Szablon:Newsy
(→2008.05.19) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | =2008.05.22= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | * Naprawiono wywalanie się gry podczas zmiany mapy przy zmienionej wartości mat_queue_mode. | ||
+ | * Naprawiono szybką zmianę broni pozwalającą Medykowi zapobiegać upływowi UberCharge. | ||
+ | * Poprawiono szybkość Szpiega kiedy ten się przebiera. | ||
+ | * Naprawiono panel Stopwatch który nie był aktualizowany jeśli twórca mapy kończył ją ręcznie zamiast zaczekać aż skończą ją zasady gry. | ||
+ | * Zoptymalizowano działanie na maszynach wielordzeniowych. | ||
+ | * Naprawiono strzelanie krytykami koloru przeciwnej drużyny. | ||
+ | * Naprawiono szybkie strzelanie z ktytyków które nie było zsynchronizowane pomiędzy graczem a serwerem. | ||
+ | * Naprawiono exploity na Gold Rush. | ||
+ | }} | ||
=2008.05.19= | =2008.05.19= | ||
{{news|[[PsychoStats]] 3.1| | {{news|[[PsychoStats]] 3.1| | ||
Linia 17: | Linia 29: | ||
}} | }} | ||
+ | |||
=2008.05.15= | =2008.05.15= | ||
{{news|Aktualizacja [[SRCDS|Serwera Dedykowanego Source]]| | {{news|Aktualizacja [[SRCDS|Serwera Dedykowanego Source]]| |
Wersja z 10:12, 22 maj 2008
Spis treści |
2008.05.22
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2008.05.19
PsychoStats 3.1 |
News spóźniony prawie o trzy tygodnie ale najważniejsze że jest. W dniu 1 maja została wydana nowa wersja znanych statystyk PsychoStats. W nowej wersji jak zwykle naprawiono (stworzono pewnie też) kupę błędów oraz dodano jeszcze większą ilość przydatnych funkcji. Poniżej lista najważniejszych zmian:
|
2008.05.15
Aktualizacja Serwera Dedykowanego Source |
|
2008.05.09
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2008.05.07
Aktualizacja klienta Steam |
Lista zmian:
|
Doom 4 w planach |
id Software ogłosiło rozpoczęcie produkcji gry Doom 4, jak ktoś chętny na załapanie się u nich na robotę - to teraz jest idealna pora :). |
Source Engine 2007 na Linuksa? |
Ciekawy artykuł na temat przyszłości silnika Source. Jak wiadomo moduł graficzny Source Engine jest na Direct X, czyli działa na systemach Microsoft takich jak komputery z Windows, Xbox 360 a dodatkowo działa na konsolach Sony Playstation 3. Tu jest mały myk, bo nie ma jak tego odpalić na Mac OS X z Apple oraz na platformach linuksowych, ponieważ nie ma takiej opcji. Ale Source Engine jest modularny, a Valve szuka osób na wysokie stanowisko jako coder/developer - możliwe jest, iż ujrzymy dodatkowy moduł Source, który będzie generował grafikę w OpenGL tak jak to miało miejsce we wcześniejszych grach Valve - silniku Half-Life (prawda jest taka, że silnik HL1 był bazowany na Quake a Valve go rozszerzyło i dopisało moduł do renderowania pod DirectX). Czyżby coś się ruszyło z powodu zapowiedzi id Tech 5, a może Valve brakuje kasiory jaką szastają fani produktów Apple oraz konsol? Zobaczymy, raczej gracze nie stracą :)
|
2008.05.05
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Przed chwilą została wydana kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Lista zmian nie jest długa :)
|
2008.05.03
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Wczoraj późnym wieczorem wyszła kolejna aktualizacja TeamFortress 2. Lista zmian przedstawia się następująco:
|
2008.05.01
Aktualizacja klienta Steam |
Klient Steam
|
Aktualizacja Source SDK |
Source SDK
|