|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
| + | =2010.08.26= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Aktualizacja [[Steam]] |
| + | |logo=steam |
| + | |tresc= |
| + | * Naprawiono przypadek, gdzie instalacji pełnej wersji gry z demo może powodować nieściągnięcie się wszystkich plików aż do czasu pierwszego uruchomienia gry. |
| + | * Naprawiono błąd z pobieraniem wielkości pakietów w ''ISteamNetworking'' dla partnerów [[Steamworks]]. |
| + | * Usprawniono Steam Cloud, aby wspierał zapisane stany gry w większej ilości przypadków dla partnerów [[Steamworks]]. |
| + | * Windows: Naprawiono problem z zawieszaniem się klienta przy starcie lub zamykaniu podczas tworzenia zrzutu pamięci. |
| + | * Windows: Naprawiono wyciek pamięci, który prowadził do zajmowania za dużej ilości pamięci ''(o rly? - przyp. trawa)'' lub wywalenia się aplikacji jeśli użytkownik był przez kilka dni na chacie bardzo aktywnej grupy. |
| + | * Mac: Naprawiono bardzo rzadki błąd otwierania się skryptów w edytorze tekstu. |
| + | }} |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Aktualizacja [[Counter-Strike: Source]] |
| + | |logo=css |
| + | |tresc= |
| + | * '''Silnik Engine ( TF2, DoD:S, CS:S )''' |
| + | ** Naprawiono wieszanie się gry/serwera przy wpisaniu dwa razy pod rząd komendy "''map''". |
| + | |
| + | * '''Counter-Strike: Source''' |
| + | ** Granaty dymne: |
| + | *** Rozmazują się szybciej. |
| + | *** Są mniej przejrzyste. |
| + | *** Naprawiono "jednostronny" dym. |
| + | ** Szybkość chodzenia wynosi 0,52x szybkości biegania (tak jak w Counter-Strike 1.6 ). |
| + | }} |
| + | |
| =2010.08.26= | | =2010.08.26= |
| {{news2 | | {{news2 |
Linia 39: |
Linia 66: |
| | | |
| }} | | }} |
| + | |
| =2010.08.20= | | =2010.08.20= |
| {{news2 | | {{news2 |
Aktualizacja Steam |
- Naprawiono przypadek, gdzie instalacji pełnej wersji gry z demo może powodować nieściągnięcie się wszystkich plików aż do czasu pierwszego uruchomienia gry.
- Naprawiono błąd z pobieraniem wielkości pakietów w ISteamNetworking dla partnerów Steamworks.
- Usprawniono Steam Cloud, aby wspierał zapisane stany gry w większej ilości przypadków dla partnerów Steamworks.
- Windows: Naprawiono problem z zawieszaniem się klienta przy starcie lub zamykaniu podczas tworzenia zrzutu pamięci.
- Windows: Naprawiono wyciek pamięci, który prowadził do zajmowania za dużej ilości pamięci (o rly? - przyp. trawa) lub wywalenia się aplikacji jeśli użytkownik był przez kilka dni na chacie bardzo aktywnej grupy.
- Mac: Naprawiono bardzo rzadki błąd otwierania się skryptów w edytorze tekstu.
|
Aktualizacja Counter-Strike: Source |
- Silnik Engine ( TF2, DoD:S, CS:S )
- Naprawiono wieszanie się gry/serwera przy wpisaniu dwa razy pod rząd komendy "map".
- Counter-Strike: Source
- Granaty dymne:
- Rozmazują się szybciej.
- Są mniej przejrzyste.
- Naprawiono "jednostronny" dym.
- Szybkość chodzenia wynosi 0,52x szybkości biegania (tak jak w Counter-Strike 1.6 ).
|
Aktualizacja Team Fortress 2 oraz Counter-Strike: Source |
- Zmiany w silniku Source (CS:S, DoD:S, TF2)
- Naprawiono wywalanie się gry przy niektórych sterownikach od kary graficznej.
- Naprawiono problem resetowania się konfiguracji głośników na Windows Vista / 7.
- Naprawiono problem nie rysowania modeli po powrocie z alt-tab.
- Znaczek „X” do zamykania okienka odznaczeń jest teraz widoczny w rozdzielczości 1280x720.
- Wiadomości odłączenia się gracza z serwera są teraz zawijane do następnej linijki a nieobcinane.
- Wiadomości odłączenia / wyrzucenia gracza z serwera są bardziej czytelne.
- Team Fortress 2
- Naprawiono błąd w raportowaniu statystyk Steamworks.
- Poprawiono czapkę z Wormsów, aby odgrywała właściwy dźwięk przy drwinie z Wyrównywacza (Equalizera).
- Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
- Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
- Counter-Strike: Source
- Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
- Naprawiono problem, który powodował szybkie rozszerzanie się celownika krótko po zwolnieniu spustu.
- Celownik rozszerza się niezależnie od ilości posiadanych fps, celownik zawsze zachowuje się jak przy 100fps. Nie ma to najmniejszego wpływu na odrzut, szybkość strzału oraz rozrzut – tylko i wyłącznie na celownik. Dodano zmienną cl_legacy_crosshair, która domyślnie ustawia nowe zachowanie celownika.
- Celownik przy Glocku i Famasie zmienia się poprawnie, przy strzałach seriami (burst mode).
- Usunięto możliwość wskakiwania w niedozwolone miejsca za pomocą granatu ogłuszającego (flashboosting). Dodano zmienną sv_enableboost (standardowo 0), dla osób lubiących to zachowanie.
- Naprawiono problem z nieodpowiednim zabieraniem pancerza przy wybuchu granatu. Dodano zmienną sv_legacy_grenade_damage (standardowo 0), aby pozwolić serwerom ustawić stary model obrażeń.
- Naprawiono przypadek, gdzie czasem było słychać dźwięk z kameny ustawionej na sztywno podczas obserwowania gracza, który zginął.
- Naprawiono problem, który powodował generowanie znaczków-śmieci przez KeyHintText.
- Ragdolle nie dostaną już „ataku”, gdy została użyta komenda jointeam.
- Zdefiniowano problem uniemożliwiający oddalenie przybliżenia podczas automatycznego przeładowania, gdy skończyły się naboje w magazynku.
- Naprawiono problem z AWP I Scoutem, gdzie krótko po przeładowaniu ich przybliżenie wibrowało.
- Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
- Naprawiono komendę mp_restartgame, która teraz resetuje graczy MVP, wynik oraz liczbę zabójstw I śmierci.
- Ograniczono wyświetlanie się ostrzeżeń o wyłączonych odznaczeniach do jednego, co 60 sekund.
- Postać pojawiająca się po wciśnięciu AUTO-SELECT na ekranie Terrorystów pasuje teraz do ramki.
- Naprawiono opcję blokowania rotacji radaru.
- Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia się gry, gdy używany był niestandardowy HUD.
- Naprawiono błąd w predykcji chodzenia.
|
Aktualizacja klienta Steam |
- Nowe funkcje
- Zaktualizowano okienko rozmów ze znajomymi, teraz wiadomości otwierają się w zakładkach (można wyłączyć tę funkcję w Ustawienia->Znajomi).
- Zaktualizowano przeglądarkę www w nakładce, aby używała zakładek (kliknięcie ŚPM na linku otworzy go w zakładce).
- Zakładki używają klawiszy skrótów:Ctrl-Tab i Ctrl-Shift-Tab zmieniają aktywną zakładkę. Ctrl-W, Ctrl-F4 lub ŚPM zamykają zakładkę.
- Zaktualizowano kod silnika przeglądarki WebKit (ulepszono stabilność i wydajność na OSX oraz wprowadzono inne pomniejsze usprawnienia).
- Windows: dodano 64bitową nakładkę (używana tylko w grach spoza Steam, które są 64bitowe).
- Windows: dodano 64bitowe biblioteki Steamworks (dla przyszłych gier).
- Poprawki
- Okienko usuwania gier nie blokuje już Steama.
- Przyśpieszono czas wyłączania się Steama.
- Naprawiono niektóre przypadki przywieszania się Steama na 5-10 sekund, gdy zostaje wydana aktualizacja dla jakiejś gry.
- Naprawiono pokazywanie się nieużywanych informacji o grach.
- Naprawiono występującą czasem potrzebę restartu Steama po instalacji PhysX.
- Zmieniono wykrywanie klawiszy skrótów nakładki, tak aby kombinacja klawiszy ctrl-shift-tab nie była rozpoznawana jako shift-tab. To pozwoliło używać pierwszej kombinacji w zakładkach.
- Naprawiono pokazywanie się "ukrytych" odznaczeń na stronie informacji o grze oraz w nakładce w sekcji "Tak blisko...".
- Naprawiono wywalanie się Steama przy zamykaniu.
- Naprawiono problem z sortowaniem wejścia w okienku czatu grupy.
- Zwiększono czas timeoutu wysyłania plików do Steam Cloud
- Naprawiono stronę płatności Rabobank, gdzie nie pokazywało się poprawnie zestawienie iDEAL w kliencie Steam.
- naprawiono błąd z parsowaniem niektórych tagów HTML w sekcji Wiadomości.
- Naprawiono problem z górną połową awatarów w okienku chatu, na które nie można było kliknąć.
- Naprawiono możliwość wywalenia się Steama, gdy parsowanie danych statystyk/odznaczeń nie udało się.
- Naprawiono błąd/exploit ze zdeformowanymi adresami www w okienku chatu.
- Windows: Naprawiono "zacinanie się" klawisza alt w nakładce po użyciu kombinacji alt-tab.
- Windows: Ulepszono kompatybilność nakładki z aplikacjami, które wcześniej powodowały problemy.
- Windows: Naprawiono pasek postępu na Windows 7, który utrzymywał status zatrzymanych oraz ukończonych transferów.
- OSX: Naprawiono kilka wycieków pamięci.
- OSX: Naprawiono dodawanie losowych znaków przy kopiowaniu/wklejaniu.
|
Counter-Strike Source Beta. |
7 sierpnia została otwarta kolejna beta Conter-Strike: Source z powodu, jak to określili twórcy, "chcemy być pewni, że nie zdestabilizujemy gry". Tym razem beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS, no prawie wszystkich, ponieważ beta nie jest dostępna dla użytkowników, niezbyt popularnych u nas w kraju, "Makówek".
Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:
- Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
- Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
- Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
- Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
- Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
- Statystyki:
- Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
- Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
- Prośby społeczności:
- Dodano zamienną "serwerową" sv_competitive_minspec, która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
- r_drawdetailprops 1
- r_staticprop_lod (-1 do 3)
- fps_max minimalnie 60 (lub 0)
- cl_detailfade minimalnie 400
- cl_detaildist minimalnie 1200
- cl_cmdrate minimalnie 60
- cl_updaterate minimalnie 60
- rate minimalnie 30,000
Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia.
|