{{news|1=Natural Selection 2|2=Natural Selection 2, modd do Half-Life 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesieni 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję.
+
{{news|1=Natural Selection 2|2=Natural Selection 2, mod do [[Half-Life]] 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję.
Więcej na [http://www.rockpapershotgun.com/2009/05/29/natural-selection-2-unknown-worlds-explain-all/#more-12343 rock paper shotgun]. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
Więcej na [http://www.rockpapershotgun.com/2009/05/29/natural-selection-2-unknown-worlds-explain-all/#more-12343 rock paper shotgun]. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
Linia 7:
Linia 7:
}}
}}
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
+
* Dodano Kamienie Milowe do odznaczeń Snajpera/Szpiega jako alternatywny sposób zdobywania broni.
+
* Tryb Arena:
+
** Dodano zmienną ''tf_arena_use_queue''. Włączenie tej komendy spowoduje użycie starej kolejki oczekiwania na grę.
+
** Dodano zmienną ''tf_arena_round_time'' w celu ustawienie limitu czasowego rundy.
+
* Dodano podawanie ID gracza który wybudował teleport w zdarzeniu ''player_teleported''.
+
* Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane zdarzeniem zabójstwa.
+
* Naprawiono błąd powodujący, że Szpieg nie był telefragowany gdy stał na teleporcie przeciwnika z włączonym Dead Ringerem.
+
* Naprawiono pokazywanie się atakującemu informacji o mini krytycznym strzale gdy w rzeczywistości był to strzał krytyczny kiedy przeciwnik był pod działaniem Jarate.
+
* Naprawiono Ambasadora tak aby zadawał obrażenia budowlą.
+
* Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebierał się za kogoś ze swojej drużyny nie było widać efektów krwi.
+
* Naprawiono pokazywanie się złej ikony śmierci gdy gracz ginął z podpalonej strzały.
Natural Selection 2, mod do Half-Life 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję.
Więcej na rock paper shotgun. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
Dodano Kamienie Milowe do odznaczeń Snajpera/Szpiega jako alternatywny sposób zdobywania broni.
Tryb Arena:
Dodano zmienną tf_arena_use_queue. Włączenie tej komendy spowoduje użycie starej kolejki oczekiwania na grę.
Dodano zmienną tf_arena_round_time w celu ustawienie limitu czasowego rundy.
Dodano podawanie ID gracza który wybudował teleport w zdarzeniu player_teleported.
Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane zdarzeniem zabójstwa.
Naprawiono błąd powodujący, że Szpieg nie był telefragowany gdy stał na teleporcie przeciwnika z włączonym Dead Ringerem.
Naprawiono pokazywanie się atakującemu informacji o mini krytycznym strzale gdy w rzeczywistości był to strzał krytyczny kiedy przeciwnik był pod działaniem Jarate.
Naprawiono Ambasadora tak aby zadawał obrażenia budowlą.
Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebierał się za kogoś ze swojej drużyny nie było widać efektów krwi.
Naprawiono pokazywanie się złej ikony śmierci gdy gracz ginął z podpalonej strzały.
Znów będziemy mogli za darmo pograć w Unreal Tournament 3 na Steam. Tym razem przez trzy dni nadchodzącego weekendu, grę można pobierać już teraz, wystarczy kliknąć w linka.
Dodano nową mapę, Pipeline. Pipeline jest pierwszą mapą z nowym trybem gry nazwany wyścigiem wózków.
Dodano nową mapę arena Sawmill.
Dodano nową mapę arena Nucleus.
Dodano nową mapę payload Hoodoo.
Zaktualizowano Dustbowl aby naprawić niemożliwość wskoczenia przez okno do pierwszego budynku w drugiej części mapy.
Zmiany u Snajpera:
Dodano nową broń zastępującą karabin snajperski, łuk The Huntsman.
Dodano nową broń zastępującą SMG, słoik Jarate.
Dodano nową broń zastępującą SMG, tarczę The Razorback.
Standardowa broń snajperska może teraz przestrzeliwać przez swoją drużynę.
Dodano 54 nowe linie z głosem Snajpera.
Dodano 35 nowych odznaczeń dla Snajpera.
Zmiany u Szpiega:
Dodano nową broń zastępującą Rewolwer, nowy rewolwer The Ambassador.
Dodano nowy zegarek, Dead Ringer.
Dodano nowy zegarek, Cloak and Dagger.
Nazwa Szpiega przebranego za kogoś ze swojej drużyny jest poprawnie pokazywana.
Naprawiono błąd u obserwatorów powodujący pokazywanie niewłaściwej broni przebranego szpiega.
Naprawiono błąd kiedy wrogi szpieg był przebrany za szpiega nie paliły się papierosy.
Naprawiono błąd kiedy przebrany szpieg miał bonus życia od medyka zła wartość była pokazywana medykowi.
Szpieg przebrany za wrogiego szpiega dostaje losową maskę aby dokończyć przebranie.
Szpieg przebrany za Medyka ma teraz pasek Ubercharge.
Podczas przebierania się za kogoś przebranie pokazuje ilość życia jaką miała osoba za którą Szpieg się przebrał.
Szpiedzy mogą podnosić apteczki aby uzupełnić życia dla przebrania, nawet jak nie są ranni.
Menu przebierania się nie pokazywało się przy włączonym minimalnym HUDzie.
Szpieg przebierający się za gracza z nieodblokowaną bronią będzie widoczny również z nieodblokowaną bronią.
Szpieg może używać telepotrów przeciwnika.
Dodano 70 nowych linijek z głosem Szpiega.
Dodano 34 nowe osiągnięcia dla Szpiega.
Zmiany tablicy wyników:
Dominacje nie są już pokazywane po zmianie drużyny.
Martwi gracze są pokazywani na ciemniejszy kolor.
Zmieniono nazwy klas na ikonki klas.
Gracze mogą zobaczyć ilość wszystkich dominacji.
Ogólne:
Nowe jak i stare bronie nie wymagają zdobywania osiągnięć, pojawiają się same w losowych momentach.
Naprawiono błąd umożliwiający Scoutowi regeneracje piłeczek do Sandmana w nieodpowiednim czasie.
Demoman może zdetonować 'kluski' podczas tauntu.
Uderzenie powietrza z miotacza ognia gasi płomienie osób z własnej drużyny.
Granaty i rakiety pod działaniem Kritzkriega odbite przez Pyro są krytyczne.
Heavy i Snajper mają teraz dodatkowe animacje śmierci.
Naprawiono HUD w trybie payload aby uaktualniał się podczas dołączenia do gry oraz gdy wózek jest pchany.
Zasobniki Inżyniera dają teraz 20%, 30% i 40% maksymalnej amunicji na każe użycie, w zależności na którym poziomie jest zasobnik.
Dodano opcje uruchamiania "-sillygibs" pozwalającą na wyłączenie brutalnych kawałków ciała.
Dodano nowy taunt dla Kritzkriega, który leczy za 10 punktów.
Ulepszono kamerę po śmierci kiedy odgrywana jest dodatkowa animacja śmierci.
Dodano brakujące obrazki map z poprzedniej aktualizacji.
Usunięto napis "Final" z nazw map w szybkiej liście przeglądarki serwerów.
Serwer:
Dodano zmienną "sv_allow_voice_from_file", która standardowo jest ustawiona na 1. Gdy zostanie ustawiona na 0 blokuje u graczy używanie opcji "voice_inputfromfile", dzięki temu nie będą mogli odtwarzać np. muzyczek.
Uaktywniono zmienną "sv_allow_wait_command", standrdowo ustawiona jest ta 1. Gdy komenda jest ustawiona na 0 uniemożliwia graczom korzystanie z komendy "wait".
Z racji zbliżającej się aktualizacji dla Snajpera i Szpiega, Valve znów daje nam możliwość pogrania w pełą wersję Team Fortress 2 za całkowitą darmochę. Oczywiście tylko na czas weekendu. Już w tej chwili można (a nawet trzeba) zacząć pobierać grę, wystarczy kliknąć z obrazek poniżej.
Używasz Mumble? Uważasz go za dobry 'soft' dla graczy? Jeżeli tak nominuj go do SourceForge 2009 Community Choice Awards wybierając kategorie Best Project for Gamers.
By nominować kliknij obrazek / wymagane konto w serwisie SourceForge.net
Na oficjalnej stronie Steam pojawiła się właśnie dosyć ciekawa wiadomość. Dostępne są globalne zestawienie zdobytych osiągnięć we wszystkich gier gdzie odznaczenia są dostępne. Po wybraniu interesującej nas gry można zobaczyć ile procent graczy zdobyło dane osiągnięcie. Czyli np. 0.4% osób posiadających Left4Dead zdobyło "LEGENDARY SURVIVOR" (w tym ekipa HLDS.pl!). Doodatkowo po zalogowaniu się do Społeczności Steam możliwe jest porównanie swoich odznaczeń z listą ogólną.
2009.05.07
Miks gier i filmów
Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol.