|
|
Linia 61: |
Linia 61: |
| {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| |
| {{logo-tf2}} | | {{logo-tf2}} |
− | *Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage | + | *Gracze ogłuszeni przez Sandmana Scouta otrzymują teraz 50% mniej obrażeń |
− | * Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman | + | *Zwiększono minimalną odległość z której można ogłuszyć graczy za pomocą Sandmana |
− | * Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server | + | *Naprawiono rocket & grenade jumpy |
− | * Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify | + | *Naprawiono problem - gracze nie mogli się przyłączyć do drużyny lub utrzymać połączenia z serverem |
− | * Fixed client crash in when creating muzzle flash effects | + | *Naprawiono "taunt kill achievement" Scouta który odblokowywał się dla przypadkowych graczy |
− | * Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy | + | *Naprawiono crash przy kreowaniu płomieni wylotowych broni |
− | * Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model | + | *Naprawiono crash powodowany podczas ustalania broni widocznej na przebraniu szpiega |
− | *Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect | + | *Naprawiono brakujący łańcuch na modelu Nataschy |
− | * Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to
| + | *Naprawiono kod ogłuszania graczy Sandmanem który powodował błędy w działaniu Nataschy |
− | | + | |
| | | |
| Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread". | | Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread". |
| | | |
− | <u>(tłumaczenia nie będzie ;D)</u> | + | <u>Tłumaczenie by AdRiAnO66 </u> |
| | | |
| }} | | }} |
Aktualizacja aktualizacji Team Fortress 2 |
Zmiany w kliencie:
- Naprawiono zawieszanie się gry. (Mapy z wodą)
- Zniesiono limit zmiennej "tf_flag_caps_per_round"
Zmiany serwera:
- Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET"
- Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do Steam
|
Beta Aktualizacji silnika GoldSrc |
Zmiany serwera:
- Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET"
- Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do Steam
- Nazwa mapy oraz inne zmienne raportowane przez serwer są teraz bardziej aktualne. (cokolwiek by to miało znaczyć - dop. red.)
- HLTV łączy się jako gracz więc jest możliwe sprawdzanie pingu.
- Naprawiono sporadyczne zawieszanie się serwera przy starcie w systemie Linux na maszynach SMP.
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "-beta hlds0319" w linii poleceń.
|
Aktualizacja aktualiz Team Fortress 2 |
Dodano renderowanie wielordzeniowe:
- To jest wczesne wydanie skierowane głównie dla osób chcących testować, dlatego opcja jest domyślnie wyłączona.
- Aby włączyć renderowanie wielordzeniowe trzeba zaznaczyć przełącznik "Renderowanie wielordzeniowe" ("Multicore Rendering") w okienku Opcje->Wideo->Zaawansowane (Options->Video->Advanced).
Inne zmiany:
- Różne ulepszenia dla systemu decali i czegoś tam jeszcze (client bone/flex setup).
- Poprawki dla przełączania się za pomocą alt+tab.
- Ulepszono sposób inicjalizacji dźwięku przestrzennego dla specyficznych kart dźwiękowych.
- Naprawiono wywalanie się hl2.exe przy wyjściu z gry na Vista 64bit.
|
Aktualizacja Steam |
- Różne aktualizacje dla SteamWorks.
- Naprawiono przypadek, że niektóre pliki nie były kasowane.
|
Aktualizacja MediaWiki |
Od dzisiaj strona HLDS.pl działa na silniku MediaWiki 1.14 - więc spodziewajcie się, że przez kolejne dwa dni może nie być starego wyglądu strony. Dochodzi 2 w nocy i czas iść w kimę. Jutro z rana rzeźba.
Linki działają...w sumie zawsze działały, trzeba pisać
{{news|1=tytul z url i takie tam|2=wiadomosc z url}}
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
- Gracze ogłuszeni przez Sandmana Scouta otrzymują teraz 50% mniej obrażeń
- Zwiększono minimalną odległość z której można ogłuszyć graczy za pomocą Sandmana
- Naprawiono rocket & grenade jumpy
- Naprawiono problem - gracze nie mogli się przyłączyć do drużyny lub utrzymać połączenia z serverem
- Naprawiono "taunt kill achievement" Scouta który odblokowywał się dla przypadkowych graczy
- Naprawiono crash przy kreowaniu płomieni wylotowych broni
- Naprawiono crash powodowany podczas ustalania broni widocznej na przebraniu szpiega
- Naprawiono brakujący łańcuch na modelu Nataschy
- Naprawiono kod ogłuszania graczy Sandmanem który powodował błędy w działaniu Nataschy
Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread".
Tłumaczenie by AdRiAnO66
|
Aktualizacja Red Orchestra |
- Dodano 44 osiągnięcia.
- Dodano nową mapę Fallen Heroes.
- Poprawiono błędy na niektórych mapach:
- Zhitomir1941 - Naprawiono ochronę spawnów.
- BlackDayJuly - Naprawiono niemożliwość wezwania artylerii.
- HedgeHog - Naprawiono możliwość spuszczenia artylerii na respawn.
- Liczba graczy jest teraz poprawnie podawana w przeglądarce serwerów wbudowanej w grze jak i Steamowej.
- Dodano obsługę VoIP na serwerach stawianych przez "Nowa gra".
|
Unreal Tournament 3 - Kolejny FreeWeekend |
- Ostatni darmowy weekend i obniżka ceny UT3 o 40% cieszyły się takim wzięciem (sprzedaż wyniosła 2000% więcej niż normalnie), że Valve wspólnie z Epic Games postanowiło uczcić to przedłużając promocję. 40% obniżka cen będzie trwała aż do 22 marca. Aby nie było nudno, w ten weekend znów będzie można zagrać w pełną wersję UT3 za całkowitą darmochę. Już w tej chwili można zacząć pobierać pliki, wystarczy kliknąć w linka: steam://install/13210.
|
Weekendowe aktualizacje |
- Mamy nowe, fajniejsze logo serwisu ;)
- Aktualizacja klienta Steam
- Poprawiono wywalanie się aplikacji hl2.exe przy zamykaniu gier.
- Naprawiono problemy z lokalizacjami steama.
- Dodano informację o zakończeniu aktualizacji gier.
- Aktualizacja Team Fortress 2
- Naprawiono problem, spowodowany poprzednią aktualizacją, ze skokami.
|
Nadrabiamy "drobne" zaległości :) |
- UnrealTournament 3 FreeWeekend
- Wprawdzie może nie do końca darmowy weekend ale zawsze można sobie za darmochę pograć. W UT3 grać można od wczoraj do jutra :)
- SourceMod 1.2 wydany
- Dodano pełną obsługę Left4Dead i Dark Messiah'a, do tego zaktualizowali tłumaczenia (w tym oczywiście polskie), naprawili kilka błędów i jak zwykle kilka stworzyli.
- Ukazał się nowy LogMod
- Pamięta to ktoś w ogóle? Nowa wersja (0.8.0.4) naprawia błędy silnika HL1 w odpowiadaniu na zapytania o status serwera. naprawdę bardzo przydatne.
- SourceMM czy jak kto woli MetaMod:Source w wersji 1.7.1
- SourceMod 1.1.1 oraz 1.1.2 wydane
- W związku z aktualizacjami TF2 te wersje pojawiły się jedna po drugiej, w sumie żadnych nowości.
- Team Fortress 2 aktualizacja
- Pojawiło się kilka aktualizacji do TF2. Jedna z nich dodała nowe bronie dla Scouta oraz kilka map.
|