Tf2 autoupdate
m (→Wstęp) |
(→Wstęp) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
<strike>Jak wiadomo funkcja '''-autoupdate''' nie działa poprawnie (można uznać że nie działa wcale :)) przy serwerach [[Team Fortress 2]]. Jeżeli jednak chciałbyś z niej korzystać przeczytaj do końca ten mały poradnik.</strike> | <strike>Jak wiadomo funkcja '''-autoupdate''' nie działa poprawnie (można uznać że nie działa wcale :)) przy serwerach [[Team Fortress 2]]. Jeżeli jednak chciałbyś z niej korzystać przeczytaj do końca ten mały poradnik.</strike> | ||
− | Funkcja autoupdate działa już poprawnie bez przerabiania skryptu startowego. Należy jedynie umieścić pliki [Steam]'a w odpowiednim miejscu. | + | Funkcja autoupdate działa już poprawnie bez przerabiania skryptu startowego. Należy jedynie umieścić pliki [[Steam]]'a w odpowiednim miejscu. |
=Fix= | =Fix= |
Aktualna wersja na dzień 16:51, 3 lut 2009
Wstęp
Jak wiadomo funkcja -autoupdate nie działa poprawnie (można uznać że nie działa wcale :)) przy serwerach Team Fortress 2. Jeżeli jednak chciałbyś z niej korzystać przeczytaj do końca ten mały poradnik.
Funkcja autoupdate działa już poprawnie bez przerabiania skryptu startowego. Należy jedynie umieścić pliki Steam'a w odpowiednim miejscu.
Fix
W tej części dowiesz się jak naprawić Autoupdate. Do dzieła ! :)
1. Zacznij od zrobienia kopii zapasowej pliku ../orangebox/srcds_run na wypadek gdybyś potrzebował zacząć od początku.
cp srcds_run srcds_run.bak
2. Teraz otwórz plik srcds_run w swoim ulubionym edytorze tekstowym. Znajdź linie 295 powinno w niej być coś takiego:
update() { updatesingle }
zamień całość na:
update() { cd .. updatesingle cd orangebox }
Zapisz plik pod inna nazwą np. srcds_run2 (zmiana nazwy jest konieczna by plik nie był nadpisywany przy aktualizacjach), nadaj mu prawo wykonywania
chmod +x srcds_run2
3. Skopiuj pliki* Steam'a do katalogu ../orangebox/
Lista plików Steam'a, są to pliki którymi instalowałeś serwer.
steam, test1.so, test2.so, test3.so
4. Uruchom serwer z edytowanego skryptu startowego.