Szablon:Newsy
m |
(→2008.09.15) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | =2008.09.16= | ||
| + | {{news|Kolejna wersja [[SourceMod]]a| | ||
| + | Jest to następna wersja z cyklu "tylko poprawki błędów i zero nowości". Poniżej lista zmian jakie wprowadzono w wersji 1.0.4. | ||
| + | |||
| + | * Naprawiono <ins>amb1986</ins>: ''Format()'' z bardzo długim ciągiem znaków mógł się wysypać jeśli bufor wejściowy i wyjściowy był pełny. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1938</ins>: kompilator tracił wiele znaków w makropoleceniach preprocesora. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1935</ins>: Elementy menu głównego nie były zwalniane gdy kategoria była usuwana. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1929</ins>: Banowanie przez konsolę wyrzucało błąd runtime. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1918</ins>: Menu banów powinno porównywać id użytkowników a nie ich indeks. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1916</ins>: Opóźnienie kolejki zapytań wynosi teraz 50ms zamiast 500ms. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1899</ins>: Zduplikowane wpisy map przy automatycznej generacji listy map. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1891</ins>: ''Basechat'' nie sprawdzał czy nie wysłano pustej prywatnej wiadomości. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1853</ins>: Potrójny operator z ciągiem znaków mógł pociąć ciąg. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1815</ins>: Niestandardowe menu administratora nie przyjmowało znaku wyjścia. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1808</ins>: Funkcja ''KickClient()'' działa z opóźnieniem aby uniknąć wywalenia się serwera, funkcja ''KickClientEx'' działa jak dotychczas ''KickClient''. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1802</ins>: Możliwe wywalenie się serwera gdy gracz wychodził z serwera. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1801</ins>: Usprawniono wykrywanie botów i naprawiono wywalanie się serwera gdy komenda ''bot'' znajdowała się w ''server.cfg'' w grach opartych o silnik [[OrangeBox]]. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1780</ins>: ''admin-sql-threaded'' miał włączone komendy informacyjne o debugowaniu. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1779</ins>: Wywalanie się serwera przy użyciu ''GetTeamName()'' na modów, które nie wspierają tej funkcji. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1763</ins>: Status wywoływania funkcji jest teraz czyszczony przy pierwszym wywołaniu. | ||
| + | * Naprawiono <ins>amb1749</ins>: Uaktualniono i usprawniono ''SDKTools'' dla [[Day of Defeat: Source]]. | ||
| + | * Naprawiono wywalanie się serwera przy używaniu funkcji drużyny z ''SDKTools'' dla modów jak np. [[Insurgency_(mod)|Insurgency]]. | ||
| + | * Naprawiono róże wycieki przy operowaniu na plikach. | ||
| + | |||
| + | }} | ||
| + | |||
=2008.09.15= | =2008.09.15= | ||
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | ||
Wersja z 09:01, 16 wrz 2008
Spis treści |
2008.09.16
| Kolejna wersja SourceModa |
|
Jest to następna wersja z cyklu "tylko poprawki błędów i zero nowości". Poniżej lista zmian jakie wprowadzono w wersji 1.0.4.
|
2008.09.15
| Aktualizacja klienta Steam |
|
2008.09.12
| Aktualizacja Counter-Strike Steamworks Beta |
|
Przed kilkunastoma minutami pojawiła się aktualizacja Bety Counter-Strike 1.6 pracującej na Steamworks. Poniżej lista zmian
|
2008.09.10
| Insurgency w ESL |
|
Jak zwykle 'świeży' news sprzed 2 tygodni. Jak można wyczytać chociażby na forum Insurgecny albo na stronie ESL, Insurgecny mod w wersji 2.1 został zakwalifikowany do modyfikacji nadającej się do rozgrywek ligowych w systemie ESL.
|
2008.09.04
| Aktualizacja klienta Steam |
|
2008.08.29
| Counter-Strike 1.6 Beta |
|
Przed kilkoma minutami Valve umieściło na swojej platformie Steam Betę Counter-Strike 1.6, oto lista zmian jaką możemy przeczytać na forach Steam
Screen:
Aktualizacja2: Binarki Linuxowe zostały naprawione. |
2008.08.11
| Valve użyczyło platformy Steam twórcom modów |
|
W Kwietniu tego roku piałem, że na Steam pojawią się modyfikacje stworzone na bazie Half-Life 2. Wtedy była to tylko niepotwierdzona plotka. Dzisiaj już wiadomo że okazało się to prawdą, mało tego, wiadomo już dokładnie jakie mody! Poniżej lista:
Z pewnego, acz anonimowego źródła wiemy, że premiera tych modów na platformie Steam ma nastąpić już w ten piątek! Wiadomo także niektóre (o ile nie wszystkie) powyższe gry będą dostępne na nowym silniku OrangeBox. Dodatkowym potwierdzeniem jest zawartość plików:
\D � common �name Zombie Panic! Source �gameid 17500 ��
kD � common �name Age of Chivalry Dedicated Server �gameid 17515 ��
D � common �name D.I.P.R.I.P. Dedicated Server �gameid 17535 ��
$E � common �name Insurgency �gameid 17700 �� które znajdują się w folderze Steam\appcache. Jako bonus dodam iż w pliku app_11600.vdf znajduje się następujący ciąg znaków Counter-Strike Online. PS.Jesteśmy pierwszym polskim serwisem, który opublikował tę informację.
|
2008.08.03
| Porównanie procesorów nie tylko w grach |
|
Na IN4.pl można się zapoznać z ciekawym artykułem na temat procesorów z serii Intel Core oraz konkurencyjnych produktów firmy AMD. Warto przeczytać przed naborem nowego komputera :) |
2008.07.31
| Aktualizacja klienta Steam |
|
2008.07.18
| Oficjalny patch do gry bazujący na nielegalnej wersji gry |
|
Na HardForum mozna przeczytać jak ktoś znalazł dowody, iż oficjalny patch do Rainbow 6 Vegas bazowany jest na nielegalnej wersji gry...hmm łamanie własnych zasad co do legalności oprogramowania to jedno, a kradzież czyjegoś cracka to drugie ;D
|
2008.07.14
| Zmiana serwera |
|
Zmieniliśmy serwer na większy, pewnie znowu będą jakieś 'nieudokumentowane funkcje' ;D |
2008.07.13
| Wolfentein wraca w nowej formie |
|
Oni powrócą ale w nowym silniku, prawdopodobnie na id Tech 5, który opracował id Software. Zdaje się, że giera zostanie pokazana na QuakeConie albo na E3. Tymczasem można nacieszyć oko obrazkami z netu - skany z gazety. [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] A na dokładkę trailer z GameTrailers sprzed 2 lat :/ screeny ownuja film. |
2008.07.11
| FarCry 2 |
|
Co tu dużo mówić - lepiej zobaczyć tutaj. |
| Kolejna komercha czyli film Max Payne |
|
|
2008.07.08
| Coś o silnikach gier |
|
Dawno w sumie newsa nie było, więc rzucam coś ciekawego do poczytania na temat nadchodzącego nowego silnika gry Rage - będzie na nim bazowany nowy produkt id Software, Doom 4. Tekst po angielsku tutaj. |
2008.07.03
| Aktualizacja Day of Defeat: Source |
|
W końcu stało się to co nieuniknione, DoD:S Beta przestała być już betą i zastąpiła oryginalną grę. Dokładnej listy zmian nie będę podawał gdyż macie ją w kilku poprzednich newsach, jedynie przytoczę najważniejsze zmiany:
|


