|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.06.17= | + | =2008.06.21= |
| + | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| |
| + | {{logo-tf2}} |
| + | W nocy, a właściwie nad ranem Valve wydało drobną aktualizację do TF2. Łatka naprawia kilka błędów z Odznaczeniami. |
| + | * Naprawiono Odznaczenie "Hot on your Heels", które zaliczało zabicia z innych broni niż miotacz ognia. |
| + | * Naprawiono niektóre Odznaczenia Pyro, które nie działały na niektórych serwerach. |
| + | * Naprawiono efekty Skompresowanego Powietrza i Flary na DX8. |
| + | * Naprawiono błąd związany z głosowym informowaniem o obecności Szpiegu. |
| + | |
| + | } |
| + | =2008.06.20= |
| {{news|Aktualizacja dla Pyro w [[Team Fortress 2]]| | | {{news|Aktualizacja dla Pyro w [[Team Fortress 2]]| |
| {{logo-tf2}} | | {{logo-tf2}} |
Linia 28: |
Linia 38: |
| | | |
| }} | | }} |
| + | |
| =2008.06.19= | | =2008.06.19= |
| {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]] [[Beta]]| | | {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]] [[Beta]]| |
W nocy, a właściwie nad ranem Valve wydało drobną aktualizację do TF2. Łatka naprawia kilka błędów z Odznaczeniami.
Aktualizacja dla Pyro w Team Fortress 2 |
- Pyro
- Dodano alternatywny rodzaj strzału do podstawowego miotacza ognia, miotacz strzela skompresowanym powietrzem.
- Dodano nowe bronie The Axtinguisher, The Backburner i The Flare Gun.
- Taunt Hadouken jest teraz śmiertelny dla przeciwników.
- Ulepszono system detekcji trafiania ogniem przeciwników.
- Usunięto zmniejszanie się obrażeń miotacza ognia wraz ze zwiększaniem odległości od lufy (na końcu płomienia było 25% normalnych obrażeń).
- cp_well
- Dodano nową drogę z holu na piętro.
- Zmieniono rozmieszczenie amunicji i apteczek.
- ctf_well
- Dodano nową drogę z holu na piętro.
- Usunięto centralny budynek w celu zmniejszenia ogólnej długości mapy.
- Zmieniono rozmieszczenie amunicji i apteczek.
- Inne zmiany
- Dodano dwie nowe mapy stworzone przez użytkowników: cp_fastlane oraz ctf_turbine
- Usunięto 40% redukcję obrażeń Soldiera od własnych rakiet. Nie dotyczy rocket-jumpów.
- W grze przy awatarach znajomych jest wyświetlana ramka.
- Naprawiono błąd pozwalający graczom poruszać się w dziwnej pozie.
- Dodano własne ikonki przy zabijaniu z broni które można odblokować.
- Wiadomość przy podłączeniu się gracza informuje teraz czy użył on opcji automatycznego wyboru drużyny.
- Mapy typu Payload wspierają teraz cztery punkty kontrolne na lokacje.
- Okienko z listą Odznaczeń zostaje teraz otwarte przy wejściu/wyjściu z gry do menu.
- Dodano pełną lokalizację wraz z czcionkami dla języka Rosyjskiego.
- Przywrócono opcję “Zgłoś Błąd” w menu.
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source Beta |
Lista zmian:
- Zaktualizowano mapy do nowych wersji, ulepszono oświetlenie oraz poprawiono eksploity.
- Naprawiono odznaczenie z zabiciem 4 osób jednym granatem które można było zrobić zabijając mniej niż 4 osoby.
- Usprawniono efekt śladu granatów.
- Naprawiono efekt pokazywania się odznaczeń.
- Zmieniono efekt granatu dymnego aby zwiększyć wydajność.
- Zwiększono obszar ściemnienia przy granacie dymnym.
- Snajperzy nie mogą biegać gdy mają włączone przybliżenie.
- Awatar Społeczności Steam zawiera teraz status znajomego.
|
Darmowy Weekend Team Fortress 2 na Steamie |
Zapowiada się kolejny Darmowy Weekend w TF2. Możecie już zacząć informować wszystkich znajomych że od piątku od godziny 20 będą mogli pograć w Team Fortress 2 na Steamie za całkowitą darmochę!
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Modyfikacje mogą teraz kontrolować zmienną sv_tags.
- Dodano wsparcie dla Cyrylicy.
- Zwiększono wydajność renderowania/symulacji cząsteczek. (zapomniano tego dodać w poprzedniej aktualizacji)
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source Beta |
- Odznaczenia są teraz przechowywane w całości lokalnie na dysku na potrzeby ich podglądu w trybie offline.
- Naprawiono zacinanie się widoku modeli przy lagu.
- Naprawiono widok modeli aby czasem nie przeskakiwały animacji strzału.
- Naprawiono eksploit z szybką zmianą broni.
- Naprawiono niektóre nakładki aby nie były mniej przezroczyste.
- Naprawiono przypadek gdzie gracz z przeciwnej drużyny mógł być nagrodzony za przejecie flagi.
- Statystyki czasu gry są teraz liczone dla klasy a nie czasu życia danej klasy.
- Statystki są wysyłane na serwer przy przejściu na obserwatora, przy zmianie klasy oraz zmianie mapy.
- Naprawiono możliwość wywalenia serwera za pomocą komendy ai_test_los.
- Przystosowano skalę efektu bloom.
- Nowe ikonki Nemezis.
|
Aktualizacja Source SDK |
Ulepszenia:
- Particle Editor, Material Editor oraz Commentary Editor są teraz dołączone w Source SDK.
- Zaktualizowano kod źródłowy dla modów opartych na silniku OrangeBox.
- Dodano przykładowe pliki cząsteczek do zawartości SDK.
Poprawione błędy:
- Zaktualizowano Linuksowe binarki i pliki makefile dla serwera dedykowanego i pluginów.
- W edytorze Faceposer teraz wyświetlane są okienka informujące że zawartość nie może być zapisana.
Znane problemy:
- Shadery nie zostały jeszcze zaktualizowane dla gier na silniku OrangeBox.
- Nowe edytory mogą być wywołane przez dodanie do parametrów startowych polecenia -tools.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono koordynaty wejścia które były wyłączone na nakładce wideo w aplikacjach używających pełnoekranowego OpenGL na drugim monitorze.
- Naprawiono prawdopodobną możliwość wywalenia się nakładki wideo.
- Naprawiono niepoprawne raportowanie metadanych aplikacji.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Zmieniono sposób inicjalizacji opcji graficznych aby naprawić złe wyświetlanie się HUDa w niektórych modach.
- Naprawiono wywalanie się gry przy próbie użycia komendy do ostatniego przebrania gdy nie jest się podłączonym do serwera.
- Naprawiono wylanie się gry przy wyjściu.
- Naprawiono kilka niedociągnięć z raportowaniem niepoprawnych wartości do statystyk.
- Naprawiono ekspoita pozwalającego graczowi wywalić serwer.
|
Aktualizacja Portal i Half-Life 2: Episode 2 |
- Dodano nowe opcje pozwalające ustawić graczowi dowolny kąt widzenia (FOV) pomiędzy wartościami 75 a 90.
- Zaktualizowano kod renderowania oraz pliki danych systemu kawałków tak aby był zgodny z edytorem w Source SDK.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Naprawiono nie odpalanie się świeżo zainstalowanych gier na Windows Vista.
|
Promocyjny Weekend na Steam |
W sklepie Steam raz na jakiś czas pojawiają się obniżki różnych gier, tak też jest w ten weekend. Tym razem w promocji możemy kupić dwie gry.
Oferta jest ważna do poniedziałku 9 czerwca.
|
Fani gry Metal Gear Solid zabijają amazon.com |
Amazon.com ogłosił sprzedaż pakietu Metal Gear Solid Bundle 80GB - paczka w której znajduje się Playstation 3 80GB oraz gra MGS 4 i kontroler do gry DualShock 3. Wszystko fajnie, ps3fanboy ogłosił, że w piątek będzie to na amazonie no i w także w piątek w pewnym momencie serwis nie wyrobił. Nie mm to jak gigantyczna chęć fanów posiadania produktu.
Oczywiście serwis amazon.com już działa.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Ulepszono wsparcie nakładki wideo dla DirectX 8.
- Naprawiono przypadek gdzie Steam używał 100% procesora jeśli twój Znajomy grał w jakąś grę a twój Steam nie wiedział w jaką.
- Naprawiono rzadki błąd gdy Steam nie mógł nawiązać połączenia z serwerami.
- Naprawiono błąd przechowywania linków z Javaskryptu w historii przeglądarki.
- Naprawiono wywalanie się modułu znajomych.
- Naprawiono informację "you are blocking" i "you have been blocked by" które były zamienione .
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source Beta |
Lista zmian:
- Dodano statystyki Steamworks.
- Nowe ikonki nad członkami drużyny w zamian za wykonywanie odznaczeń - 1 za odznaczenie klasy i 1 za wszystkie osiągnięcia.
- Dodano zmienną dod_friendlyfiresafezone - liczba jednostek w około gracza gdzie nie będzie on mógł być zraniony przez kolegę z drużyny gdy ogień przyjacielski jest włączony. (chodzi o to że z racji przenikania się postaci można było postrzelić swojego stojąc w nim, teraz stojąc w obrębie 100 jednostek od gracza nie będzie można go zranić.)
- Wyrzucenie broni na spawnie i zmiana klasy spowoduje znikniecie wcześniej wyrzuconej broni.
- Naprawiono skok z kucnięciem który potencjalnie mógł spowodować zawieszenie się postaci w suficie/dachu.
- Naprawiono model gracza aby widok nie był wychylony bardziej w lewo.
- Naprawiono kb_act standardowo przypisywane dla większych map.
- Ustawiono r_screenfademinsize oraz r_screenfademaxsize jako niedozwolone komendy.
- Gracz jest teraz odradzany nawet gdy ma wyświetlony jeszcze wybór klasy - zmiana klasy spowoduje odrodzenie w momencie gdy zmieni klase.
- Naprawiono odznaczenie "Don't Tread On Me".
- Naprawiono odznaczenie z zabiciem kogoś z daleka z rakietnicy.
- Naprawiono podnoszenie MG42 z pustym magazynkiem gdzie była odtwarzana zła animacja.
- Odznaczenia teraz są przechowywane w Steamie.
- Dodano kilka nowych celowników.
- Ulepszono tablicę wyników aby lokalni gracze byli ciut bardziej widoczni.
|
SourceMod wersja 1.0.2 |
Nowa wersja zawiera poprawki na niektóre dosyć poważne błędy oraz kilka przydatnych nowych funkcji. Oficjalnie zostało dodane rozszerzenie do Team Fortress 2, dzięki któremu możliwe jest wykorzystywanie w pełni funkcji gry. Dodano także możliwość ustawienia menu admina według własnych upodobań oraz moduł odpowiedzialny za przetwarzanie wyrażeń regularnych. Z co ważniejszych rzeczy jest jeszcze podstawowa obsługa Day of Defeat: Source Beta.
Pełną listę zmian możecie przeczytać na Wiki AlliedMods.
|