczasową alokacje pamięci w pliku sceny.
    • Team Fortress 2
      • Wydano nową mapę Badlands
      • Zmiany na Dustbowl
        • Dodano nowy punkt dostępu do etapu drugiego przy bramie drużyny atakującej (na lewo od respawnu), pozwala to atakującym dotrzeć do lewej ścieżki bez narażenia ich na spam granatów, rakiet i atak działek.
        • Naprawiono dziurę w etapie trzecim - na punkcie pierwszym - która pozwalała graczowi chodzić po 'suficie'.
        • Naprawiono dziurę za etapem pierwszym - na punkcie pierwszym.
        • Naprawiono dziurę w dachu punktu pierwszego na domku w etapie pierwszym.
        • Naprawiono miejsce, w którym było widać przezroczyste tekstury i skyboxa (etap 1 punkt 2 - gdzieś koło skał).
        • Naprawiono kilka miejsc gdzie rakiety albo granaty mogły przelatywać przez obiekty.
        • Załatano dziurę przy etapie pierwszym koło bramy.
        • Zmniejszono rozmiar okien na etapie 3 aby uniemożliwić działkom strzelanie.
      • Zmiany na Well (CTF)
        • Naprawiono błąd kiedy pociągi nie jeździły.
        • Usunięto błąd gdy konsola pokazywała błędny komunikat o brakującym punkcie kontrolnym.
      • Zmiany na Granary
        • Usunięto przewagę czasową respawnu drużyny znajdującej się na środku (z -3 do 0).
        • Naprawiono kilka błędów związanych z patrzeniem na modele postaci z wysokich miejsc (czerwoni, niebieski punkt przy bramie i niebieski punkt drugi przy bramie).
        • Naprawiono kilka miejsc gdzie gracze mogli utknąć pomiędzy kontenerami i silosami.
        • Dostosowano przenikanie postaci na czerwonym kontenerze który sprawiał, że wydawało się, iż gracze latali.
      • Dodano małe opóźnienie (200 milisekund) zanim snajper z włączonym zoomem mógł trafić kogoś z krytykiem.
      • Dodano komendę po stronie serwera (mp_fadetoblack) - po śmierci nie widzimy nic oprócz czarnego ekranu.
      • Dodano dźwięk skwierczenia gdy Pyro pali kogoś.
      • Poprawiono efekt po wybuchu aby był nieco ciemniejszy.
      • Naprawiono błąd powodujący nieusuwania graczy nic nie robiących gdy na serwerze było ustawione mp_allowspectators na 0.
      • Dodano ctf_well do standardowego pliku mapcycle.txt
      • Dodano ctf_well do standardowego pliku motd.txt
      • Poprawiono teksturę kafelek na podłodze.
      • Poprawiono informacje o obrażeniach niektórych broni które nie były naliczane w statystykach gry TF2.
      • Dokonano kilku zmian w widoku Demomana związanych z problemami z wydajnością.
      • Dodano wykonywanie się pliku konfiguracyjnego przy wyborze postaci <klasa>.cfg.
      • Dodano nowy zegar na HUDzie pokazujący wartość zmiennej mp_timelimit. Jest to przydatne przy grze na czas na 2Forcie gdy jedynym ograniczeniem jest limit czasu.
      • Dodano logowanie zdarzenia zniszczenia budowli przez właściciela.
      • Naprawiono przenikanie cienia działa Inżyniera.
      • Zaktualizowana teksturę szkła.
    • SourceTV
      • SourceTV teraz używa ukrytego slotu na serwerze. Teraz może grać 24 graczy oraz być podłączone SourceTV.
      • Naprawiono niepokazywanie się płomienia z miotacza ognia Pyro na SourceTV.

2008.02.13

  • Insurgency Beta 3 na horyzoncie.
    • Insurgency Beta 3 będzie działać na nowym silniku Valve o nazwie OrangeBox. Jednakże do puki aktualizowany jest SDK Base NIE trzeba będzie kupować OrangeBoxa aby pograć w Insurgency.
    • Dojdzie nowe pole działań wojennych, Kosowo.
    • Stronami walczącymi w Kosowie będzie Armia Brytyjska oraz fikcyjna organizacja paramilitarna Serbska Armia Wyzwolenia.
    • Nowa zawartość zostanie zintegrowana z istniejącą już zawartością.
    • Obecnie istniejąca zawartość zostanie przeniesiona na nowy silnik oraz zaktualizowana do nowych zdolności silnika.
    • W czasie gdy Beta 3 będzie tworzona obecna wersja Insurgency będzie wciąż wspierana. Patche i aktualizacje będą wychodziły regularnie. Wersja 2.1 przyniesie aktualizację map oraz wszystko to co będzie możliwe do zaimplementowania na tej wersji silnika.
    • Obecnie istniejące modele zostaną przemodelowane tak aby zapewnić satysfakcję oraz dobre wrażenia. Tryby gry oraz zaktualizowane mapy zostaną dokładnie przetestowane przed wydaniem.
    • Obecnie istniejące grupy uderzeniowe / składy / klasy zostaną zostaną naprawione ak aby były bardziej intuicyjne i łatwiejsze do zrozumienia.
    • Morale będą odgrywały kluczową rolę w nowej wersji. Gracze będą dostawać morale za dobrą współpracę z drużyną, za umiejętności oraz akcje wspomagające.
    • Zostanie dodany system odblokowywania poziomów. System ten będzie bazował na twoim morale - dając Ci dostęp dodatkowych broni oraz akcesoriów. System działać będzie tylko na serwerze na którym obecnie grasz, zmian serwera bądź opuszczenie go spowoduje zamknięciem poziomów uzbrojenia.
    • Lepsi gracze będą mogli osiągnąć wyższy system uzbrojenia już po kilku rundach. To nie będzie żadnym trwałym systemem statystyk.
    • Gameplay będzie przejrzysty oraz dostępny dla każdego.
    • GUI zostanie całkowicie zmieniony. Będzie łatwiej nawigować, wybrać klasę, drużynę oraz spersonalizować wygląd gracza. To jest warunkiem dla systemu personalizacji jaki dodajemy..
    • Nowy system personalizacji będzie zawierał różne możliwości wyglądy postaci, wyboru broni podstawowej jak i zapasowej.
    • RPG, C4, IEDy będą porozrzucane po mapie i każdy gracz będzie mógł z nich skorzystać podczas walki.
    • ostaną dodane nowe mapy, nie tylko z nowego rejonu walk, ale dla już istniejącego rejonu Środkowego Wschodu.
    • Zostaną dodane nowe bronie takie jak: M16 With Aimpoint, 1911 Pistol, UZI Sub Machine Gun, M240 Heavy Machine Gun, PKM Heavy Machine Gun, oraz oczywiście inne bronie należące do Brytyjczyków i Serbów. Szczegóły i inna specyfikacja broni zostaną podane kiedy indziej.

2008.02.11

Counter-strike-online.jpg
  • Counter-Strike Online - nowy produkt Counter-Strike - preróbka Condition Zero na rynek azjatycki - rozwijany przez Nexon Corporation pod okiem Valve. Od Grudnia 2007 nadchodzący nowy KontrAtak jest już w fazie closed beta - zainteresowane osoby mogą znaleźć rodzynki pośród krzaczków na oficjalnej stronie - radzę jednak używać tylko Internet Explorera. Gra nie wymaga Steam ale żeby w niego grać online trzeba płacić kasę - pewnie coś na kształt WoW, więc myślę, że można na tym nieźle zarobić :)
    • Bronie - dodatkowych 8 nowych giwer:
      • USAS-12 - dwudziesto nabojowa strzelba terrorystów
      • K1A - smg dla CT z magazynkiem 20 naboi
      • MP7A1 - kolejny smg z magazynkiem na 20 pocisków
      • FN Scar - trzydziestostrzałowy karabin dla CT
      • XM-8 - odpowiednik tego powyższego dla Terro
      • VSK-94 - snajpka z magazynkiem 20 naboi u CT
      • SVD Sniper Rifle - snajpka semi-auto Terro z 10 nabojami w magazynku.
      • QBB-95 - maszynka do mielenia dla CT gotowa zjeść 70 kul w taśmie.
    • Mapy - dodatkowe, nowe:
      • Tunnel - mały deathmatch ;)
      • Camouflage - ratowanie zakładników
      • Camouflage 2 - jak wyżej ale zbilansowana (ehehhe ciekawe po co dali pierwszą...)
      • REX - mapa z 'bombowym' zakończeniem w laboratorium.
    • Modele postaci: 8 nowych modeli.
      • Terro w czerwonym berecie, w ubranku azjatyckiej Armii Czerwonej, we wdzianku jakiejś narodowej frakcji wyzwoleńczej (no ciekawe, że dla jednych narodowi powstańcy a dla innych terroryści... skąd my to znamy ;) oraz jako frakcja, która sama wymierza sprawiedliwość.
      • Grzeczni CT mają inne ubranka: - południowo koreański oddział 707, oddziały specjalne tajwańskiej policji, chiński oddział diabłów oraz japoński SAT.



2008.02.10

  • W nocy pojawił się ETQWPro w wersji 0.003, poniżej lista zmian:
    • poprawiono czarne zrzuty ekranu na koniec rundy
    • nie będzie więcej message overflow i wywalania klienta
    • działa wybór spawnów i wybór klas na respawn
      • setspawnpoint pokazuje listę spawnów
      • setspawnpoint <id> respawnuje na danym punkcie
      • setspawnpoint -1 wkrzesza na najbardziej wysuniętym do przodu respie
      • class <classid> <weaponid> wskrzesza z daną klasą gracza i bronią, numeracja od 0
    • usunięto restrukcje klas graczy (broni) bo była do du...., ograniczono inne klasy
    • automatycznie nagrywane dema teraz mają format data_czas_mapa, zaczynają się nagrywać w chwili rozpoczęcia odliczania rozgrzewki, a wyłączają się na koniec rundy/mapy albo zresetowania meczu
    • FireTeam pokazuje punkty zdrowia druzyny
    • bardzo głośne dźwięki trafień :)
    • zmiana rozrzutu broni (nie podano których)
    • dodano opcję pauzy - każdy team ma 3 pauzy które mogą trwać 2 minuty, odpauzowanie następuje 5 sekund po wpisaniu komendy i mogą je wpisywać tylko admini albo członkowie zespołów.
    • poprawiono ready Team aczkolwiek mogą się pojawić bugi
    • w związku z powyższymi zmianami wprowadzono aliasy w konsoli:
      • pause -> pauseGame
      • unpause -> unpauseGame
      • readyteam -> teamReady
      • setspawnpt -> setspawnPoint
  • Niestety już znalazłem błąd w tej wersji - jak się nałoży restrykcję na pojazdy to potem nie można jej zdjąć - przynajmniej z latającymi był taki zonk.


2008.02.09

strogified-pig.jpg
  • Wyszła nowa wersja PigModa do ETQW o nazwie Beta 5, 7 lutego. Zmiany:
    • aktualizacja konfigów
    • pig_vehicle_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy pojazdów na mapach - aktualnie tylko dla Refinery i Sewer. Sprawdza czy pojazdy są w niedozwolonych strefach i niszczy pojazdy
    • pig_player_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy dla graczy na mapach - dzięki temu ma się uniknąć niekórych exploitów.
    • zmiana gui klienta - w liscie broni nie pokazują się niedozwolone przedmioty (np deploy radar)
    • strona administracyjna rozszerzona o adminSet (flaga dla grupy), dzieki której dane osoby mogą dostosować parametry pigmoda
    • wyświetlanie informacji o pigmodzie podczas startu

2008.02.04

Hlsw 468.jpg
  • Znane większości osób narzędzie o nazwie HLSW doczekało się kolejnej stabilnej wersji, tym razem jest to 1.2.1. W najnowszej wersji dodano kilka nowych bajerów oraz obsługę nowych gier. Poniżej lista najważniejszych zmian:
    • Dodano obsługę skórek
    • Dodano obsługę Windows Vista
    • Dodano obsługę CoD 4
    • Dodano obsługę Crysis
    • Dodano obsługę SWAT 4: The Stetchkov Syndicate
    • Dodano obsługę F.E.A.R. Perseus Mandate
    • Dodano obsługę Armed Assault
    • Dodano obsługę Unreal Tournament 3
    • Dodano obsługę ETQW w wersji 1.4
    • Poprawiono kilka błędów z wywalaniem się HLSW

2008.02.02

Etqw-promod.jpg
  • Zapomnialem dodać, że wyszedł ETQWPRo w wersji 0.02. Postawiłem na serwerze INEA do testów. Mod posiada wiele niedociągnięć ale przynajmniej jakiś postęp.

2008.01.29

Moty_vote_released.jpg
  • Pojawiły się wyniki w rankingu Mod Of The Year na ModDB. W seckji Unreleased Mods zwyciężył mod o nazwie Zombie Panic: Source, nad którym pracuje nasz znajomy MapMan - gratulacje!!! Co więcej mod już został wydany i można się wczuć w zombiaka albo biednego ludzika \o/. W seckji Released Mods wygrał Insurgency - realistyczny mod także pod Half-Life 2.

2008.01.24

  • Pokazał się trailer do trailera (sic!) gry FarCry 2. Szczerże przynam, że `uwielbiam` jak filmiki składają się z 80% z napisów i logo firm :/

2008.01.23

  • Za dwa dni pojawi się nieoficjalny patch do Red Orchestra wyprodukowany przez ekipę o nazwie Minion Workz. Co ciekawego się szykuje? Zobaczcie sami na RedOrchestra.pl - załączony filmik twórców patcha.
Romwz_release.jpg
  • Wczoraj wyszedł PIGmod beta 3 pod ETQW - mod który ma na celu narzucenie restrykcji na grę w trybie klanowym typu infantry, głównie pod lię CAL w Stanach Zjednoczonych.

2008.01.22

  • Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do PBBans - jak na razie nie wiadomo dlaczego. Na IRCu poddenerwowani twórcy serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać, bo wyglada na to, że im wygasła domena :D

Etqw-promod.jpg
  • ETQWPro przoeprowadzi 23.01.2008 zamknięty test wersji beta modu. Po tym zostanie podjęta decyzja czy wypuścić pierwszą betę publicznie w okolicach weekendu.

2008.01.21

  • Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że gra jest skazana na sukces. Hmmm to chyba gracze ocenią.
Battlefield-heroes.jpg
  • Pojawiła się nowa wersja QWPA do ETQW oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
  • Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
  • Coś dla fanów gry Portal - jak zrobić obudowę do kompa w kształcie Cube Companion :)
twcpc30_s.jpg
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia