Half-Life 2
(→Rodzaje) |
|||
| Linia 8: | Linia 8: | ||
=Rodzaje= | =Rodzaje= | ||
* '''[[Half-Life 2]]''' - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :) | * '''[[Half-Life 2]]''' - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :) | ||
| + | * '''Half-Life 2: Episode One''' - j/w | ||
| + | * '''Half-Life 2: Episode Two''' - j/w | ||
* '''[[Half-Life 2: Multiplayer]]''' - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (''hl2mp'') znana tażke pod nazwą '''Half-Life 2 Deatchmatch''' (''hl2dm'') | * '''[[Half-Life 2: Multiplayer]]''' - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (''hl2mp'') znana tażke pod nazwą '''Half-Life 2 Deatchmatch''' (''hl2dm'') | ||
| + | =Mały Rocketman= | ||
| + | Jak zdobyć osiągnięcie "Mały Rocketman" w epizodzie drugim nie męcząc się z przenoszeniem krasnala ogrodowego przez całą grę? Banalnie, wystarczy zainstalować do EP2: | ||
| + | * [[Metamod:Source]] | ||
| + | * [http://www.bailopan.net/stripper/ Stripper:Source] | ||
| + | |||
| + | W katalogu ''Steam\steamapps\nazwa_konta\half-life 2 episode two\ep2\addons\stripper\maps\'' trzeba stworzyć pusty plik o nazwie '''ep2_outland_11.cfg''' | ||
| + | Do powyższego pliku wklejamy poniższy kod: | ||
| + | <pre> | ||
| + | add: | ||
| + | { | ||
| + | "origin" "-984 -11430 67.7871" | ||
| + | "targetname" "gnome" | ||
| + | "spawnflags" "256" | ||
| + | "skin" "0" | ||
| + | "rendercolor" "255 255 255" | ||
| + | "renderamt" "255" | ||
| + | "physdamagescale" "0.1" | ||
| + | "model" "models/props_junk/gnome.mdl" | ||
| + | "inertiaScale" "1.0" | ||
| + | "fadescale" "1" | ||
| + | "fademindist" "1800" | ||
| + | "fademaxdist" "2000" | ||
| + | "angles" "-60 75 0" | ||
| + | "classname" "prop_physics" | ||
| + | "hammerid" "2441722" | ||
| + | } | ||
| + | </pre> | ||
| + | |||
| + | Teraz wystarczy odpalić grę i w konsoli wpisać "''map ep2_outland_11''", po załadowaniu mapy model krasnala będzie leżał pod Dog'iem. Trzeba go podnieść za pomocą Gravity Gun'a i zanieść do rakiety. Krasnala wsadzamy do środka i zamykamy drzwi. W tym momencie zaliczamy osiągniecie. | ||
| + | |||
[[Kategoria:Gry]] | [[Kategoria:Gry]] | ||
Aktualna wersja na dzień 19:26, 5 cze 2010
Opis
Gra bazowana na silniku Source wyprodukowana prze firmę Valve.
Gry rozpowszechniane poprzez platformę Steam.
Aby postawić serwer gry multiplayer, trzeba postawić serwer source o nazwie SRCDS i zainstalowac mod hl2mp
Rodzaje
- Half-Life 2 - sam z siebie to gra single player, czyli tryb jednoosobowy, gdzie sie biega i zabija potwory :)
- Half-Life 2: Episode One - j/w
- Half-Life 2: Episode Two - j/w
- Half-Life 2: Multiplayer - wersja do gry po sieci w Half-Life 2 (hl2mp) znana tażke pod nazwą Half-Life 2 Deatchmatch (hl2dm)
Mały Rocketman
Jak zdobyć osiągnięcie "Mały Rocketman" w epizodzie drugim nie męcząc się z przenoszeniem krasnala ogrodowego przez całą grę? Banalnie, wystarczy zainstalować do EP2:
W katalogu Steam\steamapps\nazwa_konta\half-life 2 episode two\ep2\addons\stripper\maps\ trzeba stworzyć pusty plik o nazwie ep2_outland_11.cfg Do powyższego pliku wklejamy poniższy kod:
add:
{
"origin" "-984 -11430 67.7871"
"targetname" "gnome"
"spawnflags" "256"
"skin" "0"
"rendercolor" "255 255 255"
"renderamt" "255"
"physdamagescale" "0.1"
"model" "models/props_junk/gnome.mdl"
"inertiaScale" "1.0"
"fadescale" "1"
"fademindist" "1800"
"fademaxdist" "2000"
"angles" "-60 75 0"
"classname" "prop_physics"
"hammerid" "2441722"
}
Teraz wystarczy odpalić grę i w konsoli wpisać "map ep2_outland_11", po załadowaniu mapy model krasnala będzie leżał pod Dog'iem. Trzeba go podnieść za pomocą Gravity Gun'a i zanieść do rakiety. Krasnala wsadzamy do środka i zamykamy drzwi. W tym momencie zaliczamy osiągniecie.