|
|
Linia 2: |
Linia 2: |
| {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| |
| | | |
− | - Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage
| + | *Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage |
− | - Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman
| + | * Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman |
− | - Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server
| + | * Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server |
− | - Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify
| + | * Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify |
− | - Fixed client crash in when creating muzzle flash effects
| + | * Fixed client crash in when creating muzzle flash effects |
− | - Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy
| + | * Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy |
− | - Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model
| + | * Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model |
− | - Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect
| + | *Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect |
− | - Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to
| + | * Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to |
| | | |
| Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread". | | Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread". |
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage
- Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman
- Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server
- Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify
- Fixed client crash in when creating muzzle flash effects
- Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy
- Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model
- Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect
- Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to
Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread".
(tłumaczenia nie będzie ;D)
|
Aktualizacja Red Orchestra |
- Dodano 44 osiągnięcia.
- Dodano nową mapę Fallen Heroes.
- Poprawiono błędy na niektórych mapach:
- Zhitomir1941 - Naprawiono ochronę spawnów.
- BlackDayJuly - Naprawiono niemożliwość wezwania artylerii.
- HedgeHog - Naprawiono możliwość spuszczenia artylerii na respawn.
- Liczba graczy jest teraz poprawnie podawana w przeglądarce serwerów wbudowanej w grze jak i Steamowej.
- Dodano obsługę VoIP na serwerach stawianych przez "Nowa gra".
|
Unreal Tournament 3 - Kolejny FreeWeekend |
- Ostatni darmowy weekend i obniżka ceny UT3 o 40% cieszyły się takim wzięciem (sprzedaż wyniosła 2000% więcej niż normalnie), że Valve wspólnie z Epic Games postanowiło uczcić to przedłużając promocję. 40% obniżka cen będzie trwała aż do 22 marca. Aby nie było nudno, w ten weekend znów będzie można zagrać w pełną wersję UT3 za całkowitą darmochę. Już w tej chwili można zacząć pobierać pliki, wystarczy kliknąć w linka: steam://install/13210.
|
Weekendowe aktualizacje |
- Mamy nowe, fajniejsze logo serwisu ;)
- Aktualizacja klienta Steam
- Poprawiono wywalanie się aplikacji hl2.exe przy zamykaniu gier.
- Naprawiono problemy z lokalizacjami steama.
- Dodano informację o zakończeniu aktualizacji gier.
- Aktualizacja Team Fortress 2
- Naprawiono problem, spowodowany poprzednią aktualizacją, ze skokami.
|
Nadrabiamy "drobne" zaległości :) |
- UnrealTournament 3 FreeWeekend
- Wprawdzie może nie do końca darmowy weekend ale zawsze można sobie za darmochę pograć. W UT3 grać można od wczoraj do jutra :)
- SourceMod 1.2 wydany
- Dodano pełną obsługę Left4Dead i Dark Messiah'a, do tego zaktualizowali tłumaczenia (w tym oczywiście polskie), naprawili kilka błędów i jak zwykle kilka stworzyli.
- Ukazał się nowy LogMod
- Pamięta to ktoś w ogóle? Nowa wersja (0.8.0.4) naprawia błędy silnika HL1 w odpowiadaniu na zapytania o status serwera. naprawdę bardzo przydatne.
- SourceMM czy jak kto woli MetaMod:Source w wersji 1.7.1
- SourceMod 1.1.1 oraz 1.1.2 wydane
- W związku z aktualizacjami TF2 te wersje pojawiły się jedna po drugiej, w sumie żadnych nowości.
- Team Fortress 2 aktualizacja
- Pojawiło się kilka aktualizacji do TF2. Jedna z nich dodała nowe bronie dla Scouta oraz kilka map.
|