|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
| + | =2009.07.17= |
| + | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]| |
| + | {{Logo-l4d}} |
| + | '''Gra''': |
| + | * "Zagraj na serwerze Grupy Steam" teraz wyświetla której grupy serwer jest wyszukiwany. |
| + | * Po wywołaniu głosowania na zmianę poziomu trudności gra poprawnie zaktualizuje informację o tym. |
| + | |
| + | '''Dodatkowe Kampanie''': |
| + | * Po ściągnięciu nowej wersji dodatkowej kampanii, podczas instalacji (po podwójnym kliknięciu na plik .VPK) zostaną poprawnie nadpisane stare pliki, nawet gdy gra jest uruchomiona. |
| + | * Gra wyświetli teraz odpowiedni komunikat gdy są zainstalowanie różne misje o tych samych nazwach. |
| + | * Serwery Grupy Steam teraz poprawnie oferują linki do ściągnięcia niestandardowych kampanii. |
| + | |
| + | '''Serwer''': |
| + | * Serwer teraz będzie informować jeśli długość publicznych bądź prywatnych tagów zostanie przekroczona. Tagi publiczne mają długość max 63 znaki natomiast tagi prywatne mogą mieć do 1024 znaków. |
| + | |
| + | '''SDK''': |
| + | * Narzędzia VPK mogą teraz otwierać kampanie mające więcej niż 500MB. |
| + | * Można używać przeciągania i opuszczania plików VPK na narzędzie ''vpk.exe'' w celu rozpakowania plików do folderu z dodatkami. Jest to lustrzane odbicie funkcjonalności przeciągania katalogu na narzędzie w celu utworzenia pliku VPK. |
| + | * Pliki "''Detail.vbsp''" oraz "''lights.rad''" zostały dodane do SDK. |
| + | |
| + | }} |
| + | |
| + | |
| =2009.07.15= | | =2009.07.15= |
| {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| |
Aktualizacja Left4Dead |
Gra:
- "Zagraj na serwerze Grupy Steam" teraz wyświetla której grupy serwer jest wyszukiwany.
- Po wywołaniu głosowania na zmianę poziomu trudności gra poprawnie zaktualizuje informację o tym.
Dodatkowe Kampanie:
- Po ściągnięciu nowej wersji dodatkowej kampanii, podczas instalacji (po podwójnym kliknięciu na plik .VPK) zostaną poprawnie nadpisane stare pliki, nawet gdy gra jest uruchomiona.
- Gra wyświetli teraz odpowiedni komunikat gdy są zainstalowanie różne misje o tych samych nazwach.
- Serwery Grupy Steam teraz poprawnie oferują linki do ściągnięcia niestandardowych kampanii.
Serwer:
- Serwer teraz będzie informować jeśli długość publicznych bądź prywatnych tagów zostanie przekroczona. Tagi publiczne mają długość max 63 znaki natomiast tagi prywatne mogą mieć do 1024 znaków.
SDK:
- Narzędzia VPK mogą teraz otwierać kampanie mające więcej niż 500MB.
- Można używać przeciągania i opuszczania plików VPK na narzędzie vpk.exe w celu rozpakowania plików do folderu z dodatkami. Jest to lustrzane odbicie funkcjonalności przeciągania katalogu na narzędzie w celu utworzenia pliku VPK.
- Pliki "Detail.vbsp" oraz "lights.rad" zostały dodane do SDK.
|
Aktualizacja Team Fortress 2 |
Serwer Dedykowany Linux:
- Ulepszono logikę połączenia serwera aby pomóc serwerom, które nie połączyły się automatycznie do sieci Steam.
Silnik:
- Naprawiono pokazywanie się błędów nawet jeśli w parametrach startowych było ustawione "-nocrashdialog".
Gra:
- Dodano możliwość utworzenia osobnego pliku "_particles.txt" dla każdej mapy. Plik powinien być zlokalizowany w katalogu z mapami, wiec autorzy mogą za jego pomocą ładować dodatkowe efekty.
- Naprawiono zadawanie mniejszych obrażeń z minikrytyków z broni na bliskich odległościach.
- Naprawiono niepoprawną szybkość regeneracji Cloak and Dagger.
- Naprawiono explita z "setinfo" dzięki któremu można było zmienić zastrzeżone zmienne podczas gry na serwerze.
- Naprawiono tryb turniejowy, który był uszkodzony jeśli zakończył się czas mapy (mp_timelimit) przed tym zanim obie rundy zostały rozegrane.
- Naprawiono exploita z wchodzeniem do niezdefiniowanej drużyny za pomocą komendy "jointeam unassigned".
- Naprawiono możliwość odrodzenia się podczas czasu oczekiwania na zmianę mapy.
- Naprawiono możliwość wywalenia serwera przy pomocy ustawienia wysokiej wartości komendy "sensitivity".
- Uniemożliwiono wykonania kilku exploitów bazujących na zmianie zmiennej "mat_dxlevel" w grze.
- Zaktualizowano efekt falowania wody w celu ulepszenia wydajności gry.
|
Aktualizacja silnika GoldSrc oraz Counter-Strike 1.6 |
Silnik Half-Life:
- Dodano komendę startową "-sys_ticrate" do wymuszenia tckrate.
- Uniemożliwiono więcej przypadków przekierowania na inny serwer graczy.
Counter-Strike 1.6/Condition Zero:
- Dodano komendę startową "-nobots" aby uniemożliwić dodawanie botów na serwerze.
|
Aktualizacja America's Army 3 |
- Dodano wiadomości o nieudanych próbach połączenia do serwera np. informacja o pełnym serwerze.
- Więcej usprawnień w implementacji PunkBustera.
- Dodano możliwość zmieniania widoku na mapie podczas sprawdzania przez PunkBustera oraz dodano informację, że coś się dzieje.
- Ulepszono sposób łączenia się z serwerem.
- Ustawiono logikę czyszczenia plików ftmp na serwerze aby działała poprawnie.
- Dodano nowy SDK do autoryzacji naprawiający problemy z zapytaniami MBS, wywalanie się serwerów oraz wycieków pamięci.
- Ulepszono informację dla gracz który nie zakwalifikował się na treningu.
- Naprawiono wyświetlanie ilości graczy w przeglądarce internetowej.
- Naprawiono zmniejszanie się ilości granatów wyświetlanych na ekranie kiedy zmieniany był typ amunicji w M320.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem ilości granatów ręcznych.
- Przy starcie gry plik ze statystykami zostanie wyczyszczony, więc niepoprawne statystyki nie będą blokować możliwości robienia treningów.
- Usunięto wiadomość "player didn't play in round" z logów.
- Naprawiono problem z utratą statystyk gdy gracz był martwy i runda skończyła się przegrana.
- Ulepszono wsparcie tagów klanowych, teraz tag może być wyświetlany przed nickiem, za nickiem oraz w stary sposób of xxx.
- Uniemożliwiono położenie się gdy rzucany jest granat.
- Gdy użytkownik zostanie wyrzucony z serwera dostanie teraz informację o tym, że serwer był pełny lub podał nieprawidłowe hasło.
- Dodano możliwość odświeżenia statusu serwera w przeglądarce po kliknięciu na niego lewym przyciskiem myszki. Serwer odświeży się jeśli ostatnie posiadane informacje na jego temat są starsze niż 10 minut.
- Dodano plik pbsetup oraz prosty plik bat (Binaries\pbsetup_help.bat) do aktualizacji PunkBustera.
- Dodano instalacje PunkBustera do kroków instalacyjnych gry.
|
Mani Admin Plugin wydany na licencji GPL! |
- Pod koniec czerwca Mani - twórca pluginu - wskrzesił swoja stronę i zapowiedział, że upubliczni kod swojego dzieła na licencji GPL. Dwa dni temu na stronie projektu pojawiła się wiadomość o poszukiwaniu ludzi chcących kontynuować projekt. Szkoda, że stało się to dopiero teraz, gdy MAP nie jest kompatybilny z większością gier na silniku Source a jego rozwój stał w miejscu przez naprawdę długi okres. Przez to plugin jest na etapie wymierania i nie ma najmniejszych szans konkurować z silnie rozwijanym SourceModem. W tej chwili MAP używają go tylko administratorzy serwerów Counter-Strike: Source oraz domorośli admini innych gier opartych na silniku Source.
|
Aktualizacja America's Army 3 |
- Usprawniono pomoc w konsoli.
- Dodano wsparcie dla tagów klanowych. Tag wpisuje się w ustawieniach konta w grze.
- Usprawnienia VoIPa dla adminów.
- Dodano komendę konsolową "version" aby wyświetlić wersję gry.
- Ulepszono wydajność przeglądarki serwerów.
- naprawiono łączenie się z serwerami z hasłem, teraz nie będzie się łączyć z serwerem, który znajduje się pod kursorem myszy w momencie przyciśnięcia klawisza "Join".
- Naprawiono niepoprawne zamykanie menu ustawień kiedy przyciśnięty został klawisz ESC, gracz zostawał wtedy bez menu i możliwości kontroli nad grą.
- Zoptymalizowano generacje misji.
- Naprawiono problem podczas logowania się serwerze, czasem pobierało profil innego żołnierza.
- Zintegrowano nowy SDK od TeamSpeaka 3.
- Ulepszono sposób w jaki serwer zarządza zautoryzowanymi obiektami.
- Naprawiono problem z zapisywaniem wszystkich punktów gracza gry gracz był dodany do systemu punktowania.
- Naprawiono problem gdzie gracz nie był zalogowany do MBS kiedy wylogował się z serwera przed autoryzacją.
- Rozwiązano problem z podczepianiem granatnika M320.
- Pasek tytułowy serwera dedykowanego pokazuje teraz aktualną misję oraz informację o graczach.
- Naprawiono pokazywanie się informacji "Waiting for other players".
- Usunięto niektóre logi z serwera.
- Zwiększono komunikację aby zapewnić wsparcie kiedy wszyscy gracze użyją ciężkiego załadunku. To może rozwiązać problemy z niepojawianiem się graczy na spawnie lub dostawaniem niepoprawnej broni.
- Naprawiono możliwość dostania dodatkowej amunicji do M320.
- Naprawiono błędy przy zmianie hasła w ustawieniach konta.
- Naprawiono niedziałający link do IRCa.
- Naprawiono wyświetlanie typu misji w planie misji (assault/defense/itd). Po zamianie stron teraz będzie wyświetlana poprawna wartość.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2).
- Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć.
- Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam.
- Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam.
- Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit.
- Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji.
- Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo.
- Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner.
- Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
- Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.
|