|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
| + | =2008.06.10= |
| + | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| |
| + | {{logo-tf2}} |
| + | * Modyfikacje mogą teraz kontrolować zmienną <tt>sv_tags</tt>. |
| + | * Dodano wsparcie dla Cyrylicy. |
| + | * Zwiększono wydajność renderowania/symulacji cząsteczek. (zapomniano tego dodać w poprzedniej aktualizacji) |
| + | |
| + | }} |
| + | {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]] [[Beta]]| |
| + | * Odznaczenia są teraz przechowywane w całości lokalnie na dysku na potrzeby ich podglądu w trybie offline. |
| + | * Naprawiono zacinanie się widoku modeli przy lagu. |
| + | * Naprawiono widok modeli aby czasem nie przeskakiwały animacji strzału. |
| + | * Naprawiono eksploit z szybką zmianą broni. |
| + | * Naprawiono niektóre nakładki aby nie były mniej przezroczyste. |
| + | * Naprawiono przypadek gdzie gracz z przeciwnej drużyny mógł być nagrodzony za przejecie flagi. |
| + | * Statystyki czasu gry są teraz liczone dla klasy a nie czasu życia danej klasy. |
| + | * Statystki są wysyłane na serwer przy przejściu na obserwatora, przy zmianie klasy oraz zmianie mapy. |
| + | * Naprawiono możliwość wywalenia serwera za pomocą komendy <tt>ai_test_los</tt>. |
| + | * Przystosowano skalę efektu bloom. |
| + | * Nowe ikonki Nemezis. |
| + | |
| + | }} |
| + | {{news|Aktualizacja [[Source SDK]]| |
| + | Ulepszenia: |
| + | * Particle Editor, Material Editor oraz Commentary Editor są teraz dołączone w Source SDK. |
| + | * Zaktualizowano kod źródłowy dla modów opartych na [[OrangeBox Engine|silniku OrangeBox]]. |
| + | * Dodano przykładowe pliki cząsteczek do zawartości SDK. |
| + | |
| + | Poprawione błędy: |
| + | * Zaktualizowano [[Linuks]]owe binarki i pliki makefile dla serwera dedykowanego i pluginów. |
| + | * W edytorze Faceposer teraz wyświetlane są okienka informujące że zawartość nie może być zapisana. |
| + | |
| + | Znane problemy: |
| + | * Shadery nie zostały jeszcze zaktualizowane dla gier na silniku OrangeBox. |
| + | * Nowe edytory mogą być wywołane przez dodanie do parametrów startowych polecenia <tt>-tools</tt>. |
| + | |
| + | }} |
| =2008.06.10= | | =2008.06.10= |
| {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| |
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Modyfikacje mogą teraz kontrolować zmienną sv_tags.
- Dodano wsparcie dla Cyrylicy.
- Zwiększono wydajność renderowania/symulacji cząsteczek. (zapomniano tego dodać w poprzedniej aktualizacji)
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source Beta |
- Odznaczenia są teraz przechowywane w całości lokalnie na dysku na potrzeby ich podglądu w trybie offline.
- Naprawiono zacinanie się widoku modeli przy lagu.
- Naprawiono widok modeli aby czasem nie przeskakiwały animacji strzału.
- Naprawiono eksploit z szybką zmianą broni.
- Naprawiono niektóre nakładki aby nie były mniej przezroczyste.
- Naprawiono przypadek gdzie gracz z przeciwnej drużyny mógł być nagrodzony za przejecie flagi.
- Statystyki czasu gry są teraz liczone dla klasy a nie czasu życia danej klasy.
- Statystki są wysyłane na serwer przy przejściu na obserwatora, przy zmianie klasy oraz zmianie mapy.
- Naprawiono możliwość wywalenia serwera za pomocą komendy ai_test_los.
- Przystosowano skalę efektu bloom.
- Nowe ikonki Nemezis.
|
Aktualizacja Source SDK |
Ulepszenia:
- Particle Editor, Material Editor oraz Commentary Editor są teraz dołączone w Source SDK.
- Zaktualizowano kod źródłowy dla modów opartych na silniku OrangeBox.
- Dodano przykładowe pliki cząsteczek do zawartości SDK.
Poprawione błędy:
- Zaktualizowano Linuksowe binarki i pliki makefile dla serwera dedykowanego i pluginów.
- W edytorze Faceposer teraz wyświetlane są okienka informujące że zawartość nie może być zapisana.
Znane problemy:
- Shadery nie zostały jeszcze zaktualizowane dla gier na silniku OrangeBox.
- Nowe edytory mogą być wywołane przez dodanie do parametrów startowych polecenia -tools.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono koordynaty wejścia które były wyłączone na nakładce wideo w aplikacjach używających pełnoekranowego OpenGL na drugim monitorze.
- Naprawiono prawdopodobną możliwość wywalenia się nakładki wideo.
- Naprawiono niepoprawne raportowanie metadanych aplikacji.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Zmieniono sposób inicjalizacji opcji graficznych aby naprawić złe wyświetlanie się HUDa w niektórych modach.
- Naprawiono wywalanie się gry przy próbie użycia komendy do ostatniego przebrania gdy nie jest się podłączonym do serwera.
- Naprawiono wylanie się gry przy wyjściu.
- Naprawiono kilka niedociągnięć z raportowaniem niepoprawnych wartości do statystyk.
- Naprawiono ekspoita pozwalającego graczowi wywalić serwer.
|
Aktualizacja Portal i Half-Life 2: Episode 2 |
- Dodano nowe opcje pozwalające ustawić graczowi dowolny kąt widzenia (FOV) pomiędzy wartościami 75 a 90.
- Zaktualizowano kod renderowania oraz pliki danych systemu kawałków tak aby był zgodny z edytorem w Source SDK.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono nie odpalanie się świeżo zainstalowanych gier na Windows Vista.
|
Promocyjny Weekend na Steam |
W sklepie Steam raz na jakiś czas pojawiają się obniżki różnych gier, tak też jest w ten weekend. Tym razem w promocji możemy kupić dwie gry.
Oferta jest ważna do poniedziałku 9 czerwca.
|
Fani gry Metal Gear Solid zabijają amazon.com |
Amazon.com ogłosił sprzedaż pakietu Metal Gear Solid Bundle 80GB - paczka w której znajduje się Playstation 3 80GB oraz gra MGS 4 i kontroler do gry DualShock 3. Wszystko fajnie, ps3fanboy ogłosił, że w piątek będzie to na amazonie no i w także w piątek w pewnym momencie serwis nie wyrobił. Nie mm to jak gigantyczna chęć fanów posiadania produktu.
Oczywiście serwis amazon.com już działa.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Ulepszono wsparcie nakładki wideo dla DirectX 8.
- Naprawiono przypadek gdzie Steam używał 100% procesora jeśli twój Znajomy grał w jakąś grę a twój Steam nie wiedział w jaką.
- Naprawiono rzadki błąd gdy Steam nie mógł nawiązać połączenia z serwerami.
- Naprawiono błąd przechowywania linków z Javaskryptu w historii przeglądarki.
- Naprawiono wywalanie się modułu znajomych.
- Naprawiono informację "you are blocking" i "you have been blocked by" które były zamienione .
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source Beta |
Lista zmian:
- Dodano statystyki Steamworks.
- Nowe ikonki nad członkami drużyny w zamian za wykonywanie odznaczeń - 1 za odznaczenie klasy i 1 za wszystkie osiągnięcia.
- Dodano zmienną dod_friendlyfiresafezone - liczba jednostek w około gracza gdzie nie będzie on mógł być zraniony przez kolegę z drużyny gdy ogień przyjacielski jest włączony. (chodzi o to że z racji przenikania się postaci można było postrzelić swojego stojąc w nim, teraz stojąc w obrębie 100 jednostek od gracza nie będzie można go zranić.)
- Wyrzucenie broni na spawnie i zmiana klasy spowoduje znikniecie wcześniej wyrzuconej broni.
- Naprawiono skok z kucnięciem który potencjalnie mógł spowodować zawieszenie się postaci w suficie/dachu.
- Naprawiono model gracza aby widok nie był wychylony bardziej w lewo.
- Naprawiono kb_act standardowo przypisywane dla większych map.
- Ustawiono r_screenfademinsize oraz r_screenfademaxsize jako niedozwolone komendy.
- Gracz jest teraz odradzany nawet gdy ma wyświetlony jeszcze wybór klasy - zmiana klasy spowoduje odrodzenie w momencie gdy zmieni klase.
- Naprawiono odznaczenie "Don't Tread On Me".
- Naprawiono odznaczenie z zabiciem kogoś z daleka z rakietnicy.
- Naprawiono podnoszenie MG42 z pustym magazynkiem gdzie była odtwarzana zła animacja.
- Odznaczenia teraz są przechowywane w Steamie.
- Dodano kilka nowych celowników.
- Ulepszono tablicę wyników aby lokalni gracze byli ciut bardziej widoczni.
|
SourceMod wersja 1.0.2 |
Nowa wersja zawiera poprawki na niektóre dosyć poważne błędy oraz kilka przydatnych nowych funkcji. Oficjalnie zostało dodane rozszerzenie do Team Fortress 2, dzięki któremu możliwe jest wykorzystywanie w pełni funkcji gry. Dodano także możliwość ustawienia menu admina według własnych upodobań oraz moduł odpowiedzialny za przetwarzanie wyrażeń regularnych. Z co ważniejszych rzeczy jest jeszcze podstawowa obsługa Day of Defeat: Source Beta.
Pełną listę zmian możecie przeczytać na Wiki AlliedMods.
|