Szablon:Newsy
(→2009.07.03) |
(ale zjebalem sprawe...) |
||
Linia 42: | Linia 42: | ||
* Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline. | * Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline. | ||
* Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych. | * Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.07.01= | ||
+ | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | |||
+ | * Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2). | ||
+ | * Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć. | ||
+ | * Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam. | ||
+ | * Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam. | ||
+ | * Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit. | ||
+ | * Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji. | ||
+ | * Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo. | ||
+ | * Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner. | ||
+ | * Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline. | ||
+ | * Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.25= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | |||
+ | '''Linux Dedicated Server:''' | ||
+ | |||
+ | *Poprawiono logikę nawiązywania połączenia, aby wspomóc serwery, które automatycznie łączą się ze Steamem, oraz dodano dodatkowe logowanie, aby ją śledzić. | ||
+ | *Dodano dodatkowe systemy gromadzenia danych, aby pomóc nam zrozumieć i ulepszyć serwer dedykowany dla Linuxa. | ||
+ | |||
+ | '''Team Fortress 2:''' | ||
+ | |||
+ | *Komenda cl_flipviewmodels nie może być teraz ustawiana, gdy jest się połączonym z serwerem. | ||
+ | *Naprawiono problem z przyciskiem "Back" w menu wyboru broni. | ||
+ | *Naprawiono problem, w którym obserwator mógł ustawiać pole widzenia modeli obserwowanych graczy. | ||
+ | *Naprawiono błąd, w którym uderzenia pięścią Heaviego nie zgrywały się z kliknięciami myszy kiedy modele były odwrócone. | ||
+ | *Naprawiono błąd związany z liczbą Bonk!ów po podejściu do szafeczki w respie. | ||
+ | *Naprawiono błąd związany z redukcją obrażeń przez Dead Ringera przy tauncie szpiega. | ||
+ | *Przywrócono wpływ Force-A-Nature i pchnięcia powietrzem na przebranych szpiegów. | ||
+ | |||
+ | '''Nie opisane poprawki z wcześniejszej aktualizacji:''' | ||
+ | |||
+ | *Ambassador nie strzela już na wylot przez budowle. | ||
+ | *Razorback nie powoduje już zmniejszenia prędkości poruszania się. | ||
+ | |||
+ | Źródło:[http://www.teamfortress.pl www.teamfortress.pl] | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.24= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Insurgency]]| | ||
+ | Po kilku miesiącach ciszy dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji moda [[Insurgency]]. Lista zmian nie jest imponująca, ale zawsze to jakaś aktualizacja. Lista zmian: | ||
+ | * Dodano nową mapę: Ins_Karam. | ||
+ | * Dodano nowe dźwięki przy podnoszeniu amunicji ze skrzynek oraz nowy dźwięk odbezpieczania granatu M67. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | '''Team Fortress 2, Episode 1 & 2 oraz Portal''': | ||
+ | * Dodano wsparcie dla Novint Falcon. | ||
+ | |||
+ | '''Ogólne''': | ||
+ | * Dodano opcję zmiany strony widoku modelu broni w zaawansowanych opcjach multiplayer. | ||
+ | * Naprawiono błąd gdzie było widać latające czapki gracza który był w trybie obserwatora. | ||
+ | * Naprawiono pojawiającą się dodatkową rękę szpiega podczas gry innymi postaciami. | ||
+ | * Dodatkowe animacje śmierci są teraz odgrywane w 25% czasu. | ||
+ | * Naprawiono niemożliwość budowania teleportów w niektórych miejscach gdzie powinno dać się je budować (np. jaskinia na Badwater Basin). | ||
+ | * Naprawiono rzadkie wywalanie się gry przy łączeniu się do serwera i zmianie mapy. | ||
+ | * Usunięto ślady strzałów na wodzie ze względu na wydajność. | ||
+ | * Dodano wpisy w logach do akcji ugaszenia kogoś za pomocą mediguna, jarate, podmuchu powietrza oraz zasobnika. | ||
+ | * Zaczęto śledzić ustawienia lokalizacyjne aby w przyszłości mogły powstawać lepsze tłumaczenia. | ||
+ | * naprawiono czarny pasek postępu w górnym lewym rogu gdy schemat gracza został przeładowany. | ||
+ | |||
+ | '''Snajper''': | ||
+ | * Naprawiono osiągnięcie "Friendship is Golden". | ||
+ | * Zmieniono opis osiągnięcia "Triple Prey", teraz jest lepiej opisane co trzeba wykonać. | ||
+ | * Krytyczne strzały z łuku teraz mają ślad i są poprawnie naliczane obrażenia. | ||
+ | * The Huntsman domyślnie jest teraz trzymany w prawej ręce. | ||
+ | * Strzały Snajperów z drużyny nie wydają przelatującego dźwięku. | ||
+ | * Naprawiono kilka rzeczy odpowiedzialnych za lot strzały. | ||
+ | |||
+ | '''Szpieg''': | ||
+ | * Naprawiono błąd w przebraniu szpiega, który powodował, że wyglądał jak by miał nieśmiertelność. | ||
+ | * Naprawiono problem z nagłymi zmianami modelu szpiega podczas gry. | ||
+ | * Naprawiono miganie widzialnego szpiega gdy ten otrzymuje obrażenia. | ||
+ | * The Cloak and Dagger regeneruje się teraz w odpowiednim tempie. | ||
+ | * Zwiększono tempo regeneracji Cloak and Daggera. | ||
+ | * Zmniejszono tempo upływu energii w Dead Ringerrze dajac dodatkową sekundę bycia niewidzialnym przy pełnym naładowaniu zegarka. | ||
+ | * Ujawnienie się z niewidzialności zabiera 40% z paska energii zamiast 100%. Działa to tylko gdy ma się co najmniej 60% energii. | ||
+ | * Energia Dead Ringera może być regenerowana za pomocą paczek z amunicją. | ||
+ | * Ambasador strzela krytycznie tylko przy dobrym przycelowaniu i nie przebija już przeciwników. | ||
+ | * Szpieg nie może zmienić broni gdy jego nóż jest pod działaniem Razorbacka. | ||
+ | * Efekt Force-A-Nature i podmuchu miotacza ognia nie działa na przebranych szpiegów. | ||
+ | * Naprawiono pojawianie się złego efektu teleportacji gdy przebrany szpieg użył wrogiego teleportu. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.23= | ||
+ | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | |||
+ | * Zwiększono szybkość włączania się Steama. | ||
+ | * Naprawiono wywalanie się Steama po kliknięciu na bardzo długi link w okienku chatu. | ||
+ | * Naprawiono nakładkę w grze, która nie pokazywała się w aplikacjach D3D9. | ||
+ | * Naprawiono przypadek gdzie nakładka stawała się czasowo niedostępna z powodu użycia skórki, która generowała złe kształty. | ||
+ | * Naprawiono przypadki prób wysyłania danych do serwerów Steam gdy klient był rozłączony. | ||
+ | * Naprawiono okienko chatu w nakładce, w którym był tekst z poza gry i przez to okienko nie przewijało się automatycznie na dół. | ||
+ | * Naprawiono uszkadzanie plików logów z nakładki. | ||
+ | * Naprawiono problem z ściąganiem cache aplikacji u użytkowników z wolnym łączem. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.21= | ||
+ | {{news|1=Zmiana serwera|2=<span style="font-size:2em;color:#f00;">Zmiana serwera w tym tygodniu.</span><br/><br/> | ||
+ | Czyli jak wam serwis hlds.pl, mumble i pare innych nie działa to znaczy, że trzeba poczekać, zmiany nastąpią w ciągu najbliższych trzech dni. Serwisy prawdopodobnie zmienią dns'y jakoś rano pewnego dnia. | ||
+ | Tak więc cierpliwości. | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.20= | ||
+ | {{news|Aktualizacja America's Army 3|2= | ||
+ | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]] | ||
+ | |||
+ | Po niesamowitych problemach z autoryzacją na serwerach głównych AA twórcy gry wydali pierwszą (właściwie to drugą) łatkę do gry. | ||
+ | Lista zmian: | ||
+ | * Usunięto lagi spowodowane przez innych graczy w momencie ich podłączania lub rozłączania się z serwera. | ||
+ | * Naprawiono problemy ze spawnem na początku rundy. | ||
+ | * Rozwiązano problem z niezapisywaniem wyników treningów. | ||
+ | * Usprawniono komunikacje z serwerami autoryzującymi. | ||
+ | * Wyeliminowano ściny podczas przejścia z misji treningowej do innej. | ||
+ | * Wyeliminowano wahanie podczas misji treningowych. | ||
+ | * Znacząco zredukowano liczbę połączeń pomiędzy graczem a serwerem autoryzacji. | ||
+ | * Rozwiązano problem z zapisywaniem i wyświetlaniem odznaczeń. | ||
+ | * Ulepszono komunikację przy logowaniu z serwerami autoryzującymi. | ||
+ | * Ulepszono śledzenie statystyk graczy aby były bardziej dokładne. | ||
+ | * Ulepszono ogólną wydajność. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.17= | ||
+ | {{news|Nowe bajerki na stronie [http://steamcommunity.com/ Społeczności Steam]| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | * Dodano możliwość komentowania ogłoszeń grupy. | ||
+ | * Dodano możliwość komentowania wydarzeń w grupie. | ||
+ | * Stare wydarzenia zostały - użytkownicy mogą je oglądać i komentować. | ||
+ | * Różne zmiany w wyglądzie strony. | ||
+ | }} | ||
+ | {{news|1=A propos ograniczania przemocy w grach w Niemczech|2=Ten link myślę, że idealnie się nadaje ;) http://www.pown.it/3494?r=563665 | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.16= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Steam]]| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | |||
+ | *Naprawiono błąd powodujący nieznikanie aplikacji z listy gier. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Source SDK]]| | ||
+ | * Dodano źródła map z [[Team Fortress 2]] | ||
+ | ** arena_lumberyard | ||
+ | ** arena_ravine | ||
+ | ** cp_badlands | ||
+ | ** cp_dustbowl | ||
+ | ** cp_granary | ||
+ | ** cp_gravelpit | ||
+ | ** ctf_2fort | ||
+ | ** pl_badwater | ||
+ | ** pl_goldrush | ||
+ | ** tc_hydro | ||
+ | |||
+ | * Dodano i naprawiono mnóstwo innych rzeczy. Pełna lista dostępna [http://store.steampowered.com/news/2579/ tutaj]. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.15= | ||
+ | {{news|Exploit na serwerach [[Counter-Strike: Source]] oraz [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | Uwaga na ludzi używających luki w serwerach CSS i TF2! Przeprowadzają oni DOS Attack na serwery stosując exploit, który pozwala na przejęcie hasła [[RCON]], crash serwera, wzrost pingu u wszystkich graczy powyżej 600 itp. Jeżeli na twoim serwerze dzieją się dziwne rzeczy warto zabezpieczyć się przed ewentualnym włamaniem. Tu znajdziecie więcej info: | ||
+ | [http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/ http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/] | ||
+ | |||
+ | Uwaga w pliku dosattackfix.vdf jest błąd! Nie zapomnij usunąć końcówki '''.dll''' aby plugin poprawnie działał. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Nie wiem kto to pisał ale ten plugin nie działa ;) Jedynym i skutecznym rozwiązaniem jest ''wycięcie'' w fw połączeń ''TCP'' na port serwera (np 27015) | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.10= | ||
+ | {{news|America's Army 3 na [[Steam]] za darmo|2= | ||
+ | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]] | ||
+ | Od dzisiaj na Steam można zacząć preload America's Army 3. Aby zacząć preload trzeba zalogować się w oficjalnym sklepie Steam i wejść w [http://store.steampowered.com/app/13140 ten link], gra się doda do konta i będzie można zacząć ściągać. Zgodnie z zapowiedziami America's Army 3 zostanie odblokowana 17 czerwca. | ||
+ | |||
+ | Dla tych którzy nie wiedzą co to jest AA (''a są w ogóle tacy?'') odsyłam pod poniższe linki: | ||
+ | * [http://www.americasarmy.com/ Oficjalna strona gry] | ||
+ | * [http://www.americasarmy.pl/ Polska strona gry] | ||
+ | * [http://pl.wikipedia.org/wiki/America%27s_Army Polska Wikipedia] | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.06= | ||
+ | {{news|[[SourceMod]] wersja 1.2.1| | ||
+ | 2=Tydzień temu pojawiła się nowa wersja [[SourceMod]]a oznaczona numerkiem 1.2.1. Standardowo poprawili kilka błędów i też kilka zostawili. Niestety w tej wersji nie zostały zaktualizowane pliki językowe (w wersji developerskiej błąd został już dawno poprawiony) i wciąż pojawia się problem z polskim tłumaczeniem przy głosowaniu na następną mapę. Osoby chcące mieć poprawione tłumaczenie muszą ściągnąć wersję developerską polskiego tłumaczenia dostępną [http://www.sourcemod.net/translator/?go=translate&op=status tym adresem] (wystarczy kliknąć na przycisk ''export'' przy języku polskim). | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.06.02= | ||
+ | {{news|Koniec dnia dziecka| | ||
+ | Chcieliśmy aby dzieci neo płakały w dzień dziecka, iż nie mogą się dostać na nasz serwer - udało się ;) | ||
+ | |||
+ | A tak na serio to mieliśmy awarie dysku, ale nic nie zostało stracone - jedynie nerwy i czas. | ||
+ | |||
+ | Poniżej kilka obrazków dla zainteresowanych - dzięki [http://munin.projects.linpro.no/ Muninowi]. | ||
+ | |||
+ | [[Plik:Ovh-iostat-week.png]] | ||
+ | |||
+ | Jak wykresy się nie pokrywają to jest bardzo źle. Jak widać /dev/sdb zapisywał jak należy, a /dev/sda walczył z odczytem. Padł /dev/sda. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Plik:Ovh-load-week.png]] | ||
+ | |||
+ | Obciążenie w kosmos, ale głównie przez IO wait. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Plik:Ovh-mysql threads-week.png]] | ||
+ | |||
+ | MySQL walczy i zwiększa ilość wątków, chyba wykresu liczby połączeń nie muszę pokazywać ;) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Ciekawostka, pod koniec miesiąca migrujemy na nową maszynę, a tutaj taki zonk ;) | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.30= | ||
+ | {{news|1=Natural Selection 2|2=Natural Selection 2, mod do [[Half-Life]] 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję. | ||
+ | |||
+ | Więcej na [http://www.rockpapershotgun.com/2009/05/29/natural-selection-2-unknown-worlds-explain-all/#more-12343 rock paper shotgun]. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry. | ||
+ | |||
+ | {{video|youtube|PxfjfBeC6tQ}} | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | |||
+ | * Dodano Kamienie Milowe do odznaczeń Snajpera/Szpiega jako alternatywny sposób zdobywania broni. | ||
+ | * Tryb Arena: | ||
+ | ** Dodano zmienną ''tf_arena_use_queue''. Włączenie tej komendy spowoduje użycie starej kolejki oczekiwania na grę. | ||
+ | ** Dodano zmienną ''tf_arena_round_time'' w celu ustawienie limitu czasowego rundy. | ||
+ | * Dodano podawanie ID gracza który wybudował teleport w zdarzeniu ''player_teleported''. | ||
+ | * Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane zdarzeniem zabójstwa. | ||
+ | * Naprawiono błąd powodujący, że Szpieg nie był telefragowany gdy stał na teleporcie przeciwnika z włączonym Dead Ringerem. | ||
+ | * Naprawiono pokazywanie się atakującemu informacji o mini krytycznym strzale gdy w rzeczywistości był to strzał krytyczny kiedy przeciwnik był pod działaniem Jarate. | ||
+ | * Naprawiono Ambasadora tak aby zadawał obrażenia budowlą. | ||
+ | * Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebierał się za kogoś ze swojej drużyny nie było widać efektów krwi. | ||
+ | * Naprawiono pokazywanie się złej ikony śmierci gdy gracz ginął z podpalonej strzały. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.28= | ||
+ | {{news|1=Unreal Tournament 3 - [[FreeWeekend]]| | ||
+ | 2=* Znów będziemy mogli za darmo pograć w '''Unreal Tournament 3''' na [[Steam]]. Tym razem przez trzy dni nadchodzącego weekendu, grę można pobierać już teraz, wystarczy [steam://install/13210 kliknąć w linka]. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.27= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | |||
+ | * Ambasador zadaje teraz krytyczne obrażenia przy trafieniu w głowę zamiast "mini" krytycznych. | ||
+ | * Od teraz Dead Ringer zabiera cały pasek ukrycia, nawet jak szpieg wyjdzie z ukrycia szybciej. | ||
+ | * Naprawiono niepokazywanie się menu wyboru przebrania u Szpiega, gdy włączony jest minimalny HUD. | ||
+ | * Serwer loguje nowe zdarzenia do pliku: | ||
+ | ** Dodano zdarzenie "player_extinguish" gdy Pyro zgasi płomienie z podmuchu powietrza. | ||
+ | ** Poprawiono opis zabójstw za pomocą Force-A-Nature i Sandmana, teraz w logach są odróżniane. | ||
+ | ** Dodano identyfikacje fałszywych śmierci Szpiega w logach serwera. | ||
+ | * Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane przez Jarate. | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.23= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | |||
+ | * Naprawiono Ambasadora, który nie używał hitboxów, teraz broń traktowana jest jak inne strzelające kulami. | ||
+ | * Naprawiono strzelanie Ambasadora przez kraty. | ||
+ | * Naprawiono błąd powodujący, że Ambasador nie strzelał krytykami po wygranej rundzie. | ||
+ | * Naprawiono złą nazwę punktu kontrolnego na Arena Sawmill. | ||
+ | * Naprawiono fałszywą śmierć szpiega, nie była pokazywana na tablicy wyników. | ||
+ | * Naprawiono efekt Jarate na DX8. | ||
+ | * Naprawiono rzadki błąd powodujący wywalanie się gry przy osiągnięciu "A Cut Above". | ||
+ | * Naprawiono ikonkę inwentarza, prześwitywała przez komunikat o niedostępności serwerów Steam. | ||
+ | * Naprawiono niemieckie tłumaczenie gry, przy respawnie pojawiało się "''%1"''. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.22= | ||
+ | {{news|Aktualizacja dla Szpiega i Snajpera - [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | '''Mapy''': | ||
+ | * Dodano nową mapę, Pipeline. Pipeline jest pierwszą mapą z nowym trybem gry nazwany wyścigiem wózków. | ||
+ | * Dodano nową mapę arena Sawmill. | ||
+ | * Dodano nową mapę arena Nucleus. | ||
+ | * Dodano nową mapę payload Hoodoo. | ||
+ | * Zaktualizowano Dustbowl aby naprawić niemożliwość wskoczenia przez okno do pierwszego budynku w drugiej części mapy. | ||
+ | |||
+ | '''Zmiany u Snajpera''': | ||
+ | * Dodano nową broń zastępującą karabin snajperski, łuk ''The Huntsman''. | ||
+ | * Dodano nową broń zastępującą SMG, słoik ''Jarate''. | ||
+ | * Dodano nową broń zastępującą SMG, tarczę ''The Razorback''. | ||
+ | * Standardowa broń snajperska może teraz przestrzeliwać przez swoją drużynę. | ||
+ | * Dodano 54 nowe linie z głosem Snajpera. | ||
+ | * Dodano 35 nowych odznaczeń dla Snajpera. | ||
+ | |||
+ | '''Zmiany u Szpiega''': | ||
+ | * Dodano nową broń zastępującą Rewolwer, nowy rewolwer ''The Ambassador''. | ||
+ | * Dodano nowy zegarek, ''Dead Ringer''. | ||
+ | * Dodano nowy zegarek, ''Cloak and Dagger''. | ||
+ | * Nazwa Szpiega przebranego za kogoś ze swojej drużyny jest poprawnie pokazywana. | ||
+ | * Naprawiono błąd u obserwatorów powodujący pokazywanie niewłaściwej broni przebranego szpiega. | ||
+ | * Naprawiono błąd kiedy wrogi szpieg był przebrany za szpiega nie paliły się papierosy. | ||
+ | * Naprawiono błąd kiedy przebrany szpieg miał bonus życia od medyka zła wartość była pokazywana medykowi. | ||
+ | * Szpieg przebrany za wrogiego szpiega dostaje losową maskę aby dokończyć przebranie. | ||
+ | * Szpieg przebrany za Medyka ma teraz pasek Ubercharge. | ||
+ | * Podczas przebierania się za kogoś przebranie pokazuje ilość życia jaką miała osoba za którą Szpieg się przebrał. | ||
+ | * Szpiedzy mogą podnosić apteczki aby uzupełnić życia dla przebrania, nawet jak nie są ranni. | ||
+ | * Menu przebierania się nie pokazywało się przy włączonym minimalnym HUDzie. | ||
+ | * Szpieg przebierający się za gracza z nieodblokowaną bronią będzie widoczny również z nieodblokowaną bronią. | ||
+ | * Szpieg może używać telepotrów przeciwnika. | ||
+ | * Dodano 70 nowych linijek z głosem Szpiega. | ||
+ | * Dodano 34 nowe osiągnięcia dla Szpiega. | ||
+ | |||
+ | '''Zmiany tablicy wyników''': | ||
+ | * Dominacje nie są już pokazywane po zmianie drużyny. | ||
+ | * Martwi gracze są pokazywani na ciemniejszy kolor. | ||
+ | * Zmieniono nazwy klas na ikonki klas. | ||
+ | * Gracze mogą zobaczyć ilość wszystkich dominacji. | ||
+ | |||
+ | '''Ogólne''': | ||
+ | * Nowe jak i stare bronie nie wymagają zdobywania osiągnięć, pojawiają się same w losowych momentach. | ||
+ | * Naprawiono błąd umożliwiający Scoutowi regeneracje piłeczek do Sandmana w nieodpowiednim czasie. | ||
+ | * Demoman może zdetonować 'kluski' podczas tauntu. | ||
+ | * Uderzenie powietrza z miotacza ognia gasi płomienie osób z własnej drużyny. | ||
+ | * Granaty i rakiety pod działaniem Kritzkriega odbite przez Pyro są krytyczne. | ||
+ | * Heavy i Snajper mają teraz dodatkowe animacje śmierci. | ||
+ | * Naprawiono HUD w trybie payload aby uaktualniał się podczas dołączenia do gry oraz gdy wózek jest pchany. | ||
+ | * Zasobniki Inżyniera dają teraz 20%, 30% i 40% maksymalnej amunicji na każe użycie, w zależności na którym poziomie jest zasobnik. | ||
+ | * Dodano opcje uruchamiania "''-sillygibs''" pozwalającą na wyłączenie brutalnych kawałków ciała. | ||
+ | * Dodano nowy taunt dla Kritzkriega, który leczy za 10 punktów. | ||
+ | * Ulepszono kamerę po śmierci kiedy odgrywana jest dodatkowa animacja śmierci. | ||
+ | * Dodano brakujące obrazki map z poprzedniej aktualizacji. | ||
+ | * Usunięto napis "Final" z nazw map w szybkiej liście przeglądarki serwerów. | ||
+ | |||
+ | '''Serwer''': | ||
+ | * Dodano zmienną "''sv_allow_voice_from_file''", która standardowo jest ustawiona na 1. Gdy zostanie ustawiona na 0 blokuje u graczy używanie opcji "''voice_inputfromfile''", dzięki temu nie będą mogli odtwarzać np. muzyczek. | ||
+ | * Uaktywniono zmienną "''sv_allow_wait_command''", standardowo ustawiona jest ta 1. Gdy komenda jest ustawiona na 0 uniemożliwia graczom korzystanie z komendy "''wait''". | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.21= | ||
+ | {{news|[[FreeWeekend]] z [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{logo-tf2}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | * Z racji zbliżającej się aktualizacji dla Snajpera i Szpiega, [[Valve]] znów daje nam możliwość pogrania w pełą wersję [[Team Fortress 2]] za całkowitą darmochę. Oczywiście tylko na czas weekendu. Już w tej chwili można (a nawet trzeba) zacząć pobierać grę, wystarczy kliknąć z obrazek poniżej. | ||
+ | |||
+ | <center>[steam://preload/440 http://hlds.pl/images/Tf2preload.jpg]</center> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.20= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Counter-Strike 1.6]]| | ||
+ | |||
+ | * Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej radykalnych rozwiązań. | ||
+ | * Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby. | ||
+ | * Zredukowano liczbę "flashbugów". | ||
+ | * Naprawiono znikanie ikon statusu (strefy kupowania, strefy do podłożeniabomby itd) przy nagrywaniu dema lub przy doświadczeniu pełnej aktualizacji. | ||
+ | * Uniemożliwiono tworzenia aliasów o nazwie istniejącej już komendy (np. <tt>alias ex_interp</tt>). | ||
+ | * Ograniczono limit pełnych aktualizacji oraz innych komend aby zapobiec spamowaniu. | ||
+ | * Naprawiono problem z nieskończonym odbijaniem się granatów co powodowało podniesienie się chocke a nawet wywalenie się serwera. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.19= | ||
+ | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | * Naprawiono problem z ponownym podłączaniem do chatów. | ||
+ | * Naprawiono problem z "duchami" na chacie gdy ktoś został rozłączony i znów podłączony do serwerów Steam. | ||
+ | * Naprawiono zawieszanie się klienta gdy okienko przeglądarki zostało zamknięte gdy okienko "Dodaj serwer" było otwarte. | ||
+ | * Naprawiono problem z niepokazywaniem się w jakiego moda się gra znajomym. | ||
+ | * Naprawiono przełączne się pomiędzy trybem pełnoekranowym a okienkowym w grach DX7 podczas włączonej nakładki. | ||
+ | * Naprawiono psucie się tekstur w grach OpenGL z włączoną nakładką. | ||
+ | * [[Steamworks]]: dodano więcej logów i ostrzeżeń do API sieciowego. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.17= | ||
+ | {{news|1=[[Team Fortress 2]] Meet The Spy|2=Oficjalny Meet The Spy pojawił się wczoraj na YouTube ;D czy to wyciek czy marketing? Mniejsza z tym zobaczcie sami bo warto ;D | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <center>{{#ev:youtube|ngf-5zcs1bM}}</center> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Edit. | ||
+ | |||
+ | Na GameTrailers.com jest chyba w lepszej jakości: [http://www.gametrailers.com/player/usermovies/317637.html Klik] | ||
+ | |||
+ | Edit2. | ||
+ | |||
+ | Podmieniłem film z YouTube na taki z napisami (włączcie je sobie podczas oglądania) | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.12= | ||
+ | {{news|Aktualizacja CS 1.6 Beta| | ||
+ | * Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej intruzyjnych rozwiązań | ||
+ | * Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby. | ||
+ | |||
+ | Beta udate: 05/13/09 | ||
+ | * Powiększono trochę ramy otaczające bombę aby poprawić inne zgłoszone problemy | ||
+ | * Usunięto niektóre niedawno dodane dźwięki skoków. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.12= | ||
+ | {{news|(Prawie) DARMOWY KLUCZ DO GRY NA STEAM!!!| | ||
+ | |||
+ | Kupujesz CD-Action, wchodzisz na adres: http://www.cdaction.pl/seriale/speedball_2 | ||
+ | Odbierasz klucz i aktywujesz go w swoim koncie [[Steam]]! | ||
+ | |||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.09= | ||
+ | {{news|1=Nominacje SourceForge|2=Używasz [[Mumble]]? Uważasz go za dobry 'soft' dla graczy? Jeżeli tak nominuj go do '''SourceForge 2009 Community Choice Awards''' wybierając kategorie '''Best Project for Gamers'''. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <center>[https://sourceforge.net/community/cca09/nominate/?project_name=Mumble&project_url=http%3A%2F%2Fsourceforge.net%2Fprojects%2Fmumble%2F https://sourceforge.net/community/communityhub/uploads/2009/03/cca_logo.png]</center> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ''By nominować kliknij obrazek / wymagane konto w serwisie SourceForge.net'' | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.08= | ||
+ | {{news|Globalne statystyki osiągniętych Odznaczeń (Achievements)| | ||
+ | {{Logo-steam}} | ||
+ | |||
+ | * Na oficjalnej stronie [[Steam]] pojawiła się właśnie dosyć ciekawa wiadomość. Dostępne są [http://steamcommunity.com/stats/ globalne zestawienie zdobytych osiągnięć] we wszystkich gier gdzie odznaczenia są dostępne. Po wybraniu interesującej nas gry można zobaczyć ile procent graczy zdobyło dane osiągnięcie. Czyli np. 0.4% osób posiadających [[Left4Dead]] zdobyło "''LEGENDARY SURVIVOR''" (w tym ekipa HLDS.pl!).<br /> Dodatkowo po zalogowaniu się do Społeczności Steam możliwe jest porównanie swoich odznaczeń z listą ogólną. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.07= | ||
+ | {{news|1=Miks gier i filmów|2= Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol. | ||
+ | <center>[http://www.empireonline.com/forum/tm.asp?m=2325439&mpage=1 http://i546.photobucket.com/albums/hh406/anntelope/clockworkorange.jpg]</center> | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | =2009.05.01= | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | ||
+ | {{Logo-tf2}} | ||
+ | * Zaktualizowano cp_egypt zgodnie z prośbami graczy, dodano dodatkowe apteczki i paczki z amunicją oraz zaktualizowano niektóre przejścia. | ||
+ | * Dodatkowe zmiany w menu wyboru broni dla wsparcia przyszłych zmian. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]| | ||
+ | * Drobna aktualizacja dla serwera uniemożliwiająca graczom strzelanie bez jakiegokolwiek recoila. | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]] Freaky Free Friday| | ||
+ | {{Logo-l4d}} | ||
+ | * Darmowy piątek został przedłużony do 17:00 czasu GMT w Sobotę. Reszta pozostaje bez zmian. | ||
}} | }} |
Wersja z 11:28, 4 lip 2009
2009.07.03
Aktualizacja America's Army 3 |
|
2009.07.01
Aktualizacja klienta Steam |
|
2009.07.01
Aktualizacja klienta Steam |
|
2009.06.25
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Linux Dedicated Server:
Team Fortress 2:
Nie opisane poprawki z wcześniejszej aktualizacji:
Źródło:www.teamfortress.pl |
2009.06.24
Aktualizacja Insurgency |
Po kilku miesiącach ciszy dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji moda Insurgency. Lista zmian nie jest imponująca, ale zawsze to jakaś aktualizacja. Lista zmian:
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Team Fortress 2, Episode 1 & 2 oraz Portal:
Ogólne:
Snajper:
Szpieg:
|
2009.06.23
Aktualizacja klienta Steam |
|
2009.06.21
Zmiana serwera |
Zmiana serwera w tym tygodniu. |
2009.06.20
Aktualizacja America's Army 3 |
Po niesamowitych problemach z autoryzacją na serwerach głównych AA twórcy gry wydali pierwszą (właściwie to drugą) łatkę do gry. Lista zmian:
|
2009.06.17
Nowe bajerki na stronie Społeczności Steam |
|
A propos ograniczania przemocy w grach w Niemczech |
Ten link myślę, że idealnie się nadaje ;) http://www.pown.it/3494?r=563665 |
2009.06.16
Aktualizacja Steam |
|
Aktualizacja Source SDK |
|
2009.06.15
Exploit na serwerach Counter-Strike: Source oraz Team Fortress 2 |
Uwaga na ludzi używających luki w serwerach CSS i TF2! Przeprowadzają oni DOS Attack na serwery stosując exploit, który pozwala na przejęcie hasła RCON, crash serwera, wzrost pingu u wszystkich graczy powyżej 600 itp. Jeżeli na twoim serwerze dzieją się dziwne rzeczy warto zabezpieczyć się przed ewentualnym włamaniem. Tu znajdziecie więcej info: http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/ Uwaga w pliku dosattackfix.vdf jest błąd! Nie zapomnij usunąć końcówki .dll aby plugin poprawnie działał.
|
2009.06.10
America's Army 3 na Steam za darmo |
Od dzisiaj na Steam można zacząć preload America's Army 3. Aby zacząć preload trzeba zalogować się w oficjalnym sklepie Steam i wejść w ten link, gra się doda do konta i będzie można zacząć ściągać. Zgodnie z zapowiedziami America's Army 3 zostanie odblokowana 17 czerwca. Dla tych którzy nie wiedzą co to jest AA (a są w ogóle tacy?) odsyłam pod poniższe linki: |
2009.06.06
SourceMod wersja 1.2.1 |
Tydzień temu pojawiła się nowa wersja SourceModa oznaczona numerkiem 1.2.1. Standardowo poprawili kilka błędów i też kilka zostawili. Niestety w tej wersji nie zostały zaktualizowane pliki językowe (w wersji developerskiej błąd został już dawno poprawiony) i wciąż pojawia się problem z polskim tłumaczeniem przy głosowaniu na następną mapę. Osoby chcące mieć poprawione tłumaczenie muszą ściągnąć wersję developerską polskiego tłumaczenia dostępną tym adresem (wystarczy kliknąć na przycisk export przy języku polskim). |
2009.06.02
Koniec dnia dziecka |
Chcieliśmy aby dzieci neo płakały w dzień dziecka, iż nie mogą się dostać na nasz serwer - udało się ;) A tak na serio to mieliśmy awarie dysku, ale nic nie zostało stracone - jedynie nerwy i czas. Poniżej kilka obrazków dla zainteresowanych - dzięki Muninowi. Jak wykresy się nie pokrywają to jest bardzo źle. Jak widać /dev/sdb zapisywał jak należy, a /dev/sda walczył z odczytem. Padł /dev/sda. Obciążenie w kosmos, ale głównie przez IO wait. MySQL walczy i zwiększa ilość wątków, chyba wykresu liczby połączeń nie muszę pokazywać ;)
Ciekawostka, pod koniec miesiąca migrujemy na nową maszynę, a tutaj taki zonk ;) |
2009.05.30
Natural Selection 2 |
Natural Selection 2, mod do Half-Life 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję. Więcej na rock paper shotgun. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2009.05.28
Unreal Tournament 3 - FreeWeekend |
|
2009.05.27
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2009.05.23
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
2009.05.22
Aktualizacja dla Szpiega i Snajpera - Team Fortress 2 |
Mapy:
Zmiany u Snajpera:
Zmiany u Szpiega:
Zmiany tablicy wyników:
Ogólne:
Serwer:
|
2009.05.21
FreeWeekend z Team Fortress 2 |
|
2009.05.20
Aktualizacja Counter-Strike 1.6 |
|
2009.05.19
Aktualizacja klienta Steam |
|
2009.05.17
Team Fortress 2 Meet The Spy |
Oficjalny Meet The Spy pojawił się wczoraj na YouTube ;D czy to wyciek czy marketing? Mniejsza z tym zobaczcie sami bo warto ;D
Na GameTrailers.com jest chyba w lepszej jakości: Klik Edit2. Podmieniłem film z YouTube na taki z napisami (włączcie je sobie podczas oglądania) |
2009.05.12
Aktualizacja CS 1.6 Beta |
Beta udate: 05/13/09
|
2009.05.12
(Prawie) DARMOWY KLUCZ DO GRY NA STEAM!!! |
|
2009.05.09
Nominacje SourceForge |
Używasz Mumble? Uważasz go za dobry 'soft' dla graczy? Jeżeli tak nominuj go do SourceForge 2009 Community Choice Awards wybierając kategorie Best Project for Gamers.
|
2009.05.08
Globalne statystyki osiągniętych Odznaczeń (Achievements) |
|
2009.05.07
Miks gier i filmów |
Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol. |
2009.05.01
Aktualizacja Team Fortress 2 |
|
Aktualizacja Day of Defeat: Source |
|
Aktualizacja Left4Dead Freaky Free Friday |
|