Szablon:Newsy
(→2009.04.24) |
(→2009.04.28) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
{{Logo-l4d}} | {{Logo-l4d}} | ||
* Usunięto komendę "exploit" związaną z trybem "survival" | * Usunięto komendę "exploit" związaną z trybem "survival" | ||
− | * Osiągnięcia z wieloma kryteriami mogą zostać | + | * Osiągnięcia z wieloma kryteriami mogą zostać rozwinięte by wyświetlać ich postęp |
* mp_gamemode zostało dodane wraz z innymi komendami do logów | * mp_gamemode zostało dodane wraz z innymi komendami do logów | ||
}} | }} | ||
+ | |||
=2009.04.24= | =2009.04.24= | ||
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]| | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]| |
Wersja z 11:07, 28 kwi 2009
Spis treści |
2009.04.28
Aktualizacja Left4Dead |
|
2009.04.24
Aktualizacja Left4Dead |
|
2009.04.23
Aktualizacja Counter-Strike |
|
2009.04.22
Aktualizacja Left4Dead |
Tryb Survival:
Zmiany w trybie Versus:
Zmiany w serwerze:
Ogóle:
Poprawka, która wyszła kilka godzin później. Left 4 Dead:
|
2009.04.21
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Zmiany w grze:
Poprawki:
|
Aktualizacja Counter-Strike |
Counter-Strike oraz Condition Zero
Zmiany w serwerze:
|
2009.04.17
Aktualizacja klienta Steam |
|
2009.04.09
Left 5 Dead ;) |
Oczywiście jako gra to ściema, ale fotki całkiem ładnie wykonane, komuś się chciało. Chodzi o webcomic, czyli ilustrowaną zdjęciami historię bazowaną na grze Left4Dead. Więcej fotek tutaj, a o samym projekcie na stronie http://www.nightzero.com/ Ciekawe czy film, o którym wspominają, powstanie... |
2009.03.24
OnLive - nowe podejście do gier, nowe możliwości jak i pułapki |
Dzisiaj wlazłem na GameTrailers i obejrzałem dwa ciekawe filmy na temat OnLive - nowej technologii ukierunkowanej do graczy. Onlive to Games On Demand, ot, rozszerzenie Video On Demand.
Możecie obejrzeć dwa filmy w oryginale (w HD, ale na stornie są linki do wersji SD) tutaj oraz tutaj. O co chodzi? Oczywiście każdy chciałby zagrać sobie w jakąś grę od razu jak się pojawi na rynku - czy to na PC, czy na konsolę (cała masa) czy na Mac'a (hehe jasne, od święta się pokazują). Jednakże często można się złapać na pytaniu typu - czy moja karta graficzna to pociągnie? OnLive przedstawia nowe rozwiązanie, niestety przeznaczone dla posiadaczy raczej szybszych łączy internetowych. Polega ono na tym, że do grania nie będzie potrzebna ani konsola, czy komputer, a tylko odtwarzacz sygnału telewizyjnego, telewizja cyfrowa oraz pudełeczko z firmy OnLive. Oczywiście posiadacze komputerów nie będą musieli posiadać pudełeczka czy linii tv, bo wystarczy przeglądarka internetowa oraz łącze internetowe. Gra jako taka będzie rozgrywana nie po stronie klienta, a na serwerach w centrach bazodanowych firmy OnLive. Wszelkiego rodzaju sygnały jak ruchy myszką, stuknięcia klawiaturą czy VoIP będzie przesyłany internetem do serwerów, tam przetwarzany i renderowany obraz 3D będzie kompresowany jako obraz video a następnie przesyłany z powrotem do gracza. Krytyczną sprawą jest tutaj tak naprawdę ping gracza do serwerów OnLive, żeby nie było opóźnień między kliknięciem a efektem na ekranie. Granie to jedno - platforma daje możliwość oglądanie jakiegoś gracza - do widzów przesyłany będzie dokładnie ten sam sygnał co do prawdziwego gracza. Można także pogadać z kumplami poprzez VoIP, skomentować nagrywany przez siebie film, nagrać najlepsze 10 sekund (albo 10s mega wtopy). Pomysł ciekawy, czy się przyjmie? Zobaczymy czy będzie to OnLive, online czy onlag ;) Komentarz: - Wszystko fajnie, ale to jest raczej dla zachodu, gdzie mają 5mbit albo więcej, poza tym niektóre giery się do tego na pewno nie będą nadawać gdyż czas reakcji jest w nich krytyczny - nie ma to jak jednak komputer z prockiem i grafika na wyciągnięcie ręki. A tak to 50ms w jedną, render, kompresja, wysłanie do klienta - plus kolejne 50ms pinga, i dekodowanie po stronie klienta. Ciekawe jakie są faktyczne opóźnienia gier. Dla mnie to będzie ciekawe rozwiązanie do gier typu przygodówka gdzie czas nie gra roli, a wszelkie gry akcji jednak lepiej grać na dedykowanej maszynce w domu --_KaszpiR_ 16:00, 24 mar 2009 (UTC) |
2009.03.24
Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Day of Defeat: Source |
|
2009.03.20
Aktualizacja aktualizacji Team Fortress 2 |
Zmiany w kliencie:
Zmiany serwera:
|
Beta Aktualizacji silnika GoldSrc (silnik Half-Life 1) |
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "-beta hlds0319" w linii poleceń.
|
Aktualizacja bety silnika GoldSrc (silnik Half-Life 1) |
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "-beta hlds0319" w linii poleceń.
|
2009.03.19
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Dodano renderowanie wielordzeniowe:
Inne zmiany:
|
2009.03.17
Aktualizacja Steam |
|
2009.03.17
Aktualizacja MediaWiki |
Od dzisiaj strona HLDS.pl działa na silniku MediaWiki 1.14 - więc spodziewajcie się, że przez kolejne dwa dni może nie być starego wyglądu strony. Dochodzi 2 w nocy i czas iść w kimę. Jutro z rana rzeźba. Linki działają...w sumie zawsze działały, trzeba pisać {{news|1=tytul z url i takie tam|2=wiadomosc z url}} |
2009.03.13
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread". Tłumaczenie by AdRiAnO66
|
2009.03.13
Aktualizacja Red Orchestra |
|
2009.03.11
Unreal Tournament 3 - Kolejny FreeWeekend |
|
2009.03.09
Weekendowe aktualizacje |
|
2009.03.06
Nadrabiamy "drobne" zaległości :) |
|